Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 08:35

Dato: 16. dec
Dag: Ons
Tid: 21:31
Vejr: Koldt snevejr.
Sted: Ved Yos båd. havnen.
Omgivelser: En masse vand og en masse både.

Eolith landede ved bådbroen lige foran Yos båd. Han klatrede nervørst op ad stigen og bevægede sig hen til døren. Han børstede nogle snefnug af sit hår og trak sine isne vinger tilbage ind i ryggen. Nervøst så han på døren, før han bankede på. Han tænkte og var usikker på, hvordan det ville være. Han havde ikke turdet komme før, da han havde givet ham en lidt hård afsked sidst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 08:40

¤Tøj :: http://1.bp.blogspot.com/_OBWsyrJ68tU/SVkP_9K2PLI/AAAAAAAAAYg/GU_ioJ4CxE0/s400/phyowaihein_03b.jpg

Yo kom stille gående ud fra toilet, han lukkede sine bukser
"2sek." råbte han
og kørte en hånd igennem sit hår, inden han gik hen til døren og åbnede den. mens han så ned på sine bukser
"ja ? jeg skal ikke købe nået" sagde han
og så lidt efter op og bed sig hårdt i læben, da han så at det var Eolith. han så bare på ham og kunne ikke få et ord frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 08:44

Han så op på ham, og kunne mærke varmen indenfra værelset. "..Må jeg ikke komme ind?" Spurgte han forsigtigt, og tog sig til armen. Han vidste ikke hvordan han skulle klare sig igennem besøget, hvis det blev akavet.

//Brb. Skal tømme opvaskemaskine//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 08:46

Yo nikkede stille og åbnede døren, så han kunne komme ind. han gik hurtigt hen og tog en pose og gik hen til køkkenbordet, og kom flaskerne ned i posen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 08:52

Han gik lidt ind og stillede sig i midten af rummet. Han vidste ikke hvor han skulle placere sig selv. Han kørte hånden igennem sit hår, mens han så efter Yo.
"..Er du okay?" Spurgte han stille, til at lægge ud med "Du må undskylde hvis.. hvis jeg var for langt tid om at komme..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 08:55

Yo gik stille hen og satte den ved køleskabet, og vende sit blik mod Eolith lidt efter
"fint nok, det er okay.. vil du sidde ned,, havde nået at drikke eller ?" spurgte han
lidt efter om og bed sig lidt i læben, inden han fjernede blikket hurtigt fra ham igen. han lag stille sine arme på kors
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 09:03

"Nej tak.." Svarede han, men gik hen og satte sig på en stol. Han så hen på ham, tænkende. "Jeg har gået og tænkt meget på dig" Svarede han og så lidt ind i væggen ved sin side. Han følte sig virkelig forvirret og nervøs, af underlige grunde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 09:08

Yo vende sit blik mod ham, og strøj en hånd igennem sit hår
"hvorfor har du tænkt på mig ?" spurgte han stille om
han åbnede køleskabet og tog en sodavand, han tog et glas med piller. han gik stille hen og satte sig i sofa'en, og tog en pille i munden og drak nået sodavand til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 09:12

*Hvorfor?* Tænkte han og så undrende på ham. "Jeg ehm... Jeg gik jo bare sidst... Vi havde et skænderi, ved du nok". Han så lidt rundt, da det ikke var ligetil at skulle se ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 09:15

Yo så på ham og nikkede
"ja det kan jeg, sådan nogenlunde huske." sagde han
og tog sin hånd op i luften, mens han så på den. da der var forbinding
"det var jo heller ikke ligefrem det bedste at gøre, selv om jeg var ret stiv" mumlede han
og drak lidt af sin sodavand
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 09:21

"Ja.. Jeg er ked af det" Svarede han, mens han lod sig tvinges til at se på ham "Men jeg fik slået op med Armand.. Vi er ikke sammen mere". Han rejste sig og gik hen til ham, og satte sig nd ved siden af, rettet imod ham. "Undskyld".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 09:25

"har du slået op med ham ? hvorfor ?" spurgte han hurtigt om
og rykkede sig lidt væk fra ham, mens han tog sin sodavand med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 09:28

"jamen.. det var jo fordi... du sagde jo jeg skulle?" Han blinkede uforstået med øjnene. Han vidste jo ikke helt præcist hvorfor. Det havde bare været et must. "Du slog jo op med Fie for min skyld, så jeg må jo også... så nu er vi kvit".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 09:32

"jeg sagde ikke du skulle slå op med ham, jeg sagde du skulle fortælle ham om os" sagde han
og rodet sig lidt i håret
"ja først var det, men når du ikke ville, så gjorte jeg det for hendes skyld. for ikke at såre hende mere" fortalte han
og så ned af sig selv, han bed sig lidt i læben og rejste sig op
"du ville jo havde ham ikke mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 09:35

"Det har jeg aldrig sagt. Jeg brugte hele aftenen på at fortælle dig, at jeg ikke kunne vælge" Svarede han og så op på ham "Men jeg slog op med ham så snart jeg kom hjem... Pludselig var han ude af betydning".
Han tog sig lidt til halsen og så ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 09:38

Yo rodet sig i håret
"Angel jeg forstår dig. bare ikke" sagde han
og bed sig i læben, mens han vende blikket mod sin sodavand

//jeg skal lige i bad//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 09:43

"Jeg forstår godt hvorfor du er forvirret, for det er jeg også selv.." Svarede han og så han på ham. Han havde håbet, at det blev bare lidt nemmere at undskylde, men det var det ikke. Han sukkede træt, og lukkede øjnene lidt.
"Kan jeg ikke blive her? en nat... nogle dage...?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:03

Yo vende sit blik tilbage på ham, mens han tænkte sig lidt om og nikkede
"Jo kan du godt, men intet sex... jeg gør en af sengene klar til dig" sagde han
og rejste sig op, mens han bed sin hovedpine i sig. han gik stille ind af en dør, til et lyst værelse. han gik hen til et skal og tog dyner og andre ting ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:05

Han nikkede lidt, selvom Yo allerede havde vendt sig om. Han sagde bare ja, selvom han vidste at det ville blive et problem for ham, hvis han skulle blive her i længere tid uden.
*Skal jeg sove for mig selv?* Tænkte han undrende sig selv. Han sukkede opgivende, og tænkte, at det virkelig måtte være slemt nu, da han ikke engang kunne sove sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:09

"ja, du skal.. du skal kunne gå ind for dig selv. uden at jeg kan gå ind og forstyr" sagde han
lidt efter kom han ud og stod i døråbningen og så på ham
"hvad skal vi så spise i aften ?" spurgte han stille om
og prøvede at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:11

"Åh.." Svarede han lidt i chok, før han kom i tanke om, at Yo kunne læse tanker. Han så lidt på ham og opdagede det forsigtige smil. Han smilte selv lidt "Det behøver ikke være noget stort" Svarede han. Han følte sig egentlig ikke sulten, fordi han havde gået og været nervøs hele dagen. Det hjalp dog med et smil fra Yo, så var det ikke så nervepirrende længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:14

"okay, jeg finder bare på nået" sagde han
og gik stille hen til sit køleskab
"hrmm.. jeg må havde købt ind" mumlede han
da det næsten kun var sprut der inde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:17

Eolith så hen på ham og rejste sig. "Skal jeg hjælpe med noget?" Han gik hen til ham med rolige skridt og kiggede ham over skulderen, og så hvor tomt det stod til med maden "Det går nok. Jeg er egentlig ikke så sulten...". Han så på Yo igen, og kunne helt mærke hans varme, da han stod ret tæt. Forsigtigt lagde han armene omkring ham, for at kunne lindre sin længsel til ham. "Yo...?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:20

"du skal da havde nået at spise, jeg kan spørge min nabo" sagde han
og lukkede stille sit køleskab i
"ja, hvad er der ?" hviskede han
og bed sine tænder lidt sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:23

Han så lidt på ham, men slap så igen, da han ikke vidste hvad han skulle svare til det. "Jo, det kan du godt" Svarede han hurtigt, og så på ham. Et eller andet sted, ville han helst bare have ham et sted, uden at have ham til at fare rundt på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Empty
IndlægEmne: Sv: For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.   For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 15Gå til side : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: