Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en lille café

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 25, 26, 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en lille café - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 06:16

Andy så ned på ham og træk på skulderne
"ja nemlig,, og føler der er nået ved mig som jeg skal finde ud af" sagde han
og nussede blidt hans ben med nogle fingere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 06:26

"Jeg håber du finder den snart så, og at den bliver god for dig" Smilte han lidt "Det kan være at du har som evne, at få folk forelskede i dig?".
Han kiggede ned på sine ben og tog hans hånd i sin og så op på ham i et lille smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 06:32

Andy smilte lidt og lukkede sine øjne i
"det håber jeg ikke" indrømmede han
og åbnede sine øjne da han mærkede hans hånd, han smilte lidt og lag sit hoved tilbage og lukkede sine øjne i igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 06:41

"Kom.." Sagde Eolith, mens han kiggede på Andy. Han syntes at han virkede træt, lidt ligesom ham selv. "Lad os sove lidt.." Sagde han, uden at hentyde til noget frækt, selvfølgelig. Eolith havde fået nok for i dag, og hans krop havde først dæmpet sig lidt nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 06:50

Andy så på ham og nikkede langsomt
"okay" sagde han
og bevægede sin tommelfinger lidt på hans hånd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 06:56

Eolith lukkede øjnene i og havde ikke noget imod at falde i søvn først. Han lyttede lidt til Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 06:58

Andy blev ved med at bevæge sin tommelfinger på hans hånd, og så lidt på tv'et mens han bare sad og tænkte. han lag sine fødder op på stuebordet og blev bare stille siddende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 07:01

Eolith begyndte langsot at falde i søvn, mens han tænkte på Andy. Han ville helst ikke opleve de samme ting igen, selvom Andy blev ved med at sige, at de sagtens kunne klare det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 07:05

Andy vende kort sit blik mod Eolith og smilte stort
"kom du skal ikke sove her" sagde han
og slap stille hans hånd og rejste sig op, han løftede ham stille op i sine arme og gik ind i sit soveværelse og lag ham stille ned i sengen og træk dynen over ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 07:16

"Mmnh" Svarede han bare træt, da han blev løftet op. Han lod sig bare lægge, da han blev lagt under dynen, og trak den til sig. Han var træt, så han faldt hurtigt i søvn igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 07:19

Andy strøj ham over kinden og gik ud i stuen og lag sig ned, han så lidt på tv'et inden han lukkede sine øjne i og fald lidt efter i søvn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 07:33

//Næste dag?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 07:41

//jaer//

Andy lå stille på sofa'en og lignede mest en der var død, tv'et var begynd at vise nyheder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 07:53

Eolith strak sig og vognede ved at der kom noget solkind ind i hans øjne. Han satte sig op og så sig lidt omkring, stadig lidt træt. Andy lå ikke ved siden af ham denne gang, så han regnede med at han allerede var stået op.
Han gik ud af værelset og fandt ham sovende i sofaen. Han smilte forsigtigt og gik hen til ham for at se ham nærmere an.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 07:58

Andy sov stille videre og kørte en hånd igennem sit hår, han gnubede derefter sine øjne og åbnede dem langsomt. han rykkede sig hurtigt tilbage da han fik øje på Eolith
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 08:10

Eolith smilte bredt og så på ham, mens han åbnede øjnene. "Godmorgen!". Eolith var rimelig frisk allerede på grund af den gode nats søvn. Han så lidt undrende på ham. "Forskrækkede jeg dig?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 10:03

Andy gnubede sine øjne og så på ham
"godnat" mumlede han
og lukkede sine øjne i igen, og søgte lidt efter hans hånd
"ja lidt" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 17:41

Eolith smilte forsigtigt og lagde sig i sofaen foran ham og tog sin arm rundt om Andy. "undskyld. Jeg skulle bare se efter, om du var levende eller død" Han lo lavt og puttede sig ind til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 00:35

Andy smilte svagt og lag sine arme omkring ham
"jeg er jo i live, til du ser en dusørjæger der står hen over mig og dræber mig eller prøver" sagde han
og kyssede ham en enkel gang i håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 02:35

Eolith rystede på hovedet. "Pff.. en dusørjæger. Så lavt synker du ikke. Selv jeg har været ude for dusørjægerangreb. Jeg skræmte ham bare væk. Det viste sig at han havde fobi for homoseksuelle mænd. Hehe. Der reddede det mig faktisk". Han smilte og holdt selv om ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 02:41

Andy grinte lidt af ham og nikkede
"så lavt har jeg været tæt på at synke, men Fie stoppede mig" hviskede han
og smilte lidt af ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 02:48

Eolith så spørgende på ham. "Hvad ville du? Var det et selvmordsforsøg?" Spurgte han forsigtigt, men kunne ikke forestille sig det, da Andy slet ikke virkede sådan.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 02:50

Andy nikkede og åbnede det ene øjebryn
"da jeg mistede Dean så gik jeg kold og ville slet ikke leve, hvis det ikke var fordi jeg havde Fie" sagde han
og træk lidt på skulderne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 02:59

Eolith så trist på ham, men smilte derefter lidt. "Godt vi har Fie. Hun er en god pige. Jeg kender hende selv" Sagde han og nussede Andy i siden "Og vi lever længe. Så vi har masser af tid til at komme os over det ene og finde noget andet at tænke på. Jeg har kun levet i 18 år snart, og jeg glæder mig til at opleve en hel masse".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 03:07

Andy træk lidt på skulderne og kyssede ham på panden
"ja det har du" hviskede han
og åbnede sine øjne et par gange
"jeg må snart se at komme afsted" hviskede han
og smilte til ham
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 26 Icon_minitime

en lille café
Tilbage til toppen