The Lost World - Who writes the story? |
|
| Halihallo | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Halihallo Tors 11 Feb 2010, 07:36 | |
| "Det klæder dig ikke" mumlede hun og så ned i jorden "Har tanken aldrig faldet dig ind at folk måske bedre kunne lide dig hvis du var lidt venligere mod dem?" spurgte hun og blev ved med at se ned i jorden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Halihallo Tors 11 Feb 2010, 07:39 | |
| "Hør her Rose Jeg er pisset ligeglad med andre, de giver ikke skid for mig, og jeg giver ikke en skid for dem" han kiggede med ligegyldige øjne på hende og syns at det hun lige havde sagt var noget være lort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Halihallo Tors 11 Feb 2010, 07:44 | |
| "Klaaaart" mumlede hun sarkastisk og lagde armene over kors og rystede på hovedet "Hør her, Demetri.. Jeg ved godt at en engels mening ikke betyder noget som helst, men jeg er lidt ligeglad med det.. På et eller andet tidspunkt bliver du træt af det her kolde pis som du laver" sagde hun og så over på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Halihallo Tors 11 Feb 2010, 07:45 | |
| Han lavede en hurtig bevægelse med hånden og rakte så fuck til hende, vendte sig om og begyndte at gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Halihallo Tors 11 Feb 2010, 07:47 | |
| Rose grinte hånligt af ham og rystede på hovedet "Og på et tidspunkt håber jeg så sandelig oss at du bliver træt af det barnlige lort!" kaldte hun over til ham og vendte sig så derefter oss selv om og begyndte at gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Halihallo Tors 11 Feb 2010, 07:52 | |
| "lige som dig der følger efter en og så tuder når hun får en på tuden" hviskede han med et smil på læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Halihallo Tors 11 Feb 2010, 07:55 | |
| Rose kunne nogenlunde høre det han hviskede og rystede på hovedet over det han sagde "I det mindste har jeg stadig noget menneskeligt tilbage i mig.." mumlede hun og blev ved med at gå og ville ikke begynde sig at hidse sig op over Demetri. Det var jo lissom det han ville have at hun gjorde. Så han kunne stå og grine af hende som han altid gjorde... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Halihallo Tors 11 Feb 2010, 07:56 | |
| *HAAH* grinte han inde i sit hoved, det hun lige sagde tog han som en stor kompliment, han forvandlede sig i det samme til en krave og fløj væk.
//out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Halihallo | |
| |
| | | | Halihallo | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|