Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fravær opdatering

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Patel
Nybegynder
Nybegynder
Patel


Antal indlæg : 17
Bosted : Chasseur. Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Kok

Fravær opdatering Empty
IndlægEmne: Fravær opdatering   Fravær opdatering Icon_minitimeTirs 13 Maj 2014, 02:04

Heej ^^
Fik at vide ingen forstod min sidste fraværs tråd, og da den alligevel ikke er uptodate mere, vil jeg skrive en ny, som forklare hvorfor jeg pt ikke er på.

I er nogen rigtige gode emnere. Faktisk ret fantastiske. Men helt subjektivt, og personligt erfaring præet, har jeg ikke den fornemmelse af siden her er et sted for mig ^^
Får nok aldrig svaret på mine emner herinde, så undskyld for det. Men hellere sige det, end i venter endeløst.

Jeg kom hertil fordi jeg stoppet på en anden side, som jeg har været på i noget tid. Men nu er jeg på den igen, fordi der nogen folk derinde, som jeg har investeret mange mentale ressourcer i, så kunne ikke få mig selv til at forlade dem forevigt.
Og da der kom problemer herinde, og jeg kom op og skændes med en veninde herinde, så følte jeg ikke rigtig der var nogen herinde (selvom der er awesome folk!) som havde interesse i min eksistens.

Regner ikke at afbryde helt at være herinde endnu, for kan være jeg vender tilbage til den en dag i en nær fremtid, når jeg har fået tænkt tingene igennem ^^ Men pt skal i nok ikke regne med jeg er så aktiv

Ville enlig ikke skrive den her besked, fordi jeg regnet ikke med nogen ville få noget kontruktivt ud af den, men fik et prik på skuldren af en admin. Så here you go.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Fravær opdatering Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær opdatering   Fravær opdatering Icon_minitimeTirs 13 Maj 2014, 03:59

En kommentar på et personligt plan til det ovenstående:

1: Jeg er ikke helt klar over hvilke problemer du hentyder til? Der har da ikke været problemer herinde?

2: Hvad du end måtte have af personlige skænderier med folk du kender, hvordan kan det så betyde at folk ikke havde interesse i din "eksistens"? Du blev hilst på chatten, du havde gang i en masse tråde med folk, der blev talt om en hulens masse plotterier? Hvilken form for interesse i din eksistens er det du føler du manglede?

*Tager Admin-hatten på igen*

Eftersom ikke alle checker div. fraværstråde ud, skal jeg lige høre om du har kontaktet de spillere du har lavet emner med via pb?

Hvordan skal de umiddelbart forholde sig til emnerne? Skal de anses som aldrig-eksisterende, eller skal folk se sig fritstillede til at oute sig?

Mvh.
Procella
- En del af Team Admin
Tilbage til toppen Go down
Patel
Nybegynder
Nybegynder
Patel


Antal indlæg : 17
Bosted : Chasseur. Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Kok

Fravær opdatering Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær opdatering   Fravær opdatering Icon_minitimeTirs 13 Maj 2014, 04:17

1. Der er ikke problem på siden som helhed, men iforhold til mig, føler jeg ikke at være på siden, har bragt noget positivt med sig ^^ på den måde problemer. Det betyder ikke siden er dårlig, eller det er andres end min skyld, eller min skyld, det betyder bare at mit ophold på siden har været begrænset hyggeligt, og det er de problemer på siden jeg refererer til ^^

2. Pro, skrev kun den her tråd fordi du bad mig om det, så lad vær med at prikke til det. Det jeg mener er ikke at folk ikke har været søde, eller folk ikke skriver til mig på chatten, men at folk er lidt ligeglade med mig. Men det er ikke folks skyld, det er bare ikke alle man gider kende :3
non the less, ændre det ikke på, at når jeg primært forsvandt fra min gamle side for folk som jeg nu skændes med hvergang vi skrives, og jeg bare ikke føler mig en del af fælleskabet. Gør at jeg har brug for en pause
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Fravær opdatering Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær opdatering   Fravær opdatering Icon_minitimeTirs 13 Maj 2014, 05:20

Jeg mener det faktisk ganske alvorligt. Du skriver at du føler folk herinde var ligeglade med din eksistens - af hvad jeg har kunne se har de ikke været det, for ellers ville de ikke have talt med dig på chatten eller lavet emner med dig eller noget som helst andet.

Så hvad er det helt præcis du mener når du siger at folk herinde har været ligeglade med din eksistens? Vel prikker jeg da når du skriver sådan noget? Det er altså en ret hæftig anklage at komme med - ja det er i hvert fald sådan jeg læser det.

Mig bekendt var du på i en uge eller 2, eller sådan noget. Så det med at folk ikke gider at lære hinanden at kende den holder ikke rigtigt. Du var bare ikke online længe nok til at nogen faktisk fik chancen for det, og alligevel har folk spurgt efter dig på chatten og om hvor du var henne.

Just saying...

Men hvis dine gamle bekendtskaber er tilbage ved at stille dig ultimatummer fordi du er herinde, så er det jo kun beklageligt. Jeg synes det er rigtig ærgeligt at andre folk skal have lov til at diktere om du er her eller ej, men i sidste ende er det op til dig.

(alt dette er skrevet uden adminhat på)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fravær opdatering Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær opdatering   Fravær opdatering Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fravær opdatering
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Le Fravær!
» Forsinket fravær!
» Fravær - Dæmonhunden!
» Fravær
» Fravær

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: