Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Saven, dø, smerte og glæde!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:26

Hun gik hurtigt hen til en vej, hun hev ham med hen for rødt lys men der kom ingen biler, hun stod nu ved en opgang og trak ham med ind i den hun hev ham med op af trapperne og åbnede døren og gik ind i lejeligheden hun slap han hån d da haun havde hivet ham med ind og lukkede døren hun gik ind i stuen og lagde sin nøgler på bodert og hang sin jakke og stillede sine sko..

//OKaii xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:37

James så rundt, og lagde sine hænder i lommerne. Han lagde hovedet på skrå, og betragtede nogle malerier, og derefter hende. James trak hættetrøjen over hovedet, og han gned sine trætte øjne. Han grinede lavt, da han sagde: "Skal jeg så overfalde dig nu?". James løftede hende op i hans arme, og bar hende over til sofaen. James lagde hende i sofaen, men istedet for, at ligge sig over hende, satte han sig på hug ved sofaen. Han betragtede hende udmattet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:41

Elisa smilede til ham og kiggede kort rundt imens hun blev løfted hun lå stille da han lage hende ned og smilede over det han sagde, hun vendte blikket mod ham, "Måske skulle du sove først" hun smilede kært til ham, og strejfede hans kin med sin finger, men lod den så falde ned igen, "Vis du eller vil overfalde mig må du også gerne det, men gør nu bare det du gerne vil" hun smilede til ham ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:47

James sukkede tungt, før han kyssede hende. Han rejste sig op, og løsnede hendes bukser. Han kyssede hende igen, grådigt og sukkende. James lod hånden kører op i hendes hår, men stoppede kysset. "Er du med?" mumlede han mod hendes læber. Han ville ikke tvinge hende til noget, selv fordi han havde lyst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:50

Elisa kyssede ham tilbage, hun holdte kysset imens hun mulmede tilbage "Altid når det er dig" hun rejste sig og hendes bukser fadlt ned hun tog blidt armene om ham og hev ham med ind til hendes sove værleset hun stoppede ikke kysset men gjoder det vilder, hun lagde sig ned og hev ham blidt oven på sig og kyssede ham stadig vildt hun lod hænderne kører ned og åbnede blidt hans bukser..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:56

James rev sine bukser af, før han spredte hendes ben. Han var direkte - Han vidste det godt. James hovedet blev lagt på skrå, han pillede hendes g-streng ned, og vende dem om, sådan så han lå på ryggen, og hun ovenpå ham. James kørte hænderne op, ind under hendes bluse, og nussede hendes nøgne, kølige hud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:01

Hun tog bildt fat i hans boxeshorts og hev dem hurtigt ned, da han lå nederst lod hun den ene hånd ligge ved sidden af hans hovede, hun nød at mærke hans varme hænder på sin kolde krop, hun tog fat i hans trøje og hev den af og slap kysset og kyssede ham ned af halsen hun havde sin tunge med i alle kyssene, og havd lukket øjne og var glad for at mærke ham igen, hun nussede ham på brysted med den ene hånd, Elisa var glad for at kunne mærke ham, hun havde virkelig savnet ham, Elisa havde det som om han virkelig var hende nu, "Jeg elsker dig" hviskede hun og kyssede ham vider ned af halsen ...

Sidst rettet af Elisa Tors 28 Jan 2010, 02:28, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:01

//Må logge -.-
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 04:10

Hovsa okay xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 04:12

James sukkede tungt og lod hans hænder glide ned af hendes krop. Efter nogle lange minutter, var de begge helt nøgen. James havde helt glemt, hvordan det føltes - At være rigtig glad igen. Hans mørke øjne var lukkede, og det var tydeligt, at han længtes efter hende. James fik vendte dem sådan, at han lå øverst. James spredte hendes ben, og førte sig op i hende. James kørte en hånd igennem hendes hår, og rykkene blev hurtigt mere voldsomme. Han lod en hånd hvile på hendes bryst, og han stønnede lavt af nydelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 04:17

Elisa lagde hænderne på hans hals og nussede ham der, hun lagde bene om hans liv da hun lå ned og stønnede lidt højt, selvom han var voldsom og det var hurtigt nød hun det og hendes støn var af ren nydelse, hun tog blidt fat om hans hage og trak ahns hovede ned til sit og kyssede ham, eller hun prøvede og kysse ham da hendes støn fløj ud af hende, hun var våd, og nød meget at mærke ham, hun lagde hænderne på hans ene skulder og nussede ham og lod den anden kører op i hans hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 04:34

James nød at have kontrollen, og hans ene hånd klemte hendes bryst. Det var et hurtigt knald, hvor James fik styret sine mange lyster. Han leverede sig 100 procent, men det så ikke ud til, at være nok. Han gjorde det hurtigere, og klemte sig hårdt op i hende. James var helt lydløs, med undtagelse af få støn, men han havde lukkede øjne. Sengen dunkede nogle enkelte gange, og James' lyst steg ved tanken om dem. Han havde sat hænderne, på hver sin side af hendes hoved, og han brugte mange af sine kræfter på sexen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 04:40

Elisa kunne ikke kysse ham begynd af hendes høje støn, hun var allrede øm nede i underlivet, men prøvede mist muligt og vise det, hun stønnede kun meget højt, hun lagde hænderne på hver af hans skulder og lod dem ligge stlle hendes ben var stadig rundt om ham så an havde mere plads hun lukkede øjne hårdt i og hendes støn fløj ud af munden på hende, men selvom det fucking ondt nød hun bare det ved ham..

//Skal spise ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 04:44

James vidste at han ville få en helveds dårlig samvittighed, over denne her aften. Han ville skamme sig, og muligvis tage afstand fra hende i nogle dage. Alligevel blev han ved. James fik hurtigt sin orgasme, og bev ved lidt endnu. Så stoppede han, og hev sig ud af hende. James faldt om på ryggen, hvor han pustede et par gange, for at fiske efter sin normale vejrtrækning.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 04:56

Elisa ville ikke sige hun havde ondt vis han spugerte, hun stønnede lidt højer da han kom, og da han trak sig ud stønnede hun svagt, hun lagde hænderne i ansigted og gnubbede sig svagt, hun mærkede hvor ondt hun havde men var lidt ligeglad, hun lagde sig roligt om på maven og sukkede lydløst, hun kiggede på ham, og lagde sig ind til ham og lagde hovedet på hans bryst, og kyssede ham en enkel gang på brysted men lå så stille og hørte hans hjerte slå ...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 01:51

James bevægede sig rastløs, og hans øjne var tomme. Hans mandige hænder, blev kørt igennem hans hår, og han skubbede hende blidt væk. Han rejste sig, tog underbukser og bukser på. James forlod hendes soveværelse, og gik ud i hendes stue. Han åbnede et vindue, og fandt en pakke smøgere frem. James stod og betragtede gaden, med de mange biler, der dyttede irriteret af hinanden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 03:33

Elisa kiggede trist efter ham, hun rejste sig op og tog sin bh på og hendes trusser hun tog en lang kroje på og valgt og lade værer med og tag bukser på, hun lagde godt mærke til James havde forænder sig, hun bed sig svagt i læben og gik ind og stod i dør karmen ind til stuen, hun gik så ind til ham og kiggede ned på gaden, hun vendte så bliket på ham og lagde en arm om ham, "Hvad der galt" spugerte hun, og fugtede sin underlæbe,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 05:52

James skodede smøgen og smed den ud af vinduet. Hendes kølige hud mod hans, var dejlig afslappende, og han hev hende ind til sig. James lod hans ene finger glide hen over hendes læbe, og han så hende dybt i øjnene. "Undskyld... Undskyld, det der inde," hviskede han - Næsten lydløst. Han vidste ikke, hvad han mere skulle sige. James kyssede hende i panden, og lagde med lukkede øjne, hans pande mod hendes.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 07:29

Elisa kiggede ham dybt i øjne og lukkede øjne da han kyssede hendes pande og havde stadig lukket øjne da han lagde sin pande imod sin, "Det gør altså ikke noget, selvom det gjorer en lille smule ondt er det okay, jeg nød det fordi jeg viste det var dig" hviskede hun, hun lagde armene om ham og nussede ham stillet op og ned af ryggen, "Jeg er ligeglad om du så gjoder det så hårdt at jeg ville blode" hun kyssede ham kort på munden og fjernede sin pande fra hans og lagde sig ind til ham, "Vil du ikke med ind og putte" spugerte hun, "Jeg har savnet dig rigtig meget" hviskede hun og kyssede ham blidt på brysted, og lagde sig ind til ham og lagde sin pande så hans bare hud, hun nød i det hele taget bare at hav ham hos sig, hun elskede ham rigtig højt og der var ingen ord der kunne beskrive hvor meget han betød for hende, "Jeg elsker dig ubeskriveligt meget" hviskede hun kærligt med læberne på hans bryst, "Det håber jeg du ved" hviskede hun næsten lydløst

//Har lavet et kærligheds billede med James og Elisa på min profil ^^ //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 08:52

Hendes ord lod til at have en virkning på ham. Hans normale drillende øjne vende tilbage til hans hoved, og han sank en besværet klump. James nussede stille hendes kind, og snøftede lavt. "Jeg kunne have slået de to drenge ihjel, som du havde været sammen med," grinede han lavt, og himlede med øjnene. "Så jeg drak mig skide stiv med Eric. Min ven du ved," fortalt han hviskende, og hev hende ind til sig. "Jeg vågnede hos politiet, og Eric ligeledes. Jeg havde været så fuld, at jeg ikke engang kunne huske, hvad jeg havde lavet. De fortalte mig, at jeg havde kørt en mand ned, og hans kone. De var uskadte men manden havde brækket et ben, og konen var meget bange stadig," fortalte han stille. "De rejste ikke nogen retsag, de var meget forstående, forstår du," brummede han stille. "Jeg lod mig indlægge på et sted, hvor de tog sig af folk, med alkoholproblemer. De troede ikke på, at jeg aldrig havde drukket mig så fuld før," mumlede han stille. "Det var derfor jeg rejste," fortalte han og betragtede hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 08:58

Elisa hørte godt efter hvad han sagde og havde hele tiden sit hovede på hans bryst, hun bed sig i læben og sukkede dybt men lydløst, hun kiggede kort ud af vinduet men så så op på ham, "Jeg forstår, men James hvorfor sagde du ikke til mig du rejste" sagde hun en smule trist, hun havde virkelig savnet ham, "Men det er jo heller ikke din skyld at du kørte dem ned, du var jo fuld...lov mig en ting.. aldrig drik dig så fuld igen" sagde hun stille hun ville ikke have han skulle rejse, det ville hun ikke kunne klare, "og jeg ville ønske at du kunne dræbe de to, jeg har været sammen med" hviskede hun ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 09:03

James skar en grimasse, og han gav slip på hende. Han gned sin pande, og så ud af vinduet. Bilerne dytten og blinklysene var meget beroligende for ham. "Jeg ved det ikke," hviskede han ærligt. Han betragtede hende længe. "Jeg.. Var ikke så vild med idéen om, at skulle rejse fra dig, så jeg... Jeg drak igen," brummede han og bed sig i læben. "Da jeg ankom vidste jeg hverken ud eller ind, og de beholdte mig i nogle måneder," sagde han og strøg hende over håret. "Du må ikke knytte dig så meget til mig Elisa.. Jeg er ikke god for dig," han rystede på hovedet, "Jeg skal alligevel vel dø.. Det hjælper ikke, at vi er så afhændige af hinanden. Når først jeg er væk, skal du kunne leve videre," hviskede han trist, stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 09:09

Hun så tavts og meget trist på ham, "Hvorfor siger du det" sagde hun grædene, "jeg kan ike bare leve vider, og du er den første jeg har elsket så meget, hvorfor må jeg ikke værer afhændige af dig, jeg elsker dig faktisk, og jeg ville nok gører dig til vampyr inde du døde" hun tog sig til munden og kiggede undskyldene på ham, men lod så hånden falde ned, "Jeg har ikke tænkt mig og lade dig forlade mig, og du får ikke lov til og rejse igen" hun kiggede grædene på ham ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 09:16

James tabte pusten, da hun begyndte at græde. Han lagde begge hans hænder, på hendes små yndige kinder, og han kyssede hendes pande. "Rolig," hviskede han, så forførende og afslappende, han overhovedet kunne. James tørrede hendes tåre væk, og rystede svagt på hovedet. "Jeg elsker dig smukke. Lige fra første gang jeg så dig på bænken. Du var den smukkeste, sødeste pige jeg nogen sinde havde mødt. Du må ikke græde over mig.. Det kan jeg slet ikke holde til," hviskede han og lukkede øjnene. Han lagde sin pande mod hendes, og han blev stiv i kroppen. "En vampyr? Var det din plan?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 09:21

Elisa var så bange for at han ville forlade hende, hun rstede svagt i kroppen, og alt hvad han gjoder gik ikke op for hende, hun hun bed sig meget svagt i læben, "Nej, det er kun min plan vis du skulle gå hen og dø" hviskede hun grædene, "Du...Du må ikke...ikke forlade mig" hun lagde sine hænder på hans mave, alt gik sort for hende, "Du må ikke" hviskede hun grædene..
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! - Page 2 Icon_minitime

Saven, dø, smerte og glæde!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Forår og glæde.
» Smerte.. - Seth
» Smerte i det skinnende måne skin. (Sordrick)
» Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: