|
| livet er ikke nemt | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: livet er ikke nemt Fre 12 Feb 2010, 02:17 | |
| Mathew lag sit hoved på skrå og så ned på hendes mave "den er jo mega flot" sagde han og vende sit blik op mod hende igen, han træk hende stille ind til sig igen og smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: livet er ikke nemt Fre 12 Feb 2010, 05:01 | |
| Hun lagde sig roligt helt ind til ham og lukkede øjne. "Tak..men jeg kan ikke selv se det" hun sukkede og kørte en hånd op og ned ude på hans trøje og lukkede roligt øjne i.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: livet er ikke nemt Søn 14 Feb 2010, 07:45 | |
| Mathew så ned på hende og smilte "du er smuk som du er, du skal ikke lave om på dig selv" sagde han blidt og kyssede hende i håret, og fulgte hendes hånd med et blik. han lag stille sine arme tætter om hende og smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: livet er ikke nemt Søn 14 Feb 2010, 20:40 | |
| Hans ord rørte hende men hun så bare genert ned på sin hånd der nussede hans bryst, "Tak..men jeg er bange for at jeg ikke selv kan se det, det er derfor jeg laver om på mig selv" hun lukkede øjne da hun mærkede hans arme tætter om sig og lagde sig ind til ham og smilede.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: livet er ikke nemt Man 15 Feb 2010, 09:49 | |
| Mathew lyttede på hvad hun sagde og nikkede "men jeg syntes ikke du skal lave om på dig selv, du er smuk som du er og er blive tynder går dig ikke smukkere. jeg kan godt lide en pige med former" sagde han og kyssede hende blidt i håret og lukkede sine øjne kort i, han nød at blive nusset meget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: livet er ikke nemt Man 15 Feb 2010, 10:02 | |
| Hayley nød hans kys hun kiggede op på ham og smilede til ham, hun kiggede nd på sin mave, "Ja okai..måske har du ret..men kun måske" hun kyssede ham enkel gang på halsen, "Tak for ringen..den er meget pæner end den jeg havde i før" hun nussede ham vider.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: livet er ikke nemt Man 15 Feb 2010, 10:14 | |
| Mathew nikkede og smilte ned til hende "du er smuk som du er, sådan er det bare" hviskede han og nikkede og smilte og træk på skulderne "det er da så lidt" sagde han, han betragtede hende meget så meget at han blev nød til at lukke sine øjne i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: livet er ikke nemt Man 15 Feb 2010, 10:18 | |
| Hayley smilede bare og kiggede ned på den nye ring, hun pillede lidt ved den men hev så trøjen ned. og kiggede på hans lukkede øjne og lagde hovedet på ahns skulder og kyssede ham en enkel gang på skuldern, "Smuk som jeg er" sagde hun mest til sig selv.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: livet er ikke nemt Man 15 Feb 2010, 10:20 | |
| Mathew nikkede som svar "alle er smukke som de er, de skulle ikke lave om på dem, de skulle alle være glade og lykkelige" sagde han og åbnede sine øjne og så ned på hende, han slap hende stille og gik hen og kastede sig træt ned i sofa'en |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: livet er ikke nemt Man 15 Feb 2010, 10:23 | |
| Hayley kiggede efter ham og gik hen og satte sig blidt på hans ben og kiggede på ham med et drillene smil, "Træt"? spugerte hun og smilede stadig drillene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: livet er ikke nemt Man 15 Feb 2010, 10:25 | |
| Mathew så på hende og træk på skulderne "jeg er lidt af et dovendyr" sagde han og rakte sin ene hånd ned til hende og smilte, han lukkede sine øjne lidt i og bed sig lidt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: livet er ikke nemt Man 15 Feb 2010, 10:35 | |
| Hayley smilede til ham, hun lagde sin hånd i hans og nussede den blidt med sin tommelfinger og kiggede roligt på ham, "Dovndyr ja" hun smilede stort.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: livet er ikke nemt Ons 17 Feb 2010, 11:44 | |
| Mathew nikkede og åbnede det ene øje og smilte til hende "jep, jeg er lidt af et dovendyr" sagde han og bed sig lidt i læben og lukkede sit øje i igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: livet er ikke nemt Ons 17 Feb 2010, 12:54 | |
| Hun smilede og sad roligt på hans ben og nussede roligt hans hånd, "Men du er et flok og sødt doven dyr" hun smilede til ham |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: livet er ikke nemt | |
| |
| | | | livet er ikke nemt | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|