Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

druk og stoffer

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

druk og stoffer - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 04:01

Josh næd lyden af hendes støn, da de tændte ham ret mget og han bevægede sig så hurtigere. han slikkede hende blidt på brystet og kyssede det efter. han ville ønske dette bare ville blive ved forevigt, men han kunne godt mærke det var ved at komme på sit højtepunkt, men det skulle ikke stoppe ham. han nussede hende stille i siden og nød at røre hendes bløde hud. han stønnede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 04:14

Hun stønnede og nussede ham på ahns lår og stønnede højer da han gjoder det hurtiger, hun lagde den ene hånd på sengen og tog hårdt fat i sengetæppet hun nød det og havde ikke lyst og stoppe han var så dejlig, hun nussede ham på det ene lår og den anden hånd havde jo fat i sengetæppet, hun smilede svagt og havde lukket øjne, hun ønskede lidt som ham at det her øjeblik aldrig ville stoppe, hun pressede sig op imod ham og nussede ham vider, og stønnede..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 04:21

Josh nød hun nussede ham på låret og stønnede lidt igen. han kyssede still vådt op mod hendes hals igen og bevægede sig stadig hurtigere. han mærkede hendes krop helt tæt på sin igen og smilte svagt over det og elskede virkelig dette øje blik. han mærkede så at han kom og han fik det sidste støn ud. det gik et lille sug igennem hele hans krop og han tænkede stille farten. han ville ikke stoppe endnu, så han forsatte bare i et mere roligt tempo. han kyssede hende mere blidt på halsen og træk vejret meget tungt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 04:25

Hayley stønnede og mærkede han kom hun smilede og kiggede kort på ham, hun lod som ingen ting da han ikke stoppede for det var helt fint med hende, hun nød det meget. hun lagde hænderne på hans ryg og lagde roligt det ene ben om ham, og smilede svagt hun kyssede ham så roligt på kinden i et lille vådt kys, hun stønnede meget lavt og stille af ren nydelse..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 04:31

Josh smilte stille og var godt tilfreds med det hele. hen nød kysset på kinden og rettede sit hovede lidt op. der gik et kort øjeblik før han kyssede hende æmt på munden. han kunne godt llide at mærke hendes hænder og ben mod din hud og følte sig utrolig godt tilpas sammen med hende. han gav en svagt støn fra sig og bevægede sig roligt "du er en helt fantastisk pige hayley" hviskede han charmerende i hendes øre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 04:37

Hayley kyssede ham ømt igen, og stønnede svgat, hun lod benet lille og slappe af på ahm, og Hayley nussede ham i cirkler på ryggen og smilede svagt i kysset, hun kyssede ham på kinden da han slap kysset og smilede stort over det han hviskede, "Tak,,men du er mere fantastisk" sagde hun drømmene selv om man kun kunne høre hun sagde det stønnene,hun nød det meget .
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 04:54

Josh nød hun nussede ham på ryggen i de små cirkler og han smilte tsille. han grinte stille af det hun sagde "selv tak..men jeg synes altså du er den fantastiske" sagde han og nappede hende i øre flippen. han snuste stille ind og kyssede hende på kinden. han træk sig helt ud af hende og lage sog udmattet ved hendes side. han lukkede sine øjne og smilte drømmende. han havde en dejlig følelse i kroppen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 05:22

Hayley smilede "Tak" hun strækte sig da han lagde sig ved siden af hende,Og kravlede hen til ham og kyssede ham på brysted, men lagde så hovedet på hans bryst og smilede drømmene hun lukkede øjne, og slappede helt af, "Skønt" hviskede hun..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 05:55

Josh smilte lidt og betragtede hende lidt. han nød kysset på brystet og lage sin arm om hende da hun lage hovedet på hans bruyst. han smilte tilfreds og nikkede stille "ja..den perfekte måde at starte en dag på.." sagde han med et lille grin og nussede hende blidt på skuldren.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:04

Hayley smilede og grinede lidt hun nød hans nussen rigtig meget, hun smilede og nikkede "Den bedste måde og starte dagen på" hun smilede og havde lukket øjne, "Har du nogle planer om hvad du skal idag, for ellers vil vise dig noget" hun smilede drømmene og havde en god plan om hvad hun ville med ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:12

Josh lo lidt og nikkede stille "nemligt.." mumlede han stille og åbneede sine øjene for at se på hende "idag skal jeg vidst ikke noget sådan rigtigt...først i aften..hvad er det så jeg skal se?" spurgte han nysgerrigt og betragtede ham lidt med et skævt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:16

"Godt..det er bare det sted jeg opholder mig når jeg er forelsket" hun smilede skævt og satte sig op, "Hvad skal du i aften" spugerte hun roligt og kiggede ned på ham med et skævt smil hun bøjede sig så ned og kyssede ham en enkel ganbg på munden hun rejste sig så op og tog sine trusser på hun gik ind i stuen og tog sin bh på og gik tilabge til soveværleset og ventede med og tag tbukser på, da hun var svagt øm, hun have jo ikke haft sex længe..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:25

Josh hævede det ene øjenbrynd "okay hyggeligt" sagde han roligt, men lidt overrasket. han nød kysset og satte sig så op. han sad der lidt og ventede på hun kom ind igen så han kunne svare på hendes spørgsmål "jeg skal ud og spille..." sagde han med et glad smil. det var ved at være lidt tid siden han havde spillet sidst, da folk nu til dags ikke rigtig hørte den musik han spillede. han rejste sig så op og fandt sine boksershort og tog dem på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:32

"Spiller du musik..ej må jeg ikke komme med" hun smilede og kiggede lidt på ham, "Har selv haft et bandt og har lige skrevet en ny sang" hun kiggede hen på ham imens han tog tøj på, hun rejste sig og fat sine bukser og tog dem roligt på, hun ville med glæde se ham spillpe..men kun vis han ville ahve det . Selvfølig..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:37

Josh så på hende og læge hovedet let på skrå "ja...jo selvfølgelig må du det..men du må ikke blive skræm" sagde han drillende, selvom han ikke regnede med hun ville blive skræmt over det. han tog bukser på og gik han til sit skab. han åbnede det og der væltede næsten ud med tøj "okay lyder spændende...hvorfor er i ikke i bandt mere?" spurgte han nysgerrigt og så på hende imens han prøvede at finde en skjorte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:54

*Year* tænkte hun og var glad for hun måtte.. Hun lyttede til havd han spugerte om og sukkede dybt, "Jeg har misted min mand og mit barn..det har taget hårdt på mig..så stofferne hjælp mig..og nu når jeg har taget stoffer og de har fundet ud af det..gider de ikke mere" hun sukkede dybt og kiggede ned i gulvet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:01

Josh lyttede til hvad hun sagde og rystede stille på hovedet. han gik hen til hende, tog skjorten på og lage så armene om hende "stoffer ødelægger hele dit liv..derfor er det så dumt at teage dem" sagde han alvorligt og så bekymrte på hende. det var måske en lidt mærkelig ting en pusher kunne fortælle, det virkede nok meget ironisk, men han mente det han sagde død alvorligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:09

Hun lænede sig ind til ham og lukkede øjne og lyttede til hvad hun sagde og nikkede "Ja du har ret..men jeg kan ikke bare stop" hun synes det var lidt mærkeligt at han sagde det, men han havde ret det vidste hun med det var alt for svært for hende at stoppe med og tag stoffer ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:28

Josh tænkte sig om og rystede stille på hovedet "det er kun svært fordi du gør det svært...du bruger det for at få det bedre..men du for det kun være.. stoffer er noget af det mest dukke at tag" forklarede han og holdte hende beskyttende ind til sig. han vidste godt det kunne være svært at stoppe, for han havde selv vætret der, men lige så snart han virkelig kæmpede for det, så gik det som en leg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:35

"Jeg har ikke kræfter nok" hun begyndte og ryste fodi hun trægte til mere. "Jeg skal have noget..Josh har du ikke noget.. pleas" hun lukkede øjne og bed sig hårdt i læben hun rystede fordi hun var meget trængene..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:44

Josh tænke lidt over det, men rystede så på hovedet "nej ingen stoffer...du kan få noget hash..det er det eneste jeg vil give dig" sagde han bestemt og så alvorligt på hende "du kan gidt kæmpe imod de andre stoffer...bare lad mig hjælpe dig" sagde han og kyssede hende blidt i håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:56

"Josh Hash hjælper ikke" hun lagde hænderne på hans seng og tog hårdt fat i senge tæppet, "Av det gør ondt i kroppen...ej Josh..pleas" hun kiggede bedene op på ham, og prøvede og huske hvor han havde stillet tasken da de kom her hjem men hun var jo faldt hen.. "Josh" hun rystede og hun fik kramper..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:59

Josh så på hende og kunne ikke klare at se hende på den måde. han kløede sig lidt i nakken og bukkede så under for hendes tiggen "fint...hvad vil du have?" spurgte han irritertet og virkede mere kold nu. han havde det dårligt med sig selv over hun kunne knække ham på den måde, men han kunne ikke klare at se hende på den måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 08:09

"Noget strækt" hun lagde godt mærke til at hans stemme var kold, men hun ahvde virkelig meget brug for dem, hun kiggede op på ham med et undskyldene blik, "Undskyld" hviskede hun og kyssede ham meget svagt på munden før hun slap ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 08:17

Josh så på hende og sukkede "okay.." han havde det ikke godt med det, derfor var han også blevet så kold. han fnøs kort og nød det svage kys. han gik så ud af rummet og man kunne høre et ordenlig brav. han kom så kort efter tilbage med en pose og kastede den hen til hende "jeg hjælper dig ikke" sagde han koldt og lænede sig op af dørkarmen. han lage armene overkorst og så roligt på hende.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 6 Icon_minitime

druk og stoffer
Tilbage til toppen 
Side 6 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Dans og druk? - Davy
» Druk igen! - Romeo