|
| Ny i parken | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 13:54 | |
| Han begyndte at gå over til hende med et smilende ansigt og stod så bare og kiggede på at hun skulle vågne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 13:56 | |
| Hun Åbnede sine øjne, hendes dybe grønne øje så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 13:58 | |
| Han smilede og havde taget hænderne i lommen men tog hurtigt den ene op og rakte hende den. "Velkommen til min klanslægt" sagde han roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:01 | |
| Hu så på ham, og tog hans hånd. "Øh tak, tror jeg" sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:04 | |
| Han smilte lidt ligegyldigt til hende imens han trak hende op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:07 | |
| Hun så på ham, og smilte lidt, hun kom hele tiden til at blotte sine tænder.
//Logger skal også op imorgen og på arbejdte-.-'// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:10 | |
| "Ja var det ikke en dejlig velkomst" sagde han og kiggede bestemt på hende. Han var ret forbløffed over at hans gift havde givet hende så meget vampyr gen i sig men han havde jo også fået fat i engle blod fra lille Kala pigen så hans vampyr gift havde nok påvirket hende så meget, på grund naf engle blodet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:16 | |
| Hun så på ham, og lidt ned af sig selv. "Tja du har ødelagdt mine jeans"sagde hun stille, og viste ham et hul der var kommet da han havde smidt med hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:18 | |
| "Jeg har ikke rørt dem det mindste" sagde han og begyndte at gå ned af den mørke sti. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:20 | |
| Hun gik efter ham. "Hvor går du hen?"spurgte hun stille bag ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:25 | |
| Han skævede bare lidt til hende imens han gik, "leder efter noget mad til dig" sagde han og sukkede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:29 | |
| "Hey! Jeg er ik et lille barn... jeg ved godt hvordan jeg finder blod"sagde hun stille og Gik hen foran ham, og stoppede ham, "Og desuden er jeg ik sulten"sagde hun stille, og så op på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:32 | |
| Han kiggede på hende," du er 5 minutter gammel som vampyr, du ville ikke kunne dufte noget ordenligt om så det var dig selv du duftede til, og hvis du går ind i en Dæmon eller duft skifter så du færdig" sagde han imens hans øjne begyndte at lyse op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:37 | |
| Hun så irreteret på ham, men sagde ham ik imod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:40 | |
| Han ventede på at hun flyttede sig fra den vej han skulle gå, imens havde han kiggede på en ældre vargabundt som lå og sov på en bænk længere henne af stien, "Jamen der er din mad jo" sagde han med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:42 | |
| Hun flyttede sig, og så efter ham, imens hun surmulede lidt over det. "jeg er ik et lille pattebarn"mumlede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:44 | |
| "HVorfor surmuler du så" hviskede han og gik om bag noget buske som var tæt ved bænken hvor den gamle sov. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:48 | |
| Hun svarede ik, så bare på ham. *Naar jeg gider næsten ik at være sur*tænkte hun dovent. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:52 | |
| "Skal du havde ham eller hvad" sagde han og kiggede på hende imens han stod bag busken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:55 | |
| "Jaja"sagde hun og luntede over til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 14:58 | |
| Han nikkede og sprang så lydløst over busken og hen til den gamle mand der sov, tog han og i blusen så han vågnede og smed han over med hende, "vær så god" sagde han og ville så hvordan hun bar sig ad, han smilede bare da hun havde stået og været så sej. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 15:01 | |
| Hun så på manden, og grinte lidt ondt. Hun greb fat i hans hoved og skulder for at holde ham fast, og bed ham så i strupen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 15:04 | |
| Manden var ustårlig og begyndte at pjætte så det var svært at suge ordenligt. Donnie kiggede lidt på manden og smilte så lidt samtidig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 15:09 | |
| Hun Bed hårder, og Sugede til så der kom mere blod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i parken Søn 04 Okt 2009, 15:10 | |
| Han begyndte at blive slap og tilsidst var han død.
Donnie klappede anerkendene i hænderne og så på Fie, med et kynisk smil. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ny i parken | |
| |
| | | | Ny i parken | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|