Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

druk og stoffer

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

druk og stoffer - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 08:34

Josh lyttede til hvad hun sagde og nikkede stille "jeg ved netop hvor svært det er" sagde han sstille og kyssede hende blidt på kinden. han så på hende og kunne finde en helt mmasse ting ved hende han ville være tilfreds for hvis han havde været hende. han flyttede stille sin hånd væk fra hendes hage og lage den ned til hendes mave "dit hår gælder...men du skal tænke i detaljer også...det kan være din navle et modersmærke, din næse, dine øjne, dine øre..tænk i detaljer..og vi har massere af tid..så giv dig god tid" sagde han rolig og smilte blidt,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 08:39

Hun nød hans kys og lagde sig lidt tilbage så hun stod op af ham, hun brugte mange kræfter selvom han holdte hende hun var så bange for at falde, "Mit hår..og øhm..hvorfor skal de være svært" spugerte hun. og bed sig i læben, hun kiggede ned af sin krop, "Mine piercinger og tattoo's er det eneste der er pænt på mig..mit hår er heller ikke pænt..hvorfor kan du ikke se det?" spugerte hun, hun kiggede trist op og ned af sig selv i spejlet..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 08:51

Josh mærkede godt hun lænede sig ind til hma og han tog så lidt bedre fat om hende. han nikkede og var sikker på han var nået ind til hende så han kom med et breder smil, men det forsvandt da hun gav op og et lille suk kom i stedet. han stte sig ned på gulvet og træk hende forsigtigt med ned. han sad selv i skræder stilling og fik hende til at sidde i hans skød "jeg vil ikke lyve for mig selv..derfor vil jeg ikke give dig ret...jeg ved det er svært..jeg skulle også stå der mange gange før jeg var tilfred med bare en ting...men nu er vi to..og jeg vil få dig til at indse hvor fantastisk krop du har..." forklarede han roligt og holde stadig om livet på hende. han så ind i spejlet og betragtede hendes i spejlbillede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 08:57

Hayley satte sig roligt ned i hans skød, hun lægnede sig ind til ham og lagde hovedet på ahsn skulder og vil ikke kigge ind i spejlet, "Der er kun en køn ting i det spejl og det er dig" hun kiggede stadig ned i gulvet. "Det bliver svært for dig.. men jeg ´kan seriøst ikke se hvad du syntes er sødt ved mig" hun bed sig i læben og lukkede øjne hårdt i.. hun nussede ham roligt på brysted, "Hvordan kan en smuk dreng som dig synes en grim pige som mig er smuk?" spugerte hun og hun kunne ikke forstå det.-.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 09:05

Josh så ind i spejlet og tænkte over det hun sagde og rystede på hovedet "jeg ser en utrolig msuk pige i det spejl..og jeg er ingen pige..så det kan kun være dig"sagde han stille og holdte hende blidt ind til sig. han lod sit blik lukke i og sukkede stille "jeg ser så meget skønhed i dig..jeg ser så meget i din krop og din personlighed" sagde han stille og tænkte sig godt om. han nød hun nussede ham på brystkassen og åbnede stille øjnene op igen "skal jeg fortælle dig hvad jeg ser i dig?..skal jeg fortælle alt der er at være tilfreds ved dig?" spurgte han roligt og så i spejlet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 09:11

Hayley åbnede øjne og kiggede ind i spejlet men kiggede kun på ham inde i spejlet. Hun nød og side hod af og nussede ham vider på brystkassen, "Men vis jeg var så smuk, som du sider og siger, hvordan kan det så være jeg ikke selv kan se det..hver gang jeg kigger ind i det spejl og jeg kigger på mig, får jeg lyst til og brække mig" hun sukkede "Men du kan se det smukke..hvordan" hun lyttede til det han sagde, "Det må du godt..men du må ikek forvente at jeg kan lide mig selv bare over de tng du siger" hun kiggede på ham inde i spejlet hun forsatte sin nussen og vendte sit hovede og kyssede ham på halsen men kiggede så ind i spejlet igen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 09:24

Josh lyttede til hvad hun sagde imens han så på spejlet og smilte lidt tænkende. han nød hun nussede ham, det fik ham til at sleppe mere af "det er sjælent man kan se det selv...men det er noget man kan lære...jeg har lært mig selv at se det smukke i mig selv...du kan også lære det hvis du giver det en chance..og jeg skal nok hjælpe..det er meget nemt...man skal bare hver morgen og hver aften stille sig foran et spejl og se alt det positive ved ens krop..og efter lidt tid begynder man mere og mere at tro på sig selv og så bliver man helt glad for ens krop..." forklarede han og betragtede hende i spejlet,. han begyndte at nusse hende på ryggen og tænkte over det hun sagde. et lille smil kom frem da han mærkede kysset på halsen "jeg har så meget at sige om din krop som er positivt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 09:32

"Jamen så sider jeg her morgen og aften..og vis det ikek hjælper hvad gør du så" spugerte hun... Hayley nussede ham vider på brysted og kyssede ham blidt igen på halsen men kiggede så på ham inde i spejlet, og kiggede på ahm med et lidt forelsket blik. "Hvad er det du kan lide ved denne her grimme krop" spugerte hun og bed sig i læben og ventede på hans svar--
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 09:56

Josh lyttede og rystede stille på hovedet "lad nu vær hayley...det skal nok hjælpe...og hvis ikke sp vil jeg blive ved med at rose alt ved jeg ka lide ved dig og det er ret meget" sgade han og mente hvert et ord af det han sagde. han iggede i spejlet og nød hun nussede ham på brystet og nød kysset på halsen. han så hendes forelskede blik og smilte stille af det "hvad jeg kan lide...jeg kan lide dine øjne, det er utrolig smukke og forførende, jeg kan ide dine læber og dine kindben..jeg kanlide hele dit ansigt det hænger sammen og ser utrolig smuk ud..din hals er blød og slank og dine skuldre har en blød vinkel og dine bryster har et god størrelse og en god form..din mave er slank og blød og det var bare overkroppen og der er meget mere ved din overkrop" fortalte han og smilte svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 10:06

HUn blev rørt over det han sagde og lukkede øjne let i og smilede stort..Hvert et ord han sagde gjoder hende glad, "Tak.." hun kiggede sig selv ind og kunne se det samme som før, "Det kommer nok til og tag lidt tid men jeg skal nok øve mig" hun lagde hovedet på hans skulder og kiggede på ahns hals efter lidt til begyndte hun og kysse den i små våde kys,,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 10:19

Josh smilte skævt og var glad for hun takkede ham istedet for at sige det ikke passede. han betragtede hende i spejlet "så lidt.." hvsikede han stille og holdte hende tættere ind til sig "godt...og jeg skal nok minde dig om det hvis det bliver nødvendigt og også hvis det er unødvendigt" sagde han med en lille latter og nussede hende stille op af ryggen, lage hovede lidt på skrå og nød de våde kys.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 10:24

Hun forsatte de våde kys og hviskede imens, "Tak iegn" hun nød hans nussen og stoppede kort de våde kys, hun smilede svgat og kyssede ahm tre gange men stoppede så og lagde sit hovede på hans bryst og lukkede øjne, og begyndte svagt og nynne, hun nød og være tæt på ahm..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 21:10

Josh nød det våde kys og smilte stille over det hun sagde. han var selv helt stille og nussede hende stille op i håret. han kunne godt lide at havde hende tæt på sig, da han var begyndt virkelig at kkunne lide hende, mere en hvad måske godt var. han lyttede til hendes nynnen og smilte lidt af det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 21:16

Hayley sukkede tilfreds og nussede ham roligt på brysted og nød meget hans nussen i hendes hår, hun lagde sin pande imod hans hals og fladt langsomt hen igen. Stofferne havde taget hårdt på hende. hun var træt. hun havde helt glemt at hun havde bar overkrop og kun havde bukser og trusser på men intet på over kroppen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 21:27

Josh nød hun nussede ham på brystet og nussede hende forsigtigt videre i håret. han mærkede godt hun faldst hen og overvejede om han stille lægge hende i sengen, det var mest for hun kunne ligge bedre, for han kunne egentlig godt lide at holde om hende, men lige nu ville han helst have hun lå godt og havde det godt, så han tog hende helt forsigtigt op i armene og rejste sig op. han lage hende forsigtigt ned i sengen og håbede hun ikke ville 'vågne' af det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 21:32

Hayley lå helt slapt i hans arme og da ahn lagde hende på sengen rullede hun sig sammen som en kluge og lagde hænderne foran hovedet som om hun var bange for at blive slået, hun vågnede så og kiggede op på ham, hun kiggede lidt rundt og lagde lagde hænderne under sin ene kind da hun lå på siden, hun lukkede øjne og ville falde hen igen, men hun kunne ikke helt, "Vil du ikke ligge dig og holde om mig..nu kan jeg ikke falde hen igen" spugerte hun stille og bedene om.--
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 21:43

Josh så på hende og var lidt bekymret for om hun var bange for ham, men da han så hun vågnede kunne han jo godt regne ud det ikke var det hun var. han strægte sig lidt og kom med et lidt mærkeligt gab "jo..det kan jeg da godt" sagde han roligt og satte sig ned på senge kanten. han lage sig ned bag hende og lage stille sine arme om hende, og træk hende ind til sig. han kyssede hende stille i håret og håbede hun nu kunne få lidt ro "så...nu må du..øhm falde godt hen" sagde han lidt tænksomt. han var ikke sikker på hvad man sagde, for han kunne jo ikke sige sov godt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 21:51

Hayley lukkede øjne i da hun mærkede ham imod sig, hun smilede svagt over det han sagde, men ja hvad kunne man sige når man ikke sov sov.. hun nød hans kys, hun lå stille og hviskede "Tak".. hun hvade mange dårlige drømme og de handlede altid om at hun blev slemt skadet, hun faldt hen, og der gik ikke særlig længe før hun gav et spejt fra sig hun rystede og snakekde i søvne "Nej stop...lad ham være neeeeeej" hun pressede sig ind imod Josh. denne her drøm hanlede om at hun så Marcus dø og hendes barn, "Stoooop..pleas" hun græd nu i søvne. hun tog fat i ahns dyne og hev i den og lå helt uroligt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 22:00

Josh lå stile og smilte lidt. han havde lagt sig til at slappe lidt af, da han også var ret udmattet efter dagen, men han reagerede med det samme på spjedt og holdte hende stadig ind til sig. han lyttede til det hun sagde og brød sig ikke rigtig om det, det var nok også forståeligt nok, det var jo aldrig rart at andre græd, men han vi ikke sikker på om han skulle vægge hende, så han ville prøve noget andet. han kysse hende blidt på halsen "shh rolig..det hele skal nok gå" sagde han stille og rolig, i håb om at det ville kunne gå ind i hendes drømme og måske kunne få hende gearet lidt ned "rolig hayley..slap helt af" han brygte den blideste og varmeste stemme han kunne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 22:06

Hayley skreg kort men da hun mærkede hans læber på ahns hals gik der lidt før hun gjoder noget, "Hmm" sagde hun i søvne, hun drømte nu om Josh og hende, hun lå helt stille og hun lå ind imod ham med ryggen,men drejede sig så hun lå med hovedet på samme pude som ham og med kroppen ind i mod hans, hun lå helt stille og roligt, og den dårlig drøm bar væk. hun vågnede og kiggede op på ham, og sukkede af lettelse, underligt nok ville Hayley have at det var ham der lå der og ikke Marcus, men det var nok fordi det havde taget hårdt på hende, hun klukkede igen øjne og faldt hurtigt hen igen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 22:15

Josh lod hende vende sig om og var lettet over hun slap af igen. han holdte hende stille ind mod dig og kyssede hende blidt på håret efter hun var faldet hen igen. han ville ikke til at udspørge hende om en helt masse om den drøm hun havde haft, for han kunne jo godt regne ud at det havde været en skrækkelig drøm. han betragtede hende lidt som hun lå der og 'sov'. hun var utrolig smuk at se på og det fik et lile smil fram på Josh læber. han var ikke rigtig i tvivl om sine følelser for hende, men han var ikke sikker på han kunne tillade sig at have den følelse for hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 22:20

Hayley lå nu trygt i hans arme hun nusede ham i søvne på ryggen da hun ahvde en arm om ham, hun lhavde lukket øjne og lå bare og drømte sødt om ham. Hayley havde meget store føleser for ham, hun var måske ikke klar til et forhold lige nu og her, men hun var ikke i tivil om de føeser over hovedet, hun var nok bare mest bange for at hun havde støre føleser for ham end han havde for hende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 22:38

Josh holdte om hende og prøvede at holde sig helt vågen. han ville ikke sove hvis hun nu fik dårlige drømme igen, for han vidste jo intet om at hun drømte om ham. det gik dog ikke ret lang tid før han faldte hen, men han holdte stadig om hende. han plagede aldrig at drømme, men denne gang drømte han og han drømte om hende, det smukke vampyr der lå i hans favn og det fik et skævt smil frem på hans læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 22:49

Hayley smilede og nussede ham vider på ryggen i søvne, det her var den bedste drøm hun længe hvade haft, hun lagde sig helt tæt på ham i søvne, hun vågnede da hun havde sovet ret længe, hun smilede da hun så den sovende Josh og nussede ham vider på ryggen og lå helt stille..og håbede på at hun ikke vækkede ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 23:03

Josh var helt væk i sine drømme og havde et tilfreds smil på læben. han holdte hende tæt ind til sig og kunne godt mærke hendes krop mod sin, men han vågnede ikke. han brummede stille, så det næsten lød som en kat der spant. det var tydlige at se på ham han nød hun nussede ham, selvom han ikke var vågen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 4 Icon_minitime

druk og stoffer
Tilbage til toppen 
Side 4 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Dans og druk? - Davy
» Druk igen! - Romeo