|
| Sne'Sne og atter sne. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 10:09 | |
| Math kom lidt efter ud og så hele tiden ned af sig selv, hvor at være sikker på at man ikke kunne se bulen på hans bukser. han satte sig på stolen bag ham, og lag stille tegning ved siden af sig på bordet. han tog nogle hansker på og så på hans ryg, han kyssede ham i håret uden at tænke over det "håber du kan tåle det" sagde han og lag stille tegningen på hans ryg, og trykkede den ned. han tog den stille væk og så på tegningen "gå hen og gik på spejlet og se hvis der sidder godt" sagde han og pejede over på et spejl som hang på væggen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 10:13 | |
| Imannuel smilede kort af hans kys og tog det ikke så tungt og rejste sig, han gik hen til spejlet og kiggede på sin ryg, han nikkede og synes den var fed "Perfekt!" sagde han og gik hen til ham igen, han satte sig på stolen og var ret så sikker på at han kunne tåle det, men det vidste Math jo intet om , han var et uskyldigt og uviden menneske "Hvor længe har du haft butikken?" spurgte han så og sad stille.
//skal logge, skrives i morgen :D// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Tirs 09 Feb 2010, 10:19 | |
| Math nikkede og var glad for at han syntes om den, selv om det var ham selv der havde lavet den "jeg har haft den i over 2år" fortalte han og tog sin maskine i sin ene hånd op parpier i den anden, han startede den og elskede lyden af den. så rykkede han sig helt tæt på ham og dyppede den ned i farve, han begynde så at lave den. han smilte lidt og syntes at han havde en fantastisk krop, han kunne mærke hvordan hans lem dunkede og havde lyst til Imannuel. men han prøvede alt for ikke at lytte på sit lem, han forsatte stille med at lave den og bed sig lidt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Ons 10 Feb 2010, 07:36 | |
| Imannuel mærkede kun stikkende som små prikker, han sad stille med ret ryg og lyttede til lyden, han tænkte og så ud igennem ryden og ud i det smukke snevejr, han lukkede så øjnene og lyttede til Mathew vejrtræk, selvom det var helt normalt, men han havde god hørelse, ligsom hunde og ulve, han fugtede sin underlæbe og åbnede øjnene igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Ons 10 Feb 2010, 07:39 | |
| Mathew forsatte med at lave den, han smilte lidt da den begynde at se flot ud "gør det ondt ?" spurgte han om og ville gerne vide det, da han jo ikke ville havde at han ville havde ondt eller falde om. han tog en dyb indånding af ham og syntes han havde en fantastisk krop, han tog nået mere farve og forsatte med at lave den. han nød lyden af sin maske og kunne ikke lade være med at smile af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Ons 10 Feb 2010, 07:54 | |
| Imannuel rystede svagt på sit hoved "Nej, Slet ikke" sagde han og synes er eller andet sted at det var behaligt, men sagde det ikke for det ville være en smule mærkeligt og han ville nok blive en anelse mistænkelig. "Men du kan få mit nummer når vi er færdige, så kan du ringe når du finder ud af hvad du vil have?" sagde han og ville gerne give noget igen for tattoo. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Ons 10 Feb 2010, 07:57 | |
| Mathew nikkede og smilte til det "det lyder godt, men sige til hvis det kommer til at gøre ondt" sagde han og forsatte bare med at lave den, han nikkede lidt og smilte "dit nummer vil jeg da gerne havde, men du går vel ikke når jeg er færdig vel ?" spurgte han om og bed sig i læben da han ikke havde lyst til at han skulle gå, han lag sit hoved lidt på skrå og smilte til hans ryg |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Ons 10 Feb 2010, 08:08 | |
| Imannuel nikkede til det første og så frem for sig "Vil du gerne havde jeg bliver?" spurgte han og smilede, selvom han ikke kunne se det, han blev glad ved tanken om at han gerne ville have ham til at blive. han lyttede til hans bevægelser og lyden at maskinen, her var stille i lokalet der, kun maskinen kunne høres. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Ons 10 Feb 2010, 08:15 | |
| Mathew tænkte lidt over det og begynde at rødme meget, han nikkede langsomt selv om han ikke kunne se det "jeg vil meget gerne havde at du bliver" sagde han så højt at han kunne overdøve maskinen "men altså kun hvis du vil blive" hviskede han, han forsatte bare med at lave den. han stoppede maskinen for at skifte nålen ud "så skal der bare lidt farve til" sagde han og kyssede ham i håret med et smil på læben, han startede maskinen igen og begynde igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Ons 10 Feb 2010, 08:18 | |
| Imannuel undrede sig kort over kysset "Jeg vil gerne blive, for din skyld " sagde han i et nik og kunne godt blive, Ardwolf blev passet af hans forældre, han nikkede kort da han sagde han bare skulle have lidt farve til sidst. Han glædet sig til at se den når den var færdig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. Ons 10 Feb 2010, 08:28 | |
| Mathew smilte stort til hans ryg "det lyder jo godt" sagde han og forsatte med at lave den, han stoppede lidt efter og slukkede sin maskine. han tog nået parpier og tørrede det sidste farve væk "sådan" sagde han og tog sine hansker af og kastede dem i en skraldespand, og rykkede sig væk fra ham. han tog sit tørklæde ud af håret og kastede det over på disken, han så på alle sine ting og gav et suk fra sig da han ikke gad rydde op. han rejste sig op og gik hen og kastede sig ned i sofa'en |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Sne'Sne og atter sne. | |
| |
| | | | Sne'Sne og atter sne. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|