|
| Sne'Sne og atter sne. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 02:30 | |
| Dato: 8.feb. Dag: Mandag. Tid: 17:30 Sted: Lige ude ved centeret. Vejr: Sne, Slud og meget koldt. Årstid: Vinter. Omgivelser: Et par mennesker hist og her. Tøj: En hættetrøje og et par mørkebukser.
Imannuel sad på en bænk ved et bustop sted med et lille halvtag så han ikke blev våd, han frøs bestemt ikke da han jonholdte sig varm på grund af sin enorme varme hud, han ventede egentæig ikke på bussen men betragtede bare sneen der dalede, han havde faktisk tænkt sig at skulle i skaterparken, men da det sneede var det lidt svært at skate, han fat en pakke smøger frem og tog en i munden, han fandt en lighter og tændte, han tog et sug og tog derefter smøgen ud mellem sine fingre, han pustede langsomt røgen ud af munden og sparkede til lidt sne foran sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 02:42 | |
| tøj: http://4.bp.blogspot.com/_soXReOxtLnA/Sz9Q5InK-UI/AAAAAAAAAOY/tV-Zyish_sw/s320/sam1fg.jpgMathew kom gående ud af centret han tog en dyb indånding af den friske luft, han så sig omkring og begynde at le da han fik øje på en røg over ved busstopstedet. han gik tøvende et par skridt der hen, men rystede på hovedet da han ikke ville ind i problemer. han så sig omkring og viste ikke hvad han havde lyst til at lave nu *koldt* tænkte han og så over mod busstopstedet og skulle gå forbi den for at komme tilbage til sin butik, han bed sig i læben og begynde stille at gå der hen. men stoppede nogle få meter der fra |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 03:00 | |
| Imannuel så sig omkring og så drengen der nærmede sig, men stoppede op igen som turde han ikke gå forbi, han undrede sig lidt og så sig omkring, her var ikke andre så hvorfor var han så usikker, i det det slog ham at det var ham han var bange for, han smilede af det og tog endnu et sug af sin smøg, han pustede røgen ud og rejste sig op, han så hen på drengen "Hey?" råbte han i et smil og prøvede at virke så venlig som han var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 03:10 | |
| Mathew stivnede da han hørte at han snakkede til ham, han gik et skridt bagud og fald over en kantsten. han bed sig i læben og syntes selv at han var barnlig lige nu "hej" mumlede han og pustede håret væk fra sit ansigt, han rejste sig langsomt op og børstede sit tøj af. han bed sig i læben og viste ikke hvad han skulle gøre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 03:27 | |
| Imannuel lo lidt af ham og gik hen til ham "Rolig jeg gør skam ingenting" sagde han i et nik og smilede svagt, han gik helt hen til ham og så kort op og ned af ham for at tjekke han var okay "Er du okay?" spurgte han dog alligevel for at være sikker, han tog et sug af sin smøg før han så valgte at smide den på jorden, han pustede lidt røg ud af munden mens han trødte på den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 03:37 | |
| Mathew smilte svagt "det ved jeg godt" sagde han og så over på ham mens han kom tætter på, han så ned af sig selv for at tjekke sig selv og nikkede "jeg er okay tror jeg nok" sagde han og så på ham og smilte svagt og bed sig let i læben, han rakte stille sin hånd hen til ham "Mathew" sagde han og så ned mod smøgen, inden han så op på ham igen "det der er ikke sundt" hviskede han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 03:54 | |
| Imannuel tog imod hans hånd i et kort smil "Imannuel" sagde han kort og vidste selv det ikke ligefrem var det mest normale navn, han så kort ned på smøgen og glemte kort at slippe hans hånd, hans var så kold i forholds til hans som var brandvarm, han slap den så "jeg ved det " mumlede han i et kort smil og kunne egentlig ikke huske hvorfor han begyndte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 04:02 | |
| Mathew åbnede sin mund meget da han hørte hans navn "det navn har jeg aldrig hørt før, men det er et flot navn du har" sagde han og smilte til ham, han tog sin hånd op til sit ansigt og så lidt på den. han vende sit blik mod ham med et smil på læben "du er varm ? hvordan kan du være så varm i dette vejr ?" spurgte han om og kunne godt lide at sin hånd var blevet varm, han lag den stille ned i sin lomme og kunne ikke lade være med at smile til ham "du skulle stoppe" sagde han og træk på skulderne og gik et skridt tætter på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 04:11 | |
| Imannuel smilede da han sagde det "Altså, Tak" sagde han så bare, folk plejede ikke ligefrem at synes om hans navn, han knyttede svagt den hånd som han havde holdt hans i "Jeg .. Er bare meget varm altid" sagde han så i et nik og skulle kort overveje sine ord fordi han måtte ikke afsløre at han var varulv jo, han trak kort på skuldern "jeg burde .. men det er svært bare sådan .. at stoppe" sagde han og kløede sig kort i nakken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 04:16 | |
| Mathew smilte og så ned efter hans hånd "du er heldig" sagde han da hans selv frøs ret meget, han så sig omkring og viste ikke hvad han skulle sige "ja du skulle stoppe det er ikke sundt, også er det synd" sagde han og træk sine arme om sig og bed sig i læben i læben, da han ikke ville havde hans tænder skulle klappe. han rødmede en lille smugle og gav et lille suk fra sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 04:21 | |
| Imannuel så på ham og smilede, men smilet blegnede lidt da han kunne se han frøs, han tænkte sig kort om og lagde sine arme om ham "var det bedre?" spurgte han så og var glad når han kunne bruge sin kropsvarme som hjælp,han kommenterede ikke det med rygning da han nu koncentrerede sig om at varme Mathew, han tænkte faktisk ikke over at det kunne være krænkende at han bare sådan krammede ham, han var jo trosalt en hund på visse punkter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 04:25 | |
| Mathew fik et chok og lag hurtigt sine hænder på hans brystkasse, han så på ham og nikkede "jeg bliver da varm,, tak" sagde han, han blev ikke bare varm uden på han blev også inde på. han så på ham og bed sig i læben og lukkede sine øjne lidt i, han kunne mærke at sine kinder blev røde af det. han bevægede sine fingere lidt på hans brystkasse |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 08:40 | |
| Imannuel smilede og var glad for at han ikke frøs mere nu "Godt, det var det der avr menningen" sagde han i et nik og så lidt ned på hans hænder, han kørte hænderne lidt rundt på hans ryg for at han ikke skulle fryse på ryggen "Hvor var du på vej hen?" spurgte han så i et smil og lagde hovedt på skrå, han så på ham og spekulerede over hvad han lige havde forhindret ham i, for ahn måtte være på vej et sted hen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 08:44 | |
| Mathew nikkede stille og så ned af dem, han så sig omkring og bed sig i læben for at se hvis der var andre mennesker der. han mærkede et sus igennem sin krop og han kunne ikke lade være med at smile "det er skønt" fløj der ud af hans mund, hans kinder begynde at blive røde og han så bare ind i hans øjne "je.. jeg var på vej over til min butik" sagde han og pejede over på gå gaden, han bed sig lidt i læben og lod sit blik falde ned på hans læber. han slap stille sin læbe og fjernede ikke blikket fra hans læber "hvad med dig ?" spurgte han om og blev ved med at bevæge sine hænder lidt på hans brystkasse |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 08:52 | |
| Imannuel så ned på ham "Jeg er en omvandrende Retiator" sagde han i et smil og så hen mod butikken "jamen må jeg så ikke se din butik?" spurgte han i et smil og slap ham, han tog fat i hans hånd og begyndte at gå mod butikken "Hvad har du i din butik?" spurgte han så og så om på ham mens han trak ham med sig, han kunne godt lide Mathew han var så let at snakke med, eller også var det bare fordi det kun var Imannuel der snakkede næsten, han havde det med at være lidt direkte, han lagde ikke skjul på hvad han mente eller ville. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 09:00 | |
| Mathew fik et chok da han blev trukket afsted "okay" sagde han og så bare frem på ham og bed sig let i læben, han så ned på deres hænder og gav hans hånd et lille klem "det er en tattoo butik" sagde han stille og fumlede lidt med den anden hånd for at finde sine nøgler frem, han smilte lidt og havde lyst til at drille "snart har jeg dig i min butik" sagde han og tænkte lidt mere på det "nøgen" mumlede han til sig selv og bed sig hårdt i læben og lukkede sine øjne i, han tog sin nøgen frem og låste den op når de havde nået der hen. han åbnede døren og holde den for ham, når han havde gået ind slap han han's hånd og gik om i baglokalet for at tænde lysene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 09:08 | |
| Imannuel blev overasket, positivt overasket "Fedt, Kunne man så få en gratis tattoo" drillede han og gik med ind, han tænkte kort over det han sagde "Så du vil gerne se mig nøgen?" sagde han i et seriøst smil og begyndte at spænde sit buksebælte op for at drille ham, han spillede et godt skuespil så det faktisk lignede at han ville til at smidse sit tøj, han synes kun det var sjovt at drille ham, fordi Mathew selv prøvede at drille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 09:11 | |
| Mathew kom gående ud af baglokalet han så ned på hans hænder med store øjne, han løb hurtigt hen til ham og tog fat i hans håndled "nej nej" sagde han og viste endelig ikke om han havde lyst til at se ham nøgen, han så ned på hans hænder og så op på ham igen "ikke nu" sagde han så og så sig omkring "hvis du får en gratis, hvad får jeg så ?" spurgte han om og holde stadig i hans håndled |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 09:16 | |
| Imannuel lo af ham og så ham i øjnene "jeg har skam ikke tænkt mig at smide tøjet" sagde han i et lille smil og spændte sit bælte igen, selvom Mathew holdte fast i hans håndled "Men indrøm at du gerne vil se mig nøgen" sagde han i et drilsk smil og snurrede en gang rundt med hænderne så Imannuel holdte fast i Mathews håndled istedet "Hvad vil du have?" spurgte han så og lagde hovedet svagt på skrå, han slap hans håndled og vidste jo ikke hvad Mathew kunne lide eller ville have, og han gad simpelthent ikke til at gætte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 09:28 | |
| Math så ned af ham og rystede modvilligt på hovedet "jeg har aldrig været sammen med en dreng" sagde han, han tog stille sine hænder til sig og betragtede ham lidt "det ved jeg ikke" sagde han og rykkede sig lidt væk fra ham og viste ikke hvad der skete med sig selv, han vende sit blik ned mod gulvet og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 09:32 | |
| Imannuel fjernede sin drilske attitude da Mathew pludseligt virkede en anelse nedtrykt "Oh, undskyld .. " sagde han så og strejfede ham blidt på hovedet "Du må få lige hvad du vil, Har også nogle penge hvis du hellere vil have det .. ´jeg kan også bare gøre en tjeneste for dig eller sådan noget "sagde han i et smil og prøvede at gøre det godt igen, fordi han følte han havde gjort ham ked af det ved at være så useriøs. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 09:39 | |
| Math så op på ham og smilte "du skal jo ikke undskylde du har ikke gjord nået galt" sagde han, han smilte lidt da han mærkede hans fingere på sig "det kan vi altid finde ud af, hvad vil du gerne havde ?" spurgte han om, han gik stille hen bag sin disk og satte sig på stolen, han så over på ham og kunne mærke sit lem dunke. han træk sin trøje længere ned og så lidt ned af sig selv *sker der for mig* tænkte han og bed sig hårdt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 09:49 | |
| Imannol tænkte kort og gik hen til ha, han stilte sig ved disken og tænkte sig godt om for at finde ud af hvad han ville have, han tog et stykkepapir og begyndte at tegne, der gik ikke langt tid før han havde tegnet prsæcis det han ville have i den rigtige størelse "kan det lad sig gøre?" spurgte han så for ahn måtte jo finde på noget andet hvis den var for besværlig, han smilede mtil ham og trak trøjen af sig så han stod i bar overkrop, han vendte sig om så han kunne se hans ryg "her så det ligsom om at jeg har vinger" sagde han og pegede ned på sin ryg. http://www.makesweet.com/example/store/eg2577/x2009032649cc344e5a830379383230_1238119599657_back-tattoo_400x300_25_hip.jpg |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 09:56 | |
| Mathew så på mens han tegnede og nikkede "det kan godt lade sig gøre" sagde han og bed sig i læben og begynde at trække vejret tungt, og mærkede hvordan hans lem dunkede hurtigere "som du vil havde" sagde han, han rejste sig op og tog tegningen og lag den på hans ryg og nikkede "der kan den godt være" hviskede han og nød duften af ham, han lukkede sine øjne hårdt i. han lag tegningen på bordet og lod et finger glide ned af hans ryg, inden han vende sig om og gik hen for at gøre alt klart. han gik hen og tog en tørklæde og satte sit hår op, så det ikke ville falde ned i hals øjne. han gik hen og tog hans tegning og gik et par skridt væk fra ham "du kan sætte dig på den der stol der over" sagde han og pejede på en stol, han gik hurtigt ud i baglokalet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 10:00 | |
| Imannuel nikkede og smilede fordi det kunne lade sig gøre, han gik hen til stolen og satte sig, han så rundt i lokalet, det var fedt at han kunne få sig en tattoo, uden rigtig at betale noget, selvom han nok skylde ham en tjeneste eller to, han kørte en hånd gennem håret og ville nok ikke føle den store smerte imens, for han var jo varulv også følte man ikke nær så meget smerte, så faktisk var det eneste han var spændt på var relsultatet, han var sikker på at Math var en god tattoovør. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. | |
| |
| | | | Sne'Sne og atter sne. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|