Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en lille café

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 25, 26, 27
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en lille café - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 06:08

"Hvor skal du hen?" Spurgte han og havde ikke lyst til at blive alene tilbage. Han holdt stadig roligt om ham og nussede ham i siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 06:10

Andy åbnede langsomt sine øjne og viste sine gule øjne frem
"prøv at gætte" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 07:51

Eolith så ham overrasket i øjnene og skyndte sig at træde et skridt tilbage. Han havde allerede opdaget Andy sulten og ville helst ikke igennem det igen. "Skynd dig... Før det går ud over mig.." Sagde han og så på ham. Han ville gerne med ham, men kunne ikke rigtigt, hvilket han udemærket godt vidste.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 00:42

Andy lukkede sine øjne i igen
"der sker ikke nået, så sulten er jeg heller ikke" hviskede han
og trykkede sig ind i sofa'en
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 23:38

Eolith så modvilligt på ham og gik alligevel nogle skridt tilbage. "Andy.. dine øjne er jo skiftet farve.." Sagde han og stolede nu mere på dem end Andys ord lige nu. Eolith havde ikke ligefrem dødstanker lige for tiden og ville helst ikke dø ved en fejltagelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 02:02

Andy træk på skulderne og åbnede sine øjne igen og så over på ham
"er du virkelig bange for mig ?" spurgte han om
og hævede det ene øjebryn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 20:24

Eolith så lidt ind i væggen og tog sig nej til armen. "Nej selvfølgelig ikke..." Svarede han, men var det nu alligevel lidt. Han havde jo prøvet at blive angrebet før ved en fejltagelse, så hvorfor skulle det ikke kunne ske igen?
"Måske skulle du bare gå ud og spise og så komme tilbage igen?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 20:47

Andy smilte lidt af ham og lukkede sine øjne i igen
"nej jeg klare mig" sagde han
og bed sig i læben og lo lidt videre af ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 20:50

Eolith nikkede kort og så sig lidt omkring efter et sted at sidde, udover sofaen. Han tog fat i en stol og satte sig. Han sad bare stille og kiggede nysgerrigt og samtidigt opmærksomt på Andy. Han ville have været langt mere rolig, hvis Andy ikke lå der og var sulten. Det gjorde ham utilpas.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 21:01

Andy blev bare liggende og lyttede efter ham, han fik et smil på læben og tænkte lidt over det
"der sker ikke nået, jeg er altså ikke særlig sulten" sagde han
og kørte en hånd igennem sit hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 21:08

"Jeg er ikke ekspert i dæmoner..." Svarede han lidt lavt og kiggede bekymret på ham "Men... Der var engang hvor du ikke kunne styre det, ved jeg". Han rykkede sig ikke fra stolen, men fortsatte med at kigge på ham og pillede ved kanten af sin hvide skjorte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 21:14

Andy åbnede sit ene øje og så over på ham og rystede på hovedet af ham
"jeg kan godt styre mig, det var bare min dæmon del der fuckede" sagde han
og lukkede sine øjne i og havde lyst til at drille Eolith, men gjorde det dog alligevel ikke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 21:16

Eolith smilte lidt over hans måde at sige det på. Han sad dog stadig ovre på sin egen side af sofabordet for at være på den sikre side. "Du ved godt at jeg ikke kan nærme mig dig, før du har været ude.. ikke?" Sagde han og kiggede på ham, stadig med sit beskedne smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 21:24

Andy åbnede sine øjne og nikkede og satte sig derefter op
"men hvis jeg ikke kunne styre mig så havde du allerede være død" sagde han
og gik ind til sit soveværelse og tog sit tøj af for at skifte tøj
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 21:28

"Mnh?" Lød det fra ham, efter at få sådan en kommentar smidt i hovedet. Han så efter ham til han var ude af stuen og rejste sig derefter op fra stolen og kom den ene hånd i sin bukselomme.
"Ja okay?" Svarede han lidt højt, for at Andy skulle kunne høre det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 21:30

Andy fandt hurtigt et par bukser og tog på og grinte lidt af ham
"nemlig, så der sker jo ikke nået med dig" sagde han
og tog en t-shirt og træk hurtigt over hovedet inden han gik ud til ham og stod lidt og så på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 21:34

Eolith smilte lidt og nærstuderede ham nu mens han stod op. "Kom snart tilbage.. okay?" Sagde han og krammede ham forsigtigt. Han slap ham kort efter igen og gik ud mod køkkenet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 21:40

Andy krammede ham stille tilbage og så efter ham
"det tager nok lidt tid, ikke det bedste tidspunkt at jage på" sagde han
og hentydet til at det jo var flere mennesker ude på gaderne, han gik stille ud i køkkenet til ham og lag sine hænder ned i lommerne
"men du har en nøgle og mad i køleskabet" sagde han
og gik hen og kyssede ham på kinden inden han gik ud og tog sko og jakke på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 21:53

Eolith smilte lidt og tog forsigtigt til den kind hvor han var blevet kysset. "Jo, vi ses" Svarede han. Han gik hen til køleskabet og tog noget let mad ud og begyndte at lave sig selv noget hurtigt morgenmad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 22:03

Andy åbnede døren og så tilbage mod køkkenet
"husk at låse hvis jeg ikke kommer tilbage" sagde han
og gik ud af døren og lukkede den efter sig, han forsvandt hurtigt ned af trappernede og ud på gaden

//out//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 22:26

Eolith nikkede. Han satte sig ved bordet med sin mad og lod bare tiden flyve afsted.

//Out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 27 Icon_minitime

en lille café
Tilbage til toppen 
Side 27 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 25, 26, 27
 Lignende emner
-
» På en lille café