Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

druk og stoffer

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

druk og stoffer - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 08:22

"Tak" hun tog posen og kiggede kort på ham men lod sig så falde ned på gulvet med ryggen imodsengen, hun lavede en stripe af stoffer og hendes krop rystede, hun bøjede sig ned og bed sig hårdt i læben men sniffede halvdelen af den, og bed sig i læben hun følte hun var total ond imod ham, hun rystede svgat fordi hun ikek ahvde fåret nok, men hun kunne ikke, hun kiggede bare ned på den halve strippe der var der, "Fjern det" sagde hun og begyndte og gyne frem og tilbage og hun trak bene op til sig og lagde panden på knæet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 08:51

Josh stirrede på hende og knyttede stille sine hænder. han fulgte alle hendes bevægelser og sukkede. han gik hen til hende og tog posen, han sørgede for han fik det hele med og gik så ud af rummet. han smed det ud i skrælde spanden og sukkede igen. han lænede sig lidt op af køkken bordet og havde det virkelig skridt med det hele. han satte sig op på køkken bordet og fandt noget hash ud af et skab. han begyndte så at rulle en smøg med hashen i. han kunne kke rigtig få sig selv til at gå ind til hende igen, men på samme tid kunne han ikke klare at sidde der og vide hun var ind på værelset og havde det dårligt på grund af stof mangel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 08:56

Hayley lagde sig ned på gulvet og rullede sig sammen i en klumb, det var kun for hans skyld at hun ikke havde sniffet mere, men hun havde stadig brug for noget, un tog fat i sit hår og rev sig i håret i mens hendes læber var i mod hans gulv og skreg så han ikke rigtig kunne høre det, hun havde ondt fordi hun havde brug for noget men også fordi at hun havde gjort det her imod ham, hun hev sig hårdt i håret og rullede sig sammen til en klumb og bed sig hårdt i knæet så hun blødte..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 09:11

Josh så lidt på smøgen og tænkte sig godt om. han skulle lige til at tænde den, da han fik færten af blod og lage så hurtigt smøgen fra sig og skynde sig ind på værelset. han så ned på hende og slog sig selv i hovedet "hayley for fanden så stop sog med det!" råbte han og satte sig ned til hende. han træk hende ind til sig og holdte om hende så hun iokke kunne forvolde sig selv mere skade. han ignorerede lugten af blod så godt han kunne, men han kunne mærke det var længe siden han havde fået blod. han rystede kort på hovedet.-
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 09:16

I det han råbte,, rullede hun sig mrer sammen som om hun var bange for at han slog hende, det havde hun prøved før, hun mærkede han holdte om hende, og selvom hun vidste at han ikek ville ehnde noget ondt gik hun i panik var skide bange for at han ville slå hende, hendes sår på benet var helet, hun prøvede og trakke sig væk fra ahm, men hun kunne ikke, hun var bange, hun bed sig i læben og gav nogle små´hop fra sig, hun satte hænderne i sit hår og begyndte og rive i det.-
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 09:20

Josh holdte stramr om hende og kunne kort mærke hun var bange for ham "hayley...rolig nu..jeg gør dig ikke nogret...jeg vil hjælpe..slap nu af" sagde han så roligt han kunne "tænk på det vi lige har lavet...den perfekte start på dagen..." sagde han prøvende og ville havde hende til at tænke på noget andet. han havde det virkelig skridt med sig selv nu, trangen til blod og hash gjorde ham selv meget frustreret, men han prøvede så vidt muligt at holde det tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 09:25

Hayley lyttede tille hun lagde en hånd og slog ham som et menneske på brysted, hun begyndte og græde og havde ikek kræfter til og komme væk, "Undskyld..pleas ik slp" hun havde hænderne foran hovedet som om hun virkelig var bange-som hun også var, hun rystede af skræk og af stof mangel, "Hun fik fat i noget af det han sagde med den bedste start på dagen" men hun havde svært ved og slappe af hun brugte de sidste kræfter hun havde i kroppen for at prøve og komme væk- men uden held.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 09:34

Josh mærkede slaget i brystkassen, men reagerede ikke rigtig på det. han holdte hende tæt på sig "hayley..rolig..det hele skal nok gå...jeg slå dig ikke..det kunne jeg aldrig finde på" sagde han roligt og kyssede hende stille på kinden. han lukkede stille øjnene og holdte om hende så hun ikke kunne komme væk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 09:42

Haley havde lavet op med mænd der virkelig hadet kvinder derfor var hun bange, hún slappede dog mere af da hun ikke havde flere kræfter tilbage, hun gsbte og lukkede øjne i opg lå slapt i ahns armen og kunne ikke mere der trille en blod tåre ned af hendes kind fra hendes lukket øje..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 01:58

Josh holdte blidt om hende nu og lukkede stille sine øjne. han kyssede hende forsigtigt på kinden "der sker dig intet...tro mig" hviskede han stille og åbnede sine øjne igen. han så lige blod tåren og tørrede den forsigtigt væk. han slikkede den stille væk fra sin finger og tog en dyb indånding.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 02:00

Hayley lagde armene om hans nakke og knyttede sig hårdt ind til ahm som om hun var bange for at han skulle gå fra hende, hun havde lukket øjne og lagde hovedet på hans skulder, hun nød meget kysset, "Undskyld" hviskede hun sstille og kyssede ham undskyldene på halsen og lagde så panden på ahns skulder,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 02:11

Josh holdte blidt om hende og mærkede hun knyttede sig in til ham. det fik et kort svagt smil frem på hans læber da hun undskyldte og nød kysset på hans hals "du skal ikke undskylde...det skal jeg" hviskede han stille og nussede hende blidt på ryggen. han så lidt frem for sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 02:16

"Nej du skal ikke undskylde..jeg skulle ha lytted til dig" hun smilede svagt og kyssede ham på halsen og trak så hovedet væk og kiggede op på ham, "Hvad tid skal du spille..eller kan vi godt når og gå ned til skoven..jeg skal vise dig noget" hun smilede til ham og inden han nåede og svare kyssede hun ahm på munden ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 05:04

Josh lyttede til det hun sagde og nikkede stille, for han syntes også hun skulle havde lyttet til ham. han nød kyssende på halsen og smilte lidt af det. han vendte blikket mod ehnde og skulle lige til at svare på hende spørgsmpl, men nåede selvfølgelig ikke at svare, da hun kyssede ham. han kyssede stille med og trykkede hende blidt tættere på sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 08:09

Hun nussede ham i nakken men slap så kysset, og kiggede på ahm og ventede på svaret. hun smilede svgatr til hasm og kyssede ham roligt på halsen og lagde så panden på hans hals og trykkede sig blidt ind til ham og nynnede svgat ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 07:10

Josh nød hun nussede ham på halsen og smilte svagt efter. han tænkte sig lidt om "vi kan godt nå i skoven..men det kan ikke blive længe for jeg skal også gøre mig klar" forklarede han og strækte sin hals lidt så hun bedre kunne komme til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 07:20

Hayley trak hovedet væk fra hans hals og kiggede på ham, "Okay..hmm..jeg måtte godt komme med op og se dig spille" hun smilede til ham og kyssede ham hurtigt men ømt på kinden og nussede ham vider i nakken..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 07:29

Josh så ned på hende med et blidt smil "selvfølgelig...du skal da se når mit liv er bedst...jeg elsker scenen" sagde hean med et lille grin. han mente hvad han sagde, for han følte sig altid hjemme på scenen, der kunne han glemme alle livets problemer. er lidt drømmende blike kom frem i hans øjne. han havde virkelig savnet at stå på scenen, så han glæede sig og at hayley skulle se det var jo bare sjovt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 07:40

Hayley smilede stor da hun så hans drømmene blik. "Hvor du sød" hun nussede ham vider i nakken, "Glæder mig til og se jer spille, " hun mente det hun glædet sig meget til og se ham spille. "Nårh skal vi så se og komme afsted" spugerte hun roligt og smilede stadig over ham ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 07:50

Josh smilte skævt og grinte lidt af det hun sagde "sød..." mumlede han lidt af sig selv og rystede på hovedet. han betragtede hende imens "okay..håber du kommer til at kunne lide det" sagde han med et lille grin. han vidste jo ikke om lige hvilken musik smag hun havde. han nikkede kort "jep...men først skal vi lige have noget tøj på" grinte han og kyssede hende på panden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 08:12

"Ja du er sød" hun smilede til ham og nussede ham vider i nakken, HUn grinede et sødt lille grin, "Hvorfor..kan du ikke lide og gå helv nøgen rundt" hun smilede til ham og tog hans hånd og flettede ders finger sammen, "Ej måske har du ret..måske skulle vi tag tøj på" hun tænkte lidt over det med hans bandt, "Spiller i rock føler jeg mig i himmlen" hun smilede stort til ham og nussede ham med den ene hans i nakken og den anden var fletted sammen med hans ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 08:26

Josh kyssede hende blot på kinden som tak og smilte skævt til hende. han grinte af det hun sagde og rystede opgiende på hovedet "fjollehovedet...selvfølgelig har jeg ret..det har jeg altid" drillede han og vibbede kort mod hende i sin favn. han holdte deres fingre flettet og nød hun nussede ham i nakken "fantastisk så vil du jo elske os" sagde han muntert og lo lidt. det lettede faktisk lidt at hun sagde det, da han helt ikke ville have hun skulle til at syntes han var idiot bare fordi han spillede rock, men hun skulle selvfølgelig ligemeget hvad respektere det, da han ikke havde tænkt sig at stoppede med at spille musik, så det var jo bare godt hun kunne lide rock
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 08:35

Hayley smilede over det han sagde, måske havde han ret? måske havde han altid ret, ligesom han havde tideliger idag,. "Ja det har du nok..der er bare noget jeg ikke vil give dig ret i og det er det med jeg´ikke er pæn..det synes en der hedder Morgan heller ikek jeg er..han siger også at jeg er tyk og har deller" hun trak på skulderne og holdte ders finger fletted og havde ikke lyst til og slippe hans hånd, hun grinede lidt da han vippede med hende i hans farvn.m "Vil du gerne have jeg skal sove" spugerte hun med et stort smil."Fedt, jeg elsker rock..bands bare rolig skal nok lade være med og skrig... som alle de der fans.. det bliver hurtigt for meget..men det er vel fedt nok når man står på scenen..eller hvad?" spugerte hun. Hayley havde selv fat et bandt men når de gik på scenen havde hun altid taget stoffer eller noget meget værre. hun gøs kort ved tænken om det hun ahvde gjort, og kiggede på ham, men smilede så til ham, "Eller skal jeg gøre dig rigtig pinlig" hun smilede udforderne ??
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 09:01

Josh lyttede til hvad hun sagde og fnøs kort "denne morgan har bestemt ikke ret...han har sikkert bare en utrolig dårlig smag med kvinder...får du er på ingen måde tyk og jeg har ikke set en eneste delle på dig...jeg så dig jo i spejlet igår..du har hvad jeg syntes er den perfekte kvinde krop" forklarede han og mente hvert et ord. for han syntes virkelig hun havde den perfekte krop og det havde han ikke tænk sig at lægge låg på, for det passede. han grinte kort og rystede lidt på hovedet "nej det var hvert fald ikke meningen" grinte han og klemte hende blidt. han tænkte lidt over det hun sagde "jeg kan nu meget godt lide alt den positive opmærksomhed.. men det er bedst på scenen" indrømmede han og træk kort på skuldrende. at fans skreg eller sang med på sangene var noget af det bedste ved det hele. det var så fedt at se når folk kunnede lide det man lavede og det var også meget derfor han blev ved med at synge. han betragtede hende log smilte skævt til hende "hvordan vil du gøre det?" spurgte han så, for han kunne ikke rigtig se hvordan hun skulle gøre det. han blev sjælent pinligt berørt over noget, da han mest så det som sjov og ballede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 09:41

Hun tænkte lidt og nikkede så, "Men hvad nu vis Morgan har ret..og du ikek har ret..Morgan er måske en idiot..men jeg tro han har ret.. Ja du så mig i spejlet men et spejl lyver..Josh måske er jeg bare ikke smuk" hun trak på skulderne og sukkede svagt. Hun synes selv hun var tryk, hun kunne måske ikke tag fat i nogle deller. Men hun så sig selv som tryk, Hayley kiggede på ham og nussede ham roligt vider i nakken, hun mærkede han pressede hende ind til ham og et svagt smil kom på hendes læber, "Sikker for vis du gynger eller vipper eller havd man siger falder jeg i søvn" hun smilede til ham og kørte en hånd igennem sit hår og lagde den om hans nakke igen og nussede ham blidt i nakken. "Men fans er noget af det fedeste det kan jeg godt se..men når man ser alle de kendte i fjernsynet..fuck main jeg vilel blive syg i hovedet alle de kamare og alle de fans der skriger..Ja men når man står på scenen er det sgu da fedt..så er det jo fedt og holde koncert det viser jo bare at de kan lide jer" hun smilede til ham og kyssede ham kort på kinden. hun kunne næsten ikke holde op med og kysse ham, han var så dejlig.! Hayley lagde sit hovede på hans skulder og kiggede på ham med et drømmene blik. HUn lyttede til hvad han sagde og tænkte lidt. Hun vidste det faktisk ikke, "Øhm" hun smilede lidt over hun ikke vidste det, "Jeg tager tøjet af går op på scenen og danser hulla og råber imens jeg kneppede med Josh igår" hun rystede på hovedet og lo kort "Ej rolig så syg i hovedet er jeg heller ikke.... Jeg ved det ikke..jeg må bare finde dine pinelige punkter" hun smilede lidt. *Pinligt* tænkte hun og lukkede kort øjne. men åbnede dem så og fugtede sine læber de smagte af ham og det fik et stort smil frem på hendes læber. hun synes det var ret pinligt at hun ikke vidste det. "Men jeg skal nok gøre dig pinlig på et tidspunkt., men hvordan..det ved jeg ikke endnu" hun nussede ham vider i nakken og lod sin hånd køre ned af hans ryg og ind under hans trøje og nussede ham op af ryggen ..
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 7 Icon_minitime

druk og stoffer
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Dans og druk? - Davy
» Druk igen! - Romeo