|
| en lille går tur | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 04:12 | |
| mike så på hende og tænkte sig lidt om "det ved jeg ikke helt..." sagde han stille og smilte lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 04:14 | |
| Hun kiggede sig omkring og tilbage på ham... "Hmm...... Find... På.... Noget...." Grinte hun og gav ham et blidt smølfespark på armen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 04:19 | |
| mike lage hovedet lidt på skrå og så lidt på sin arm da han mærkede smølfesparket, han tog fat i hendes hånd og holdte den væk fra sin arm "øhm...må jeg spørge dig om noget som måske kan være lidt forvirrende?" spurgte han og smilte venligt til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 04:21 | |
| "Klart, kom bare med det," Smilte hun til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 04:35 | |
| mike tøvede lidt og kløede sig lidt i nakken "er du et menneske?" spurgte han og så på hende, det ville lyde som et utrolig dumt spørgsmål for en normalt menneske der intet vidste om det forskellige racer. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 04:40 | |
| Hun kiggede rundt og vidste ikke rigtig hvad hun skulle svarer. Hun kiggede tilbage til ham "Hvad tror du da jeg er?" Fik hun klemt frem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 04:51 | |
| mike lage hovedet lidt på skrå og så på hende med et lidt undrende blik, han kunne regne ud hun ikke var et menneske eller ihvertfaldt kendte til de andre racer "det ved jeg ikke...jeg kender bare til nogle andre racer...så jeg ville bare vide om..du var et menneske" sagde han stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 05:32 | |
| Hun kiggede på ham og tvivlede lidt på om hun skulle sige det. Hun ville jo ikke lyve for ham. Hun kiggede på ham og kørte en hånd igennem håret "Jeg er ikke menneske," Svarede hun så endelig. Men hun nævnte ikke hvilken race hun var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 05:38 | |
| mike så på hende og lage hovedet svagt på skrå "okay...hvad er du så?" spurgte han stille og rettede sig lidt op, han virkede på ingen måde som om han ikke kunne lide hun ikke var menneske, han virkede faktisk mere nysgerrig for hvad hun så var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 05:41 | |
| "Det må du selv finde ud af," Smilte hun.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 06:03 | |
| mike så på hende og lage hovedet lidt på skrå "øhm okay...er du en...vampyr?" spurgte han nysgerrigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 06:04 | |
| Hun smilte og rystede på hovedet "Nix," |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 06:05 | |
| mike tænkte sig om og lage hovedet på skrå "hmm giv mig en lede tråd" sagde han bedende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 06:09 | |
| "Eeeh, tror ikke jeg må sige hvad jeg er," Sagde hun med et skævt smil. "Det er kun iorden hvis personen selv finder ud af hvad det er," Sagde hun og kløede sig i håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 06:15 | |
| mike sukkede og rystede lidt på hovedet "mine andre venner har ellers selv sagt det.." sagde han og så ud til at tænke meget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 06:16 | |
| "Jamen tror ikke jeg må sige det," Sukkede hun dybt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 06:32 | |
| mike så på hende "hvorfor ikke?" spurgte han stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 06:33 | |
| "Ved det faktisk ikke." sukkede hun lavt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 07:10 | |
| mike så lidt ud på gaden "så sig det?" sagde han stille |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 07:11 | |
| Hun sukkede "Hvad så hvis jeg får ballade?" Spurgte hun med et skævt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 07:49 | |
| mike vendte blikket mod hende og smilte skævt "så vil din misse-kat angribe dem" sagde han fjollet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 07:51 | |
| Hun grinte af hans fjolledehed. "Hmm, Ved ikke rigtigt," Sagde hun tænkende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 07:54 | |
| mike lige hovedet på skrå og så bedene på hende, han lignede meget en tiggende kat. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 07:56 | |
| "Argh okay," Overgav hun sig. Hun kunne ikke stå for Mike's Misse-kat'thing'.. "Jeg er en Engel," Sagde hun kort tid efter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille går tur Ons 03 Feb 2010, 07:59 | |
| mike så på hende og smilte glad, han nikkede lidt "en engel..ligesom jared en af mine venner...han er den mærkeligstå engel nogen sinde" sagde han med et lille grin "så du har vinger ik?" spurgte han. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en lille går tur | |
| |
| | | | en lille går tur | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|