Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Efterskole - Cora og Jeffrey! Søn 10 Aug 2014, 07:21
Så er det tid til at jeg skal på efterskole, og det betyder nok også at min tid herinde bliver lidt svær. I hvert fald i starten! Det er jo rigtig surt, men hvis jeg nu lover at få et riiigtigt godt år og efterskoleophold, vil i så tilgive mig? :(
Jeg tager af sted tidligt i morgen, for det er en ret lang tur til min efterskole, og så kommer jeg nok slet ikke til at kunne være her på forummet i nogle uger... Jeg skal dog gøre mit allerbedste overhovedet for at tjekke facebook en gang om dagen eller hver anden dag, for at se om i er ved at ødelægge siden helt uden mig :P
Jeg skal gøre mit bedste for at komme på og svare i nogle emner når jeg har tid og ikke skal være ulækkert social og sådan noget :D
//Cora
Jeffrey Nybegynder
Antal indlæg : 2 Bosted : Har lejet alle værelserne på et hotel i Werclare til sin flok. Beskæftigelse : Arbejder for enkelte rige kvinder som personlig træner. Tjener ellers penge mere eller mindre ulovligt.
Emne: Sv: Efterskole - Cora og Jeffrey! Søn 10 Aug 2014, 07:22
Det gælder også for mig, for jeg er nummer to bruger!
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Efterskole - Cora og Jeffrey! Søn 14 Sep 2014, 09:43
*Bump*
Jeffrey Nybegynder
Antal indlæg : 2 Bosted : Har lejet alle værelserne på et hotel i Werclare til sin flok. Beskæftigelse : Arbejder for enkelte rige kvinder som personlig træner. Tjener ellers penge mere eller mindre ulovligt.
Emne: Sv: Efterskole - Cora og Jeffrey! Søn 14 Sep 2014, 09:43
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …