Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en lille café

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 14 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en lille café - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 06:52

Eolith kiggede lidt på ham og tænkte "Er det godt eller dårligt?". Han så ned på sin øl, åbnede den og tog den til munden. Han drak kun lidt, eftersom at det var længe siden han havde smagt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 06:57

Adam smilte ned til ham og lag sin hånd på hans kind
"den dag var nok den bedste i mit liv, fandt jeg jo ud af at jeg godt kunne lide drenge.. bedre end piger" sagde han
og tog stille sin hånd til sig igen og bed sig let i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:01

"Kun derfor?"
Han så ham i øjnene og studerede dem. Han kunne mærke at han blev varm i kinderne af det. "Jeg mødte en god ven den dag. Og det var ikke Lovell".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:05

Adam så på ham og rystede på hovedet
"jeg blev også helt vildt forelsket" sagde han
og vende sit blik ned mod sin hånd og nikkede lidt
"hvem ?" spurgte han om
og smilte lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:09

Han smilte lidt. "Dig. Det ved du godt. Det kan godt være at jeg ikke vidste det i det sekund jeg så dig, men jeg tror vi hørte sammen". *Hmm.. Det begynder allerede at blive for... Nærgående?* Tænkte han, netop efter at have sagt det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:13

Adam så op på ham og bed sig i læben og viste ikke hvad han skulle sige til det, han bed sig lidt i læben og vende sit blik ned mod sit skød igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:15

Eolith bemærkede at Adams blik gled væk, og kiggede selv væk nu. Han rynkede bekymret på sin pande, mens han stirrede ind i væggen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:17

Adam slap stille sin læbe
"tror du det ?" hviskede han
og bed sig i læben igen og så op på ham og viste ikke hvad han skal gøre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:19

Han var lidt stille og kiggede ind i væggen. "Jeg ved det ikke..." Svarede han lidt efter "Jeg forstår mig ikke så meget på den slags..".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:24

Adam nikkede og så op på ham
"men jeg kan ikke tage tilbage til den dag selv om jeg nogle gange ville" hviskede han
og bed sig let i læben og lukkede sine øjne lidt i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:26

"Ville du da gerne det?" Han så forsigtigt på ham igen, men ganske forsigtigt. Af en eller anden grund var han lidt nervøs.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:29

han nikkede stille og åbnede sine øjne og så på ham
"nogle gange ville jeg ønske at jeg kunne" hviskede han
og lukkede sine øjne i igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:31

Han lænede sig ned at ligge, med hovedet på puderne, og betragtede ham lidt. "Også mig.." Svarede han "Men jeg har ødelagt alting for mig selv"

- Skal spise
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:35

Adam åbnede sine øjne og så over på ham
"men jeg smadrede det vi havde" sagde han
og så over på ham med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:38

"Ja, men du finder hurtigt nogen der elsker dig alligevel, fordi du er noget særligt". Han sukkede stille og lukkede selv øjnene nu. Han havde ikke rigtig rørt noget af sin øl.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:45

Adam nikkede og så på ham
"men jeg vil bare ønske at det var så svært at finde kærligheden som så mange andre" sagde han
og bed sig let i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:48

Han sukkede igen og blev stille, næsten som om han sov. Han pillede lidt ved sin trøje mens han tænkte. "Jeg finder vel også en, en eller anden dag...".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:56

Adam så på ham og nikkede
"og hvis det ikke er mig så findes der en anden" hviskede han og bed sig i læben igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 07:58

"Hvad så hvis det er dig?"
Han kiggede roligt på ham, men med alvor i øjnene "Jeg har det jo alligevel bedst i dit nærvær end nogen alle, netop fordi at jeg er din... Hvad nu hvis jeg aldrig kommer mig over dig?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 08:03

Adam så på ham og lyttede på hvad han sagde, han smilte svagt og så på ham
"hvis jeg er den som tilhøre sammen med dig, så vil det sige at inden anden vil kunne holde på mig" sagde han
og lag sin hånd på hans ben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 08:11

Han rettede blikket mod hans hånd, og lagde sin egen på hans. "Men jeg vil hellere være din ven. Det er nemmere at være sammen med dig på den måde".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 08:24

Adam smilte til ham og nikkede
"det er også meget letter" sagde han
og lod sin hånd blive liggende og smilte til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 08:32

"Jah" Svarede han modvilligt og fjernede sin hånd igen. "Det er nu en meget hyggelig lejlighed".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 08:37

Adam så sig omkring og smilte
"jeg elsker den, men du har ikke set resten" sagde han
og rejste sig op og tog ham i hænderne og hev ham op og stå
"lad mig vise dig rundt" sagde han
og begynde at gå
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 08:46

Eolith kom op at stå og så på ham. "Åh ja.. Vis mig rundt". Han så sig lidt rundt og på ham igen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 2 Icon_minitime

en lille café
Tilbage til toppen 
Side 2 af 27Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 14 ... 27  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» lille café på gå gaden