Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Stranden

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:47

Han rystede stille på hovedet uden at åbne sine øjne. Adam var så dejlig var, og gjorde ham helt tryg at være ved. "Det bliver svært Yo... Adam..." Skyndte han at rette. Han foretrak nu Yo, da han jo kom sammen med Yo og ikke Adam.
"Jeg kan jo så godt lide dig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:57

Adam nikkede og tænkte lidt over det
"men det betyder at det er godt, så bliver det svære for mig" sagde han
og viste ikke helt hvad han ellers skulle sige, han så på ham og tænkte lidt over det
"Yo er ikke helt væk,, mit fulde navn er Adam Yo Cyrus" sagde han
og hentydet til at hvis det var letter for ham så havde han ikke nået imod at blive kald Yo
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 09:07

"Så passer det jo heller ikke. Du er ikke helt væk" Sagde han og åbnede øjnene igen og rettede sig op "Mhn... Hvad mener du egentlig med, at det er godt, at jeg godt kan lide dig? Hvis du er din kæreste utro med mig, så ville jeg jo aldrig selv kunne stole på dig". Han sukkede stille.
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 09:18

Adam så på ham og rystede på hovedet
"det vil jo gøre det svære for mig at holde mine bukser på, og det vil hjælpe mig meget med at lære at beholde dem på" sagde han
og viste ikke helt hvordan han skulle sige det, han lukkede sine øjne lidt i og så over mod ham
"du er virkelig en fantastisk dreng, det skal du vide" sagde han
og bed sig let i læben
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 09:25

Han nikkede skuffet og så ned i sandet. Han begyndte lidt at fortryde, at han forslog at de bare kunne være venner. Godt nok havde han gjort sig selv overbevist om, at han ikke kunne døje ham, men nu når han så var sammen med ham, følte han det helt anderledes.
"Jeg burde gå.. nu" Sagde han og rejste sig. Han børstede noget sand af sine bukser og så ned på Adam igen.
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 09:32

Adam tog hurtigt fat i hans arm
"Angel du skal ikke gå" sagde han hurtigt
han så bedende på ham, han træk lidt på skulderne og bed sig i læben
"jeg beder dig, jeg skal nok opføre mig ordenligt" sagde han
og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 09:39

"Jeg kan ikke nå hjem, inden det bliver min sengetid" Svarede han og så på ham, men stoppede alligevel op. Han havde dog lidt tid, men han havde allermest lyst til at tage hjem, og trøste sig selv med et eller andet spiseligt eller lignende. "Det har ikke noget med dig at gøre..." Sagde han forsgtigt og så ned på Adams hånd, der havde grebet hans. Han rødmede ganske svagt, og skrabede tænksomt i sandet med sin ene fod.
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 09:48

Adam rystede på hovedet
"må jeg følge dig på vej ?" spurgte han om
og rejste sig op og så på ham med et smil, og tænkte ikke over at han havde taget fat i
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 09:58

Eolith nikkede stille, og så ned på hans hånd, som han endnu ikke havde fjernet. Han lukkede stille sin hånd omkring den og holdt ham i hånden. Han så tilbage på hans smil og smilte tilbage. "Jo. Kom du bare med" Svarede han og gik de første skridt videre, uden at slippe hans hånd. Måske var det ikke helt uskyldigt at de holdt hånd. Måske var det. Men de flettede da ikke fingre.

//Godnat :'3 Smutter i seng//
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 10:12

Adam nikkede og fulgte bare med ham, uden at tænkte over deres hænder
"tak" sagde han
og så bare ned på ham og smilte svagt imens, og lukkede sine øjne lidt i og fulgte bare efter og så sig lidt omkring
"jeg er glad for at vi kan prøve igen" sagde han
og lag den anden hånd ned i sin lomme
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 17:31

"Også jeg" Svarede han tænksomt, mens han gik og koncentrerede sig om deres hænder. Han gik roligt videre igennem stranden, og tjekkede sit ur, for en sikkerheds skyld.
"Jeg bor også et andet sted end før nu".
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 22:27

Adam så over på ham og nikkede
"hvor bor du da nu henne ?" spurgte han om
og smilte svagt til ham, og var ikke sikker på om han skulle tage sin hånd til sig eller ikke
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 02:21

"En lejlighed i byen" Svarede han. Han elskede at sige at han havde sit eget sted, selvom hans lejlighed kun bestod af to rum, uden vand eller elektricitet. "..Men jeg ved ikke hvor længe jeg vil bo der".
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 02:26

Adam så på ham og nikkede
"hvorfor vil du da ikke blive der ?" spurgte han om
og kørte den anden hånd igennem sit hår
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 02:30

Han trak lidt på skuldrene og tænkte, mens de trådte væk fra stranden. "Jeg tror det er fordi jeg er vant til at komme hjem til nogen" Svarede han stille "Jeg ville gerne hjem til min faster og bo igen, men de har allerede lavet mit gamle værelse om til et opbevaringsrum".
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 02:36

Adam så bare på ham og nikkede
"når okay, lyder ikke så godt.. du kunne godt havde fået lov til at bo hos mig hvis jeg ikke havde en kæreste" sagde han
og lag sin hånd tilbage i lommen
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 02:46

Eolith slap hans hånd da han trak den tilbage og gik igennem gaden "Ja. Men den fejl skal jeg ikke begå igen". Han stoppede op udenfor en lejlighedsblok, vendte sig mod ham og lænede sig op ad muren.
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 02:54

Adam stoppede op foran ham og vende sit blik ned mod jorden i et grin
"ja det skal vi undgå" sagde han
og vende først lidt efter blikket op mod ham
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 03:07

Han nikkede stille og betragtede ham lidt. "Jeg smutter nu" Svarede han og åbnede døren "Jeg blir nødt til at gå i seng nu".
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 05:57

Adam så på ham og nikkede
"vi ses" sagde han
og vende sig om og begynde at gå igen mens han bed sig i læben

//out//
Gæst
Gæst

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 10:22

"Hej hej" Svarede han og så efter ham. Han kiggede lidt på sit ur da han var gået og gik så ind ad døren ind til trapperne.

//Out//
Sponsoreret inhold

Stranden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden   Stranden - Page 3 Icon_minitime

Stranden
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» På stranden