Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 14:48

mike betragtede smilene der kom fra ham imens han sov, mike syntes faktisk jared så utrolig kær og dejlig ud når han lå der og sov, han lyste op i et lykkeligt smil da han så englens øjne åbnede sig og betragtede ham, han så kunne se han skulle til at sige noget, men da han lukkede den igen kunne mike godt regne ud det var fordi det gjorde ondt, han nød det blide kys og kyssede også selv blidt med, det var nok for ham med kysset, for et kys kunne altid hjælpe, men han var nu lidt bekymret over jared havde ondt på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 15:00

jared kyssede med og kunne mærke at smerten efterhånden ville fortage sig og måske forsvinde helt inden så længe. han trak hovedet tilbage og smilte afslappet og lidt søvnigt til ham "g-godmorgen skat" hviskede han stille og fik da i det mindste sagt noget selvom hans stemme var lidt rusten men det havde jo ikke noget med igår at gøre. det var bare almindelig morgen træthed. han betragtede sin dejlige kæreste og kom til at tænke på igår aftes, men kunne næsten ikke forstå at han havde elsket med mike...det føltes uvirkeligt...som en fantastisk drøm.

//internet=spasT.T//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 15:09

mike nød virkelig kysset og smilte skævt i den, ha bed sig lidt i læben da han slap det og betragtede ham "godmorgen søde" hviskede han stille, men ellers helt normale stemme, da han jo havde været vågen i noget tid så han var blevet helt vågen, han puttede sig stille tættere ind på ham og elsede at være så tæt på ham, hans tanker fokuserede kun på englen og igår, han havde ikke helt opfattet alt der var sket, men han var sikker på det var æfte, han var sikker på jared var hans kæreste nu og at de havde elsket aftenen før, det hele skulle bare lige sluges og opfattes helt.

//nederen --'//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 15:15

han smilte af ren lykke og trak mike ind til sig "har du været vågen i lang tid?" spurgte han og kyssede ham i håret samtidig med at han nussede ham på ryggen. han tænkte på alt de havde gjort igår, og hvis dette var sådan de startede forholdet ud..jah, hvem vidste så hvad det kunne blive til efter en uge? han tænkte også meget på om mike havde smerter for han ville jo så nødig have gjort skade på sin elskede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 15:22

mike blev så glad af at se hans smil og kunne græde af glæde, men gjorde dog ikke, han havde sine arme om jareds brystkasse og trykkede sig selv tættere på ham "ja det har jeg...du er utrolig kær når du sover" drillede han ham med og smilte fjollet op til ham, han kunne slet ikke forstille sig hvad de kunne gøre, da igår havde været fantastisk, men han måtte jo hjem til sine forældre så de ikke troede han var død, og han skulle jo også til LA den 12 feb med andy og det ville han komme til at savne jared utrolig meget, han havde ikke engang sagt det til ham endnu og det fik han det faktisk lidt dårligt over.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 15:27

jared blev overrasket over at se så meget lykke fra mike men det var jo bare godt og jared satte pris på det. han rødmede med det samme da han kommenterede hans udseende når han sov "nu nåede jeg jo så ikke at se dig, men jeg er sikker på at hvis jeg ser kær ud, så vil man besvime hvis men ser dig" svarede han med et skævt smil og tænkte slet ikke på at mike på et tidspunkt skulle hjem eller sådan noget. ligenu regnede han bare med at han ville blive her, og så kunne de jo måske også få en oplevelse mere eller to...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 15:35

mike grinte stille og rystede på hovedet "nej..jeg tror du vil synes jeg ligner et fjols når jeg sover..for jeg ser virkelig dum ud" forklarede han med et lille grin og betragtede ham imens, han kyssede ham blidt på hagen og gemte sit ansigt ind mod hans brystkasse "jared..jeg har noget jeg skal fortælle" hviskede han stille og tænkte sig godt om, han ville fortælle ham det med det samme for at få det overstået, for han havde ikke tænkt sig at gå glip af en tur til LA, men han var nu stadig meget bange for at komme til at savne jared for meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 15:40

"nej jeg vil ej..." sagde han stille og smilte lidt af hans dumhed. selfølgelig så han da sød, kær, smuk, nuttet osv ud...det kunne ikke være anderledes. han lukkede øjnene da mike kyssede ham på hagen og nød det bare, men så snart han havde sagt det begyndte jared straks at blive bekymret "ja?" spurgte han stille og prøvede at skjule sin nervøsitet men det kunne han ikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 20:48

mike grinte helt stille "det tror jeg" hviskede han og puttede sig så tæt ind til ham at detikke var muligt at komme tættere på, han tænkte faktisk slet ikke over de stadig var nøgne begge to. mike så på hans bekymrede blik og bed sig lidt i læben "øhm...her d. 12 febuar...skal jeg til LA med andy..i en uge" sagde han halvkvalt da han havde det lidt svært ved at fortælle ham det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 04:28

jared havde faktisk ikke indset at de begge var nøgne, men han blev med det samme bevidst om det da mike puttede sig helt tæt ind til ham. det generede ham dog ikke på nogen tænkelige måder, for efter det igår kunne intet der omhandlede mike og intimitet, gøre ham flov. men da han opfangede hvad det var mike sagde blev han helt stille. jared tænkte jo bare på at have mike så tæt på sig som muligt og vågne op med ham ved sin side hver dag, men da mike tilstod hvad han skulle den 12 februar blev englen tavs. på den anden side; hvad havde han forventet? mennesket skulle jo under alle omstændigheder passe sit liv - også det liv der ikke tilhørte jared - og være sammen med venner, bekendte og familie. så det var vel fint nok, men jared kunne dog ikke lade være med at tænke på hvor meget han ville savne ham i den uge han skulle være væk. "det er helt fint skat...det bliver da hyggeligt?" sagde han med et lille anstrengt smil for han vidste jo at denne andy var mikes eks, og nogle ekser havde det jo med at stjæle den gamle kæreste tilbage så...jared håbede bare på at andy holdt fingrene fra jareds kæreste. englen nussede mike i nakken og kyssede ham endnu en gang i håret som for at vise at det var okay, selvom det ikke helt passede, men man måtte jo tage tingene som de kom og leve i nuet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 08:38

mike lyttede til tavsheden og bed sig hårdt i læben, han var bange for om det generede jared, men da han hørte hvad han sagde blev han llettet, for som så naiv han var troede han selvfølgelig på at det hele var helt okay "godt...ja jeg glæder mig så meget...jeg har aldrig været i udlandet før..det bliver så stort" sagde han helt begejstret og smilte stort, han have på ingen måde tænkt at andy måske ville vinde ham tilbage for andy havde jo dean og det ville også være umuligt at tage mike fra jared, for mike elskede virkelig sin engel, han nød han nussede ham i nakken og nød også kysset i håret "men jeg kommer sådan til at savne dig...det bliver nok det værste" sagde han for han var helt sikker på han ville komme til at savne sin kære engel, men det var jo ikke forevigt det var bare en uge og det kunne de vel godt lige klare, det håbede han hvertfald, da hasn bare gerne ville nyde turen til LA.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 11:23

jared blev dog en smule overrasket over at mike aldrig havde været i udlandet men han lagde to og to sammen og gættede på at det havde noget at gøre med forældrene og louise. enten havde de økonomiske problemer eller også havde de ike tid pga mikes handycrappede lillesøster. "tillykke da, det bliver sjovt for dig...jeg har hørt meget godt om LA og noget tyder på at det bliver en oplevelse for livet" svarede han og smilte - denne gang et ægte smil. mike ville nok have en masse at fortælle når han kom hjem igen og det havde jared egentlig ikke så meget imod så det var vel okay. "jeg kommer sku også til at savne dig..." sagde han ned i mikes hår og grinte lavmælt. han ville jo savne sin koala men han skulle nok klare det og når mikes så kom hjem igen ville det jo være noget helt andet, da de jo ikke ville have set hinanden i en hel uge.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 11:38

mike tænkte sig lidt om og så op på jared med et skævt smil "tak...ja det håber jeg også..jeg glæder mig så meget.." sahde han og betragtede englen lidt imens, han glædede sig sådan til at komme afsted og også til at komme hjem igen, han lage sine hænder op i jareds hår og smilte lidt "en gang skal vi ogsp ud og rejse sammen..." sagde han og fnes stille, han havde altod ænsket sig at komme til udlandet og den gang andy sagde han skulle med til LA var han bare så glad, han huskede tydeligt det glæde og den glæde havde han også nu, men den var ikke helt lige så stor som den gang, da det jo ville være uden jared og så vill mike jo komme til at savne ham, det var det værste ved det hele, han skulle mangle jared en hel uge.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 11:45

"kan jeg godt forstå.." hviskede jared og kyssede ham i håret samtidig med at han nussede ham ved lænden "det var da en god idé" sagde jared med et lille grin og kom med det samme til at tænke på bryllups rejser...øhm...ja? han vidste ikke hvorfor men det var nok bare hans underbevidsthed der overdrev lidt. han tænkte sig lidt om og lukkede øjnene kort men åbnede dem så igen med et frækt glimt i dem "men du kommer kun afsted på én betingelse!" sagde han stille og betragtede sin koala med et ulæseligt ansigtsudtryk...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 11:53

mike n ikkede stille og næd kysset i håret, han nussede stille jared i håret og nød han nussede ham ved lænden, han nikkede stille "ja...en god idé..vi skal bare have penge nok til det" sagde han med et lille grin, hans tænker var slet ikke på bryllup, han var jo kun 16 år, så sådan en ting lå langt fra hans tanker, han betragtede sin elskede kæreste og opdagede godt det frække glimt "aha?...og hvad er det så?" spurgte han en smule nervøst da jareds udtryk ikke var til at tyde, han kørte stille sine hænder ned på hans brystkassen og bed sig stille i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 12:00

han mærkede godt den behagelige nussen i håret og smilte let "nejda, du betaler det hele" sagde han for sjov og grinte lidt af det. han havde slet'slet ikke penge nok til at rejse endnu og derfor måtte de jo finde en løsning på et tidspunkt, men det tidspunkt var ikke nu. et lumsk smil tegnede sig på ham læber da mike spurgte "hvis du skal afsted i en hel uge..så vil jeg have al kærligheden fra den uge inden du rejser" hviskede han og hentydede til at hvis han ikke skulle se sin kæreste i 7 dage, så ville han have al den kærlighed fra de 7 dage inden. han nød at mærke hans hænder på sin brystkasse og smilte lykkeligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 12:09

mike grinte tsille og rystede lidt på hovedet "det kan jeg ike..jeg har inegn penge" sagde han med et lille grin, han regnede heller ikke med det skull evære forlæbigt de skulle ud at rejse, han så det lumske smil og undrede sig lidt over det, han måbede afdet han sagde "7 dages kærlighed...wow.. det er meget..det bliver svært, men det skal jeg nok klare" sagde han med et lille grin og kyssede ham en enkel gang på munden, han tænkte lidt over hvor meget kærlighed det lige var, det var jo helt overdrevet meget, men han ville gøre som jared sagde og ikke bare for at komme afsted, men fordi han vill gøre alt for sin engel, han nussede ham blidt på brystkasssen og smilte stort op til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 12:17

han smilte af ham "det klare du...bare rolig" sagde han blidt og nød det enkle kys men det var ikke nok for ham. jared lagde en hånd på hans kind og mødte ham i et kys fyldt med følelser. han havde ikke tænkt sig at slippe mike lige forløbig og heller ikke kysset da han nød det fuldt ud. i sit hovede planlagde han nu noget om hvordan denne dag skulle gå og hvilke ting de kunne lave sammen. med den anden hånd nussede han mike på maven og smilte lykkeligt i kysset da han jo elskede mike så meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 12:29

mike så op på ham "ja det gør jeg nok..med dig kan jeg alt" sagde han med et lilel grin og betragtede ham imens, han kyssede med og nød det virkelig, han elskede jareds kys og det eneste han tænkte på var at være sammen med sin kæreste og gøre ham tilfreds, han nød han nussede ham på maven og var så lykkelig i hans selvskab, han nussede ham blidt op af brystkassen og elskede alle de følelser der sugsede igennem hans krop.

//sorry krea røg lige --'//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 12:35

jared smilte i kysset og skildte mikes læber ad med tungen hvorefter han lod den glide ind i hans mund, han gjorde snaven lidt vild og lod sine hænder køre op og ned af mikes ryg og sommetider kom den længede ned end blot til lænden. jared måtte indrømme at han faktisk havde lyst til mike nu, men vidste jo ikke om mike overhovedet gad eller var for træt, men under alle omstændigheder ville englen respektere det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 12:40

mike mærkede hans tunge mod sin og lod stille deres tunger lege sammen, han nød det var så vildt og nød at kunne mærke jareds hænder kører over hans krop. mike kørter stille sin enes hånd ned over hans bryst videre ned over hans mave og ned til jareds skridt, han begyndte at nusse ham dernede og havde faktisk også ret meget lyst til hans kæreste lige nu, hasn slap så stille kysset og kyssede ham blidt ned af halsen og videre ned mod hans brsytkasse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 12:51

englen gjorde snaven vildere og mere intens samtidig med at han mærkede mikes hånd køre ned af sin krop. han holdt vejret da mikes hånd var dernede og et lidt tungere åndedrag end normalt undslap hans læber, han så ned af sig selv da mike slap kysset og betragtede hvad hans kæreste var ifærd med. det tændte ham faktisk ret meget at se mike gøre de ting og snar efter stønnede han lavmælt igen mens han trak vejret tungt. med en hånd i mikes hår fulgte han ham med øjnene og nød denne oplevelse meget. "det ser ud til at det alligevel vil lykkedes for dig" sagde han stille med antydningen af et smil i mundvigen og hentød til den betingelse jared havde krævet hvis mike skulle rejse...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 12:59

miek nussede ham ved skidtet og elskede at røre ved ham, han kyssede ham blidt ned over brystkassen, men vendte så stille blikket op på ham og smilet skævt "selvfølgelig lykkes det fpr mig..min engel skal jo have det godt" sagde han stille og forsatte kyssende ned mod hans mave, han nød at mærke jared's hånd i sit hår og lukkede stille øjenen, han gjorde kyssende mer våde og los sin tunge lege lidt med også, han ville ikke andet en at tilfredsstille englen, for han ville gøre alt for ham, han ryggede sig stille lidt tilbage og flyttede sin hånd fra hans skidt og lage den stille på jareds lår, han kyssede ham med småp våde kys ned over maven ned mod jareds underliv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 13:10

jared stønnede kort og nød alt det mike gjorde og hørte godt hvad han sagde men han smilte blot og lukkede øjnene af nydelse over det hele. englen mærkede at kyssende blev vådere og det samme blev han fordi han var så tændt af det efterhånden, derudover havde han en lille anelse om hvad mike havde i sinde men kunne dog ikke finde på at stoppe ham da han jo nød det så meget. han fjernede hånden fra menneskets hår da han ikke kunne nå mere, han placerede derfor begge arme over hovedet og lukkede øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 13:16

mike hørte hans støn og blev faktisk ret lettet over det, da det jo betød han nød det, han rykkede sig så helt tilbage og kyssede vådt hans dims, hvorefter han kort slikkede på den, han tog stille fat om den og tog en dyb indånding, han tog den så ind i munden, det var første gang han prøvede dette, så han var en smule bange for at gøre noget forkert, så derfor tænkte han bare på hvad jared havde gjort aftenen før og prøvede så at lære lidt af det, han begyndte så stille at bevæge sit hovede over hans dims, han lage stille sine hænder på englens lår.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 7 Icon_minitime

Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl
Tilbage til toppen 
Side 7 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Havnen om morgnen? havnen altid! - Andromeda
» Fortællingen om englen og mennesket...
» Be my Valentine? ((Tråd fortsat))
» den lille bogbod (fortsat)
» Teknisk fejl hos udbyder

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: