|
| den allerførste vagt | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: den allerførste vagt Lør 13 Feb 2010, 04:33 | |
| Rose så længe på Anthonia og rystede så på hovedet "Hør her.. Jeg vil bare væk. Men jeg vil ikke stole på dig. Jeg vil ikke være i denne situation ét sekund mer" mumlede hun og så ret stædig ud og lagde armene over kors. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den allerførste vagt Lør 13 Feb 2010, 07:54 | |
| Anthonia sukkede og slog sig på panden med flad hånd. "Du forstår det vist ikke helt." sagde Anthonia og lød opgivende, "Jeg er stadig betjent og kan arrestere dig." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den allerførste vagt Lør 13 Feb 2010, 09:48 | |
| "Ja! Og du er oss stadig dusørjæger og kan slå mig ihjel på ét sekund" sagde hun og lød lidt hård, men dog oss usikker og rystede derefter på hovedet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den allerførste vagt Søn 14 Feb 2010, 00:08 | |
| "Jeg har ikke tænkt mig, at slå dig ihjel. Jeg har intet imod dig, og du har ikke gjort menneskerne noget." sagde Anthonia og var ved at blive lidt irriteret. Hun satte den ene hånd i siden og flyttede igen på vægten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den allerførste vagt Søn 14 Feb 2010, 06:55 | |
| "Du har sagt at du ikke vil slå mig ihjel.. Men det er jo lissom det jeg ikke kan stole på.." sagde hun lavmælt og var oss selv begyndt at blive irriteret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den allerførste vagt Søn 14 Feb 2010, 08:47 | |
| "Du er da velkommen til at få mine dolke." sagde Anthonia. Lige nu var hun jo våbenløs, fordi hun ikke ville udgøre nogen trussel, men denne engel var stædig og ville ikke forstå situationen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den allerførste vagt Søn 14 Feb 2010, 10:03 | |
| "Nej tak!" sagde hun hurtigt og ville ikke komme i nærheden af nogen som helst våben da hun var utrolig meget imod vold og våben og sår'n noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den allerførste vagt Man 15 Feb 2010, 00:36 | |
| Anthonia sukkede og rystede stille på hovedet. "Okay. Vi gør det på denne måde." sagde hun, "Du får lov til at gå, og jeg går hen og siger, at det hele var en fejltagelse." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den allerførste vagt Man 15 Feb 2010, 05:52 | |
| Der var lidt stilhed mellem dem, men så lod Rose et lille suk undslippe sine læber og nikkede så "Fint.." mumlede hun og så op på Anthonia. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den allerførste vagt Tirs 16 Feb 2010, 01:17 | |
| "Og jeg håber, at det var en fejltagelse." sagde Anthonia og hævede det ene øjenbryn, mens hun så på englen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den allerførste vagt Tirs 16 Feb 2010, 05:43 | |
| Rose nikkede kort "Det var det skam" mumlede hun og så irriteret op på Anthonia. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den allerførste vagt Tors 18 Feb 2010, 00:31 | |
| Anthonia nikkede. "Det må så være det." sagde Anthonia og gik hen til døren. Hun låste den op og holdte døren åben, så englen bare kunne ud af den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den allerførste vagt Tors 18 Feb 2010, 02:07 | |
| Rose så lidt på døren som nu stod åben og så så over på Anthonia og gik derefter langsomt ud af døren uden at fjerne blikket fra hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: den allerførste vagt Tors 18 Feb 2010, 22:18 | |
| Anthonia sukkede og lukkede døren efter dem. Hun gik hen for at finde ejeren af butikken for at fortælle, at det hele var en fejltagelse. Hun fandt ham også, men, som var typisk, ville han ikke tro hende. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: den allerførste vagt | |
| |
| | | | den allerførste vagt | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|