Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en lille café

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en lille café - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:13

Andy kastede sin smøg efter en fyr, inden han hoppede ned fra vinduet og tog en dyb indånding. han så ned mellem sine ben hvor der stadig var en bule men ikke lige så stor som før, han gik stille ind til Eolith og bed sig lidt i læben
"jeg kan godt sove inde i det andet værelse hvis det er" sagde han
og kørte en hånd igennem sit hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:16

Eolith rejste sig op og så hen på ham. "Nej... Du skal sove sammen med mig" Svarede han og klappede ved siden af sig på sengen, som et tegn til, at han skulle sætter sig der. Han lod sit blik undersøge ham på afstand igennem mørket, og så derefter op på hans ansigt igen. Selv bed han sig lidt i læben, fordi han mest af alt var nervøs på at fejle.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:21

Andy gav et lille suk fra sig og gik stille hen og satte sig på sengen
"okay hvis du gerne vil havde det" hviskede han
og lag sig derefter ned i sengen og så op på loftet, han vende stille sit blik mod Eolith og smilte svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:24

Eolith blinkede stille med øjnene og kiggede tilbage op på ham. Han ventede på at han skulle gøre noget, men syntes ikke at der skete så meget. Han lukkede hårdt øjnene i og trak dynen op over næsen. "Godnat.." Sagde han skuffet og forsvandt denne gang helt under dynen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:28

Andy så på ham og gav et suk fra sig
*den dreng giver sku aldrig op* tænkte han
han lod sin hånd glide under dynen og tog stille fat i hans ene hånd, han træk den ud af dynen og lag dem mellem sine ben. han lukkede sine øjne i og nussede hans hånd med to fingere
"godnat" hviskede han
og bed sig halv i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:31

Eolith åbnede forsigtigt øjnene igen, men kunne ikke se så meget andet, end dynen over sit hoved. Han mærkede Andys hænder, og flettede forsigtigt sine fingre ind i hans. "Mnh..".
Han lukkede øjnene igen og bed sig i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:36

Andy slap stille sin læbe og tog hans hånd op til sin mund og kyssede den en enkel gang
"giver du op i at havde sex med mig idag ?" spurgte han stille om
og fjernede stille dynen fra hans hoved, med den anden hånd og kyssede ham en enkel gang i håret. og gav hans hånd et lille klem, inden han lag dem på sin brystkasse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:41

Eolith så hen på hans øjne igen og rynkede lidt på panden. "Mnh.. Jeg troede ikke du havde lyst". Han så hen på hans bryst, hvor hans hånd var placeret, og han rykkede sig forsigtigt tættere ind til ham og kyssede ham på hagen.
Forsigtigt kørte han hånden op under hans bluse, og kørte den længere op til hans bryst. "Jeg elsker dig".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:49

Andy træk på skulderne og så bare på ham med et smil på læben
"det har jeg heller ikke, men det betyder ikke at du ikke kan få overtalt ham mellem mine ben" sagde ærligt
og lukkede sine øjne i da han mærkede kysset på sin hage, han åbnede dem stille igen og så efter hans hånd med et lille smil på læben
"det ved jeg godt du gør" hviskede han
og træk vejret tungt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:54

Eolith smilte forsigtigt, mens han prøvede at forstå hvad han mente. "Det er ikke ham men dig, jeg vil overtale" Svarede han og kyssede ham igen, ganske forsigtigt på munden. Han trak sin hånd ud igen og lagde sig op på ham, hvor han kyssede ham endnu engang. Han kiggede ham ned i øjnene mens han kyssede ham. "Jeg er den eneste der ikke har tøj på...".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:59

Andy så på ham og viste ikke helt hvad han skulle sige, han skulle lige til at svare ham da han mærkede hans læber mod sine. han kyssede ham stille tilbage og så ned af ham og viste ikke hvad han skulle gøre
"jeg er svære at overtale end han er"
han begynde at trække vejret tungere og lag en hånd på hans lår
"det er ikke godt" hviskede han
og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:05

Eolith rystede forsigtigt på hovedet, og trak op i Andys bluse, og hev den af ham. Han begyndte at kysse hans mave og lukkede øjnene blidt i. "Vær sød at blive sammen med mig" bedte han, og kom hånden under hans bukser. Han kunne mærke hans bule, og gav den et forsigtigt klem med hånden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:09

Andy så efter sin trøje og vende sit blik op mod ham igen
"ved ikke endnu" hviskede han
og gav et lille støn fra sig da han mærkede hans hånd, han begynde at nusse hans lår med sin tommelfinger
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:15

Eolith lod hånden blive, og begyndte at kæle for ham der. Han ventede blot på at den skulle stivne helt i hans hånd, og så ned på hans ansigt. "Hvor kan du allerbedst lide at blive rørt?" Spurgte han med et forsigtigt smil "Eller.. hvordan foretrækker du mig?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:20

Andy så op på ham og hævede det ene øjebryn
"det får du ikke at vide, du får ikke hjælp" hviskede han
og nød det meget, han træk vejret tungere og dybere. han blev ved med at nusse ham på låret og lod sin hånd glide ind på inderlåret på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:28

"Strengt" Svarede han forsigtigt, men gav ham et kort kys på munden. Det blev ikke til mere, da han ikke ville ødelægge det, nu da han var nået så langt. "Jeg må vel prøve mig lidt frem, og finde ud af det selv?" Smilte han og begyndte at åbne hans bælte og knappe bukserne op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:32

Andy så på ham og nikkede, han bed sig i læben da han hørte og mærkede sine bukser
"det må du vel" hviskede han
og så efter hans hænder, han lag sig ned igen og lukkede sine øjne i og tog stille fat i sengetøjet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:38

Eolith så ned på den, da den kom til syne. "Det er ret.. længe siden" Sagde han og rykkede sig længere op at sidde "At jeg har været i seng med nogen". Han bed tænderne lidt sammen og tog fat i den, og rettede den mod sig. Hun stoppede sig selv lidt og kiggede ned på ham. "Det er iorden... ikke?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 05:05

Andy nikkede og lyttede på hvad han sagde
"også er jeg den du vil i seng med" sagde han
og fugtede sine læber lidt og åbnede øjnene lidt og tænkte lidt over det, han nikkede langsomt
"så længe du er sød ved ham,, jeg kan jo nok alligevel ikke stoppe dig" sagde han
og lukkede sine øjne i igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 05:49

Eolith så ned på ham og nikkede. "Ja, jeg ville vente på den helt rigtige" Svarede han, og holdt stadig fat omkrng den. Han lod den forsigtigt skubbe mod sig, og fik den til at glide forsigtigt ind. Han smallede læbene i, men undslap alligevel et bekvemt støn. "Ah.. det føles godt.." Hviskede han og lukkede ømt øjnene i.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 05:53

Andy nikkede og så op på ham
"og i dit hoved er jeg den rigtige" hviskede han
og gav et lille støn fra sig og så op på ham, han tog hårdere fat i sengetøjet og bed sig i læben og lukkede sine øjne i. han kunne mærke at det både følte godt og at han fik en dårlig følelse inde i sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 06:02

"Ja. Selvom du ikke kan se det endnu" Svarede han og lagde sig tæt ind til ham og kyssede ham forsigtigt, og åbnede hans mund med sine læber. Han begyndte at bevæge sig roligt, og mærkede hvordan Andys maveskind snittede hans. Han begyndte at stønne lavt i sin vejrtrækning.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 06:08

Andy nikkede og lod ham bare gøre hvad han ville, han åbnede sine øjne lidt og så på ham. mens han stønnede svagt, han lod en hånd glide op i hans hår og nusse det lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 06:13

Eolith holdt øjnene lukkede, og havde sit hoved tæt på Andys. Han kyssede ham lidt, men ikke dybt, eftersom at han ikke kunne få sine støn ordentligt ud. Han bevægede sig i et nogenlunde hurtigt tempo, men ikke et tempo der ville få dem til at komme hurtigt. Han ville allerhelst trække tiden lidt, selvom det var svært. "Åh Yo" Sukkede han dybt og holdt om ham. Han kyssede ham kærligt på kinden og ned til halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 06:16

Andy kyssede ham tilbage og nød det meget, selv om den dårlige fornemmelse stadig var der. han blev ved med at nusse ham i håret og nød det meget, han strakte sin hals så han bedre kunne komme til
"mmrh" sagde han bare
da han ikke kunne få sig selv til at sige mere, hans støn kom en efter en
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 14 Icon_minitime

en lille café
Tilbage til toppen 
Side 14 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 27  Næste
 Lignende emner
-