Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Stranden

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:03

Adam hævede det ene øjenbryn
"intet galt med mig.. jeg kunne ikke beholde mine bukser på, jeg blev sur over intet.. tænkte knap nok på andre" sagde han
og rystede på hovedet af at tænkte på det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:07

Eolith så hurtigt tilbage på ham, da han faktisk svarede på det. "Vi har alle vores fejl" Svarede han og hans arm om hans og gik videre "Jeg var vidst ikke selv nogen særlig god kæreste.. fordi jeg ikke havde slået op med Armand".
Han sagde Armands navn lidt lavt, da han ikke kunne lide at tænke på det, og gik i stedet roligt videre, med sin arm om Adams.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:22

Adam så over på ham
"så du løj for mig ?" sagde han
og åbnede sine øjne stort, og stivnede lidt i kroppen da han mærkede hans arm om sig. han bed sig i læben og lukkede sine øjne lidt i, men åbnede dem igen. han fjernede langsomt hans arm fra sig
"Angel jeg har en kæreste" sagde han
og gik hurtigt videre

//jeg logger//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:30

"Nejnej" Skyndte han sig hurtigt at sige "Jeg mener.. der da vi først begyndte at have noget sammen. Der da du også havde Fie". Han stoppede endnu engang og kiggede på ham, da han nævnte at han havde en kæreste.
"Godt? Er han eller hun sød?" Spurgte han, og tænkte ikke over, at han nævnte det fordi han havde taget hans arm. I virkeligheden brød han sig ikke om, at han havde fundet en ny igen, men lod som ingenting.

//Ej øv D: //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:58

Adam så på ham og nikkede
"når ja,, rigtigt nok.. men alligevel" sagde han
og gik bare videre, han så på ham og nikkede mens han smilte svagt
"jep, han er fantastisk.. tror ikke jeg kunne ønske mig mere, et skønt menneske" sagde han
og bed sig let i læben og vende sit blik ned mod jorden og lukkede sine øjne lidt i
"hvordan går der da med dig ?" hviskede han
og savnede på en måde at være sammen med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:04

"Det går også godt.." Svarede han stille, for ikke at skulle begynde at klynke over sin elendige tilværelse lige nu, mens han snakkede med ham. Han frøs lidt og lynede op i sin trøje. "Jeg har også arbejdet meget med at holde min evne tilbage... men det er ikke muligt, så jeg har i stedet givet mig selv en fast sengetid klokken 22:30".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:17

Adam så på ham og nikkede
"det lyder som en god idé" sagde han
og bed sig i læben og viste ikke hvor han skulle kigge hen, han slap sin læbe lidt efter og stoppede og så ned på ham. han tog sine hænder op af lommerne og lag dem på hans kind
"jeg ved godt at jeg sårede dig meget, og det er jeg virkelig ked af" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:24

Han mærkede en hånd mod sin kind og så derefter op på ham. "Er du virkelig?" Spurgte han. Han havde nu aldrig regnet med at høre ham ærkende det. Han så sørgmodigt på ham, da det gav ham til at tænke på den periode, hvor han var nede på grund af det med Yo. Eller Adam, som han nu hed.
"Man kommer vel over den slags ting en dag".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:39

Adam nikkede
"undskyld" hviskede han
og bed sig i læben og så på bare på uden at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:42

"Det går.." Svarede han og skyndte sig at trække ham videre med armen, og så anspændt væk. Han gad ikke mindes om det. "Jeg er et tudefjæs. Få mig ikke til at græde" Sagde han fast og trak ham med sig "Desuden bliver jeg jo nødt til at tilgive dig en eller anden dag, ved du nok.."

//Skal spise :'3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:53

Adam rystede på hovedet
"nej det behøver du ikke" sagde han
og gik bare med ham, mens han bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:58

"Jo" Svarede han fast "Kan du huske, at jeg fortalte dig, at jeg var din skytsengel...? Det var ikke for sjov".
Han havde ham nærmest på slæb, da han helst ville være et skridt foran, så han ikke skulle se ham i øjnene. Han kunne ikke lade være med at tænke på, at han igen havde en kæreste og var lykkelig. Det pinte ham, da han jo stortset havde kunne lide ham siden de mødtes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 07:23

Adam nikkede og så efter ham
"men så blev du mega sur på mig, også regnede jeg med at du ikke ville være der mere. og sådan en skal jo være der heletiden.. du var der ikke når jeg rejste" sagde han
og vende sit blik ned mod jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 07:33

"Hvornår.. rejste du?" Spurgte Eolith og så på ham "Jeg fandt jo først ud af at jeg var din skytsengel, da du var sammen med Dean, men dér ville du jo ikke have mig". Han fortsatte mere rolige skridt og hvilede samtidigt blikket på ham. "Jeg ved godt jeg var lidt on and off den første tid. Men der vidste jeg jo ikke, at du ville gå fra mig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 07:38

Adam så på ham og stoppede med at gå
"altså jeg skal snart til La i en uge.. men du tog ikke med mig når jeg rejste.. lidt efter Dean var slået op med mig" sagde han
og trak let på skulderne og satte sig bedre ned på jorden og så efter ham
"jeg troede du ville vælge Elvern da du tog afsted, så mødte jeg Dean og fik følelser for ham, og begynde at komme sammen med ham for at komme helt over dig.. jeg viste jo ikke du ville vælge mig, også skulle jeg vælge mellem jer, og jeg var vildt forelsket i jer begge.." fortalte han og blev bare siddende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 07:44

"Det forklarer hvorfor jeg har været så ulykkelig" Sagde Eolith lavt til sig selv. Han stoppede også og så på ham. "Mnh... Det var bare... ret hurtigt du kom over mig..." Sagde han stille "Og det krævede også tid for mig, at skulle slå op med Armand, for han har jo kun været sød overfor mig, og så går jeg bare hen og finder en anden. Det var ikke let for mig... Mnh...".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:00

Adam så på ham og rystede på hovedet
"jeg var ikke kommet over dig, men regnede med at du ville vælge ham.. så jeg fandt en anden for at komme over dig, det betyder jo ikke at jeg var kommet over dig" sagde han
og så bare efter ham og gav et suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:05

"Måske ikke. Men du kunne bedre lide ham end mig... det var bare det" Han studerede Adams ansigtstræk, mens han tænkte "Jeg blev i hvert fald ked af det, og når man er ked af det, kan man også hurtigt blive vred over det".
Han kiggede i hans øjne igen og tav.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:15

Adam nikkede
"nej det har intet med hvem jeg bedst kunne lide, men fordi jeg kom jo sammen med Dean.. mest ville jeg ønske at jeg kunne havde valgt jer begge, i betød begge nået særligt for mig.. men jeg har intet andet end at komme videre, måske skulle jeg havde valgt dig, Dean er jo gået tilbage til piger" sagde han
og gav et suk fra sig og lag sig ned og så op på himlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:22

"Ja. Du skulle have valgt mig" Sagde han "Men nu er du jo alligevel lykkelig sammen med en anden mand. Så er det jo ligegyldigt nu. Som din skytsengel, burde jeg jo også kun være glad for dine vegne". Han smilte stille med lukkede øjne, og stoppede forsigtigt med det igen bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:26

Adam satte sig op og klappede på jorden ved siden af sig
"kom" hviskede han
og bed sig i læben og så over på ham og nikkede
"men jeg stolede ikke på din evne, så det var nok den store grund til at jeg valgt Dean" sagde han
og gav et lille suk fra sig og nikkede og smilte svagt ved tanken om Mike
"han er en skøn dreng" sagde han
og rødmede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:30

//Han satte sig. Ikke?//

Eolith så på ham, og gik hen og satte sig ved siden af ham med et suk. "Jeg er ukomplet. Jeg havde også valgt Dean, hvis jeg var i dit sted".
Han tyggede tænderne lidt sammen og trak benene til sig, for at have noget at holde om.
Han lyttede til ham og nikkede. Men sagde ikke noget, da det nok kun ville føre til noget negativt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:35

//jov har han gjort i langtid//

Adam nikkede og så på ham og bed sig hårdt i læben
"hvis jeg ikke havde haft en kæreste, så ville jeg nok havde kysset dig nu" indrømmede han
og rodet sig lidt i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:38

//Jeg har nok læst for hurtigt, da du skrev det så. Sorry Q.Q//

Han så lidt på ham og nikkede. "Vi kan jo også bare være venner" Tilføjede han, og lænede sit hoved op mod hans side og lukkede øjnene. Han havde næsten helt lyst til at kysse ham, men han vidste at han kun ville ødelægge alt for ham selv, Adam og hans kæreste ved det.
"Hvis du vil".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:43

Adam tænkte over det og nikkede lidt
"vi kan prøve at være venner, du er nok også den som jeg lære bedst ved at holde mine fingere væk fra.. da det jo dig der jeg har ødelagt mine forhold med" sagde han
og smilte lidt over det og lukkede sine øjne lidt i og tænkte lidtover det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stranden
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» På stranden..
» Stranden....
» På stranden
» en tur på stranden (neo)
» Stranden - Georgina

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: