Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sukkersøde fødselsdagshilsner til Kallisto! Tirs 18 Feb 2014, 20:46
Så blev det endelig Kallistos tur… SÅ! Tillykke med dagen! :D
Og vejret er faktisk ganske pænt her - men hvordan kan engle andet end at være søde? :P
Håber, at du har en super dag!
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Sukkersøde fødselsdagshilsner til Kallisto! Tirs 18 Feb 2014, 21:02
Tillykkeeee søde Kallisto! <3
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Sukkersøde fødselsdagshilsner til Kallisto! Ons 19 Feb 2014, 03:43
This is me, right now:
Kallisto A-rang
Antal indlæg : 234 Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup
Emne: Sv: Sukkersøde fødselsdagshilsner til Kallisto! Tors 20 Feb 2014, 00:13
taak skal i alle sammen have
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Sukkersøde fødselsdagshilsner til Kallisto! Tors 20 Feb 2014, 07:55
Og ja - selvom jeg var ude i verden og være social for en gangs skyld, så fik jeg da stadig skrevet en lille hilsen på FB og sendt dig en sms :)
Men hva faen!
Stort (denne gang) forsinket tillykke med fødselsdagen min aller kæreste dødsengel :D
*stort kram*
Håber din dag var intet mindre end fantastisk :D
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Sukkersøde fødselsdagshilsner til Kallisto!
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …