|
| Saven, dø, smerte og glæde! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Fre 29 Jan 2010, 09:26 | |
| James rystede svagt på hovedet, og han lagde sine muskuløse arme omkring hende. Han begravede sit ansigt i hendes hår, og han prustede efter vejret for en kort stund. "Jeg forlader dig ikke. Endnu," hviskede han, og trak sig lidt ud fra hende. "Men du ved da, at jeg er et menneske. Jeg skal dø om 40-50 år," brummede han stille, og lagde hovedet på skrå. "Jeg bliver gammel og grim," hviskede han, i et håb om at hun ville grine mellem alle tårene. "Og jeg skal have mad igennem et sugerør sikkert, når jeg får kræft som 90-årig," sagde han, og grinede ganske lavt, og kyssede hende kort på munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Fre 29 Jan 2010, 09:31 | |
| HUn trak vejret lidt roligt da han sagde han ikke ville forlade hende, hun lagde godt mærke til hans endnu, "Hvad vil du have jeg skal gører, bide dig nu" hun rstede svagt på hovedet, men et lille og kun et lille grin kom fra hende da han snakkede om gamel og grim, hun kyssede ham kort igen,Hun kunne ikke lide tænken om at skulle bide ham men hun havd lært og styrer sig, smerterne i underlivet var væk da en vampyr heler hurtigt, hun kiggede kort ud på de fulde mennesker på gaden det var jo fredag aften så de unge havde travlt, men hun kiggede hurtigt op på ham igen og nussede hans bryst og lagde så armene helt om ham .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Fre 29 Jan 2010, 09:32 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Fre 29 Jan 2010, 20:40 | |
| James rystede hurtigt på hovedet efterfuldt af en grimasse. "Nej!" udbrød han hurtigt, og bakkede lidt væk fra hende. Han kørte en hånd igennem hans hår, og så på hende. "Hvad med alle mine venner? Min familie?" spurgte han stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Fre 29 Jan 2010, 22:37 | |
| "Rolig" hun gik hen til ham og lagde igen armene omham, og kiggede undskyldene på ham, "Jeg har ikke tænkt mig og gører dig ti en vampyr" hun rystede på hovedet, "Og ens familie ved ikke noget vis du ikke fortæller det, men.. rolig og undskyld, jeg har ikke tænkt mig det!" hun snakekde ret undeskyldene hun havde ikke tænkt sig og bide ham, og hun ville måske heller ikke gører det vis han bedte ham om det, hun lagde sig helt ind til ham og lagde sit hovede på hans bryst, "Undskyld" hviskede hun ... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Fre 29 Jan 2010, 23:13 | |
| James sukkede tungt, og lagde sit hoved på skrå. Et svagt nik sendte han hende og han kløede sig let på brystet. "Jeg... Vi snakker om det en anden dag," mumlede han træt, og snøftede svagt. James kørte en hånd igennem hendes hår, før han lagde sit hoved på hendes. James smilede svagt, ved duften af hendes hår. "Du må bare ikke elske mig så meget," hviskede han. "Det er slet ikke så sundt. Se nu bare hvad jeg gik gjort," hviskede han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Fre 29 Jan 2010, 23:18 | |
| Elisa sukkede tungt og lukkede øjne da han lagde sit hovede på hendes "Ja" hviskede hun til det han sagde, "James jeg elsker dig allrede så meget, og jeg er ligeglad med hav der skete der inde" huuin havde stadig lukket øjne og nussede ham på ryggen med to finger og gjoder det blidt, "Kærlighed skal gører ondt ellers ved man ikke at man har nogle" hviskede hun, hun bed sig blidt i læben, *Elsker han slet ikek mig så meget" * hun sukkede dybt .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Fre 29 Jan 2010, 23:23 | |
| James tog et blidt tag i hendes hoved, og han kyssede hende mund i nogle sekunder. "Men lad være med det," hviskede han og så alvorligt på ham. "Du skal ikke elske mig så meget, at du glemmer, hvad du selv er med til, og ikke," hviskede han og smilede svagt til hende. James betragtede hende kønne øjne, og bed sig svagt i læben. "Det er kun mig, som må sådan noget!" hviskede han drillende, for at lette stemningen lidt, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Fre 29 Jan 2010, 23:27 | |
| Elisa kyssede ham tilbage så længe kysset varede, hun åbnede langsomt øjne og så ham dybt i øjne, "Det kan jeg ikke lade værer med" hviskede hun, "Jeg ved godt hvad jeg vil gå med til og ikke" hun smilede til ham, og grinede lidt da han drillede hende, "Når er det det" hun smilede drillene til ham og lagde ne hånd på hans kind og nussede ham på kinden .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Fre 29 Jan 2010, 23:31 | |
| James vende hende rndt, så hun stod med ryggen til ham. Han lagde sine arme omkring hende, og begyndte så at gå ind imod sengen, på et lettere fjollet måde. "Jeg hader når du siger mig imod!" grinede han, og løftede hende op i hans arme. Som når en nybagt gom bager sin brud, ind af døren. Han åbnede døren ind til soveværelse, og smed hende i sengen. Han lagde sig over hende, og kyssede hende ømt på munden. "Det må du ikke," hviskede han leende, og kyssede hende ned af halsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Fre 29 Jan 2010, 23:34 | |
| Hun grinede lidt og lagde en arm om nakken på ham da hun lå som en brud i hans arme, hun kyssede ham på kinden og da haun lå på sengen og han lå oven på hende spredte hun sine ben så han lå imellem hendes ben, hun kyssede ham tilbage og lagde armene rundt om ham, of mumlede med sine læber imod hans, "Jo jeg må" hviskede hun, hun lagde hovedet tilbage så han havde mere hals og kysse på og lukkede øjne og smilede .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Fre 29 Jan 2010, 23:37 | |
| James løftede hende op i hans arme, og 'satte' sig bedre tilrette. Han knappede hendes BH op, og så med et fjoget smil, ned på hendes flotte bryster. "Nej, lad nu være," mumlede han bedende, dog smilende. James kyssede og slikkede kærtegnende på hendes bryster, og nappede hende blidt i brystvorten, da han ville afslutte sit kærtegneri. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Fre 29 Jan 2010, 23:41 | |
| Hun smilede til ham og trak på skulderne "Nej jeg vil ikke, jeg vil have ret ligesom du vil" hun grinede lidt da han kyssede hendes bryster, og grinede sødt da han nappede på hendes ene brystvorte, hun nussede ham i nakken og kiggede ned på ham med et smil, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Fre 29 Jan 2010, 23:43 | |
| Skal lige hjem så kommer jeg på igen ^^ // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Fre 29 Jan 2010, 23:44 | |
| James kyssede hende på hendes ene bryst, og sukkede tungt. Han lukkede øjnene, og så meget bestemt ud. "Elisa? Nej!" udbrød han, og rynkede brynene. Når han havde lukkede øjne, kunne han ikke blive distraheret af hendes smukke udsseende. Selvfølgelig var han ikke sur, men bare drilleri
//Må smutte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Lør 30 Jan 2010, 00:10 | |
| "James? Jo!" hun smilede lidt da han lukkede øjne og nussede hans kind vider med tommelfingern, og lod den andne nusse ham i nakken, , hun trak hans mund han til sin og kyssede ham, "Kom nu, du ved jeg har ret" mumlede hun med læberne imod hans , hun kyssede ham ømt på munden, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Lør 30 Jan 2010, 02:17 | |
| James var lige ved at overgive sig, da hun kyssede ham, men han rystede stædigt på hovedet. Han havde stadig lukkede øjne, og han nød hendes nusseri. Han vidste at det kun var et spørgsmål om tid, før hun fik skovlen under ham. "Nej!" hviskede han bestemt, og rynkede fortsat brynene. Hun måtte ikke elske ham så meget... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Lør 30 Jan 2010, 02:30 | |
| "Jo" hviskede hun og kyssede ham vider ømt på munden, hun lod den ene hånd kører ned af hans krop og lænede på hans bukser og åbnede dem, hun lod hånden kører ned i mellem hans ben, og havde lukket øjne, hun ville have et ja .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Lør 30 Jan 2010, 02:32 | |
| Et svagt støn sprang fra hans læber, da Elisa jog hånden ned i bukserne. "Nej," hviskede han - James gav ikke så let op. Han var mindst ligeså stædig som hende. James' hænder gled igennem hende hår, og han kyssede ivrigt med. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Lør 30 Jan 2010, 02:38 | |
| "Jo" hviskede hun, og kyssede ham ivrigt tilbage, hun tog blidt på hans dims, og lod så hånden kører ned i hans underbukser og tog fat om den og gav ham langsomt handjob, hun gjoder det ret hurtigt og kyssede ham vider, hun havde lukket øjne, og hun kunne godt lide at han var stædig for det var hun også selv .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Lør 30 Jan 2010, 02:42 | |
| James sukkede nydende, og prøvede at holde gang i kysset, men det var svært for ham. Han havde stadig lukkede øjne, og han stønnede nydende. "Nej!" fik han fremstammet - Han havde ikke tænkt sig at give efter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Lør 30 Jan 2010, 02:45 | |
| Hun blev ved og kiggede kort på ham men lukkede så ønje let i igen, og kyssede ham nu vådt og ivrigt, "Jo, du ved jeg har ret, jeg må godt elske dig, men du må ikke elske mig for højt" hviskede hun men startede så det våde og ivrige kys igen .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Lør 30 Jan 2010, 04:20 | |
| James nød det hele, og kærtegnede svagt hendes kind. "Nej du må ikke," hviskede han, så godt han kunne. James stønnede højere, og gengælde hendes våde kys med stor interesse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Lør 30 Jan 2010, 06:04 | |
| Hun skubbede ham ned og ligge og blev ved me og give ham handjob og gjoder det en lille smule hurtigter, hun kyssede ham vider og vilder i det våde og meget ivrige kys, "Jo!" hun blev ved og kyssede ham stadig vådt og ivrigt, hun nød at hører ham stønne ... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! Lør 30 Jan 2010, 20:24 | |
| James gengælde alle hendes kys, med ligeså stor ivrighed. Han ville ikke give sig - Han nægtede. "Nej!" hvæsede han svagt stønnende. James ville ikke give op, fordi han oprigtigt mente, at hun ikke måtte. Hvis det bare havde været for sjov, havde han givet op for længst. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde! | |
| |
| | | | Saven, dø, smerte og glæde! | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|