|
| Et godt måltid mad. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et godt måltid mad. Søn 24 Jan 2010, 06:07 | |
| "Jeg kommer fra Rusland.. Moskva, for at være helt præcis," sagde han og nikkede kort. "Jeg fandt stedet her under en af mine rejser og har slået mig ned her," sagde han. Han rettede sine grønne øjne mod hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et godt måltid mad. Søn 24 Jan 2010, 06:14 | |
| Hun nikkede. "Der er noget specielt ved det her område." Sagde hun og smilte halvt. Hun havde selv boet her hele sit liv. Hun så ham ind i øjnene et kort øjeblik inden hun så ud over havet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et godt måltid mad. Søn 24 Jan 2010, 06:34 | |
| "Det kan jeg kun give Dem ret i," sagde han og nikkede kort. "Her er flere vampyrer end noget andet sted jeg har været," sagde han. Dette var egentlig det eneste sted, hvor han havde oplevet at der var så mange forskellige racer. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et godt måltid mad. Søn 24 Jan 2010, 06:46 | |
| Hun nikkede.. "Der er rigtig mange." Sagde hun og smilede. Han var meget kold, syntes hun. Men han var interresant at snakke med, og der var noget ved ham der drev hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et godt måltid mad. Man 25 Jan 2010, 02:04 | |
| "Jeg blev overrasket, da jeg så en engel her," sagde han og kørte sit lange sorte hår om på ryggen, så det hang løst ned ad hans ryg. "Den engel jeg mødte, har gavnet mig et par gange," sagde han og så frem for sig. Han kløede sig let på sin blege kind og et lavt suk undslap hans læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et godt måltid mad. Man 25 Jan 2010, 02:20 | |
| Hun så overrasket på ham. "Godt nok har jeg hørt om engle, men har aldrig set en.." Sagde hun med et tænkende udtryk. "Hvordan gavn?" Spurgte hun og så på ham, mens hun snoede en lok af sit sorte hår mellem fingrene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et godt måltid mad. Man 25 Jan 2010, 02:37 | |
| "Hendes blod," svarede han og rettede sine grønne øjne mod hende. "Engleblod får menneskeblod til at virke som mudder," sagde han. Det var også den eneste grund til, at han ikke havde forsøgt at dræbe den engel, selv efter flere møder med den. Englen var en god kilde til godt blod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et godt måltid mad. Man 25 Jan 2010, 02:51 | |
| Hun så uforstående på ham. "Jeg kan ikke forestille mig noget bedre end menneskeblod." Mumlede hun og så på ham med hendes røde forbavsede øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et godt måltid mad. Man 25 Jan 2010, 03:04 | |
| "Engleblod.. Det reneste blod i denne verden," sagde han og slikkede sig let over sine spidse hjørnetænder. "Den dag du smager det.. Så vil du forstå, hvorfor engleblod er bedre end menneskeblod," sagde han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et godt måltid mad. Man 25 Jan 2010, 03:09 | |
| Hun prøvede at forestille sig det. Men hun blev brudt da hun kunne se han savlede ganske let. Hun begyndte at fnise, det viste en række smukke hvide tænder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et godt måltid mad. Man 25 Jan 2010, 03:15 | |
| Vicente stak sine blege hænder i lommerne på den sorte frakke. "Hm.. Jeg må snart hjem. Jeg skal være færdig med et kunstværk," sagde han og stoppede op. Han så kort rundt før hans blik landede på hende igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et godt måltid mad. Man 25 Jan 2010, 03:18 | |
| Det forbavsede hende, og hun følte en sær skuffelse. "Øh.." Sagde hun og så på ham. "Jamen så farvel." Sagde hun med et lille smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et godt måltid mad. Man 25 Jan 2010, 03:24 | |
| "Vi mødes sikkert igen," sagde han og så ned langs stranden, hvor han var kommet fra. "Hvis De vil finde mig, så kan De bare lede i skoven," sagde han og begyndte derefter at gå mod den retning, som han var kommet fra.
//Out// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et godt måltid mad. Man 25 Jan 2010, 03:29 | |
| Hun nikkede stille, og så fuldstændig paf efter ham. "Hot." Mumlede hun og vendte sig om og gik den anden vej.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Et godt måltid mad. | |
| |
| | | | Et godt måltid mad. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|