Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus?

Go down 
2 deltagere

Mangler vi flere lokationer?
Nej tak. Jeg synes der er for mange på nuværende tidspunkt.
Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Vote_lcap22%Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Vote_rcap
 22% [ 2 ]
De eksisterende dækker mine behov.
Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Vote_lcap44%Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Vote_rcap
 44% [ 4 ]
Ja tak. Der mangler flere lokationer for mennesker at benytte sig af.
Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Vote_lcap0%Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ja tak. Der mangler flere lokationer for de overnaturlige racer at benytte sig af - men hvor bestemte andre racer ikke kan komme (Uddyb venligst med indlæg)
Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Vote_lcap11%Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Vote_rcap
 11% [ 1 ]
Ja tak. Flere lokationer generelt ville være dejligt (Uddyb venligst hvad der ønskes)
Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Vote_lcap0%Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Jeg vil meget gerne have ændret nogle af de mindre benyttede lokationer til noget der er aktuelt, så der kommer nye lokationer, men ikke flere underfora (Uddyb gerne hvilke der menes ubenyttede og hvad der ønskes i stedet)
Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Vote_lcap22%Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Vote_rcap
 22% [ 2 ]
Totale stemmer : 9

ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Empty
IndlægEmne: Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus?   Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Icon_minitimeSøn 09 Feb 2014, 04:38

Kære Losties

Vi har tidligere haft en afstemning omkring hvorvidt vi manglede lokationer, og resultatet blev at folk faktisk syntes de manglede nogen.

Til gengæld kom der meget lidt feedback på hvad det helt præcis var de syntes der manglede så vi følte ikke rigtigt vi kunne gøre så meget. Så i betragtning af at den afstemning blev lavet i Marts måned, så prøver vi nu her igen et år efter!

Kære monstre, mennesker sukkerrumper og pullerhøner:

Mangler vi lokationer her på Deploratus, og HVIS vi gør hvad ser DU så gerne at vi får? Husk at skrive på hvad det er du synes der mangler, for vi KAN ikke vide det hvis I kun sætter en stemme, men ikke giver os lidt mere hjælp end det :)

De kærligste kreative hilsner
- Et tjenstvilligt Team Admin
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus?   Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Icon_minitimeSøn 09 Feb 2014, 12:22

Jeg kan se der er nogen der synes der er for mange fora. Er det fordi folk finder det uoverskueligt med de mange forskellige lokationer? Eller er det noget generelt æstetisk?

For jeg vil da godt sige, der er nogle lokationer som måske engang blev brugt meget, men som mere eller mindre aldrig bliver brugt på nuværende tidspunkt.

Legepladsen. Den tænker jeg personligt at man kunne slette eller ændre til noget andet. Den lokation er ike blevet brugt siden april 2013

High School. Det samme. Den er ikke blevet brugt siden 2012.

Festlokalerne. Ikke brugt siden Maj 2013.

Så jeg ser nogle ting hvor jeg tænker at de enten godt kunne slettes eller ændres uden problemer.

Og så vil jeg godt lige undskylde for at afstemningen ser så super sær ud. Jeg ved ikke lige hvorfor den ser sådan ud. Det har jeg ikke givet den lov til!
Cora
A-rang
A-rang
Cora

Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

IndlægEmne: Sv: Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus?   Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Icon_minitimeTors 13 Feb 2014, 11:19

Ahem ahem! *Rømmer mig*

Jeg synes egentligt antallet af steder der er lige nu, er helt fint. Men som der er bliver nævnt, så er der nogle der ikke bliver brugt. Især skolen synes jeg er lidt irrelevant, når vi ikke rigtigt har nogle der går derpå. Og fordi det er steder man alle sammen bare kan skrive er der i emnet - Det er jo ikke fordi stederne ikke eksisterer bare fordi de ikke har et specifikt forum til sig. Man skal bare skrive at det er hvor man er. Mere simpelt er det dog ikke.

Så i stedet for at slette stederne(hvilket jeg personligt er imod, fordi det ville kunne gøre det svært at se tidligere emner der måske har været vigtige for karakteren), så synes jeg bare de burde ændres. Og hvis de skulle ændres, så skulle de ændres til noget som folk "outside-Deploratus", der anklager(?) os for at være for realistiske, ville synes om. Var der ikke på et tidspunkt snak om et eller andet overnaturligt mødested, der var lidt som en overnaturlig brydekampsarena? Eller er jeg selv opfinder af dét?

Anyways, min pointe var at det ville være super med noget der var lidt "underground". Noget der var skjult for menneskene, hvor de overnaturlige kunne smide facaden og være lidt mere sig selv. Selvfølgelig med regler, fordi hvem gider være et sted hvor der er blodbad? Det ville nok også blive opdaget preeetty fast. Så, som jeg før sagde, en slags brydekampsarena ligesom den menneskelige, bare for overnaturlige, eller noget lignende hvor det var lidt vildt for de overnaturlige, men hvor der stadig var kontrollerede forhold.

Og så selvfølgelig noget til de kære uvidende små mennesker! Hmm .. Jeg må indrømme at jeg tænkte lidt længere over den, for det er svært at finde et sted der kan skabe massere af sjov for mennesker, når det ikke bare er et helt plain sted, som vi allerede har. For vi har massere af awesome steder - for mennesker og ikke-mennesker. Så hvad jeg kom frem til som en idé jeg dog overhovedet ikke har tænkt igennem, er noget ala det her:

En eller anden form for spillehal. Jeg kender personligt en hel del spil ala det dér med laserpistolerne, og det dér hvor man skal jagte hinanden igennem en labyrint med .. Øh, ja ... Laserpistoler ...(Altid laserpistoler?). Hvis man nu havde en eller anden form for gigantisk spillehal, hvor der ikke var spillemaskiner, men en heeel masse spillerum, hvor man spillede spil lidt ala de to ting jeg netop har nævnt. Real-body-games. Ved ikke om det gav mening? Jeg er lidt halvtræt...

Jeg vil lige lægge hjernen i blød i noget tid, og se om jeg kan vende tilbage med lidt .. friskere idéer. For lige nu koger min hjerne lidt i træthed og hyperhed i sådan et mærkeligt miks. Bvadr.

I'll be back!

//Cora
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus?   Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Icon_minitimeFre 21 Mar 2014, 05:05

Guys? More votes?
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus?   Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus? Icon_minitime

Brugerafstemning - Mangler vi lokationer på Deploratus?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Deploratus i modvind.
» Jeg har fri vilje, mangler bare lov til at bruge den.\Pro\
» (Alene???? I skoven. Mangler muligvis selskab.
» Tid på Deploratus
» Deploratus søger skribenter!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: