|
| Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 07:44 | |
| han trak vejret dybt ind og droppede smilet denne gang "at sige sådan noget...bare for at gøre en person glad...er noget af det ondeste man nogensinde kunne gøre" sagde han alvorligt og mente det fuldstændigt. han mente også det han havde spurgt om fuldstændigt, og prøvede at få mike til at forstå det "og nej, du er ikke simpel mike...du er det stik modsatte" sagde han med et lille opmundrende smil. han lagde hånden på hans kind og nussede ham blidt der, mens han stadig havde den anden om hans nakke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 07:58 | |
| mike så op på ham og lage hovedet svagt på skrå "mmh...det er det..men..eller...jeg..undskyld" sagde han stille og tog sig lidt til hovede "det modsatte..kompliseret..jeg forstår dig ikke..men..men jeg siger ja..jeg vil gerne komme sammen med dig.. du er en helt fantastisk person" sagde han og slap sit hovede igen, han mærkede hans hånd mod sin kind og nød han nussede ham, han fik pludselig et kæmpe smil på læben og krammede jared "tusind tak for du er i mit liv" sagde han glad og lænede sig mere frem, så de begge dumbede ned at ligge. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 08:13 | |
| jared bed mærke i hans 'undskyld' og himlede opgivende med øjnene og så på ham med et 'kom igen' udtryk i ansigtet. han blev lidt overrasket over hans svar og skjulte et stort smil "vil du virkelig?" spurgte han - helt forundret over at han faktisk ville - og så blot på ham med et beundrende udtryk "det er jeg meget glad for...tak og i lige måde" sagde han stille med et bredt smil på læberne. han så mikes kæmpe smil, og krammede gladeligt med og lod sig dumpe ned og ligge "hvis jeg er dit liv...så er du grunden til mit liv" sagde han og trak ham tættere på og nød at mærke hans varme menneske krop mod sig. langsomt og pirrende lod han sin hånd glide ned af mikes side og stoppede da han nåede til hoften. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 08:33 | |
| mike så på hans 'kom igen' smil og rystede stille på hovedet af sig selv, men det glemte han nu meget hurtigt igen og smilte bare stort "ja jeg vil!" grinte han glad og knugede sig ind til ham, han var virkelig blevet glad nu, han havde ikke vendtet at han allerede ville blive lykkelig igen, det var helt underligt, men utrolig dejligt "selv tak min jared" sagde han stille og var bare så glad. mike lå over ham og var så glad for at være tæt på jared "du er mit liv nu..." hviskede han charmerende i hans øre og nød at mærke hans krop mod sin, han fik kuldegysninger af hans berøring, men nød det ret meget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 09:18 | |
| englen blev utrolig glad og krammede bare mike med en hånd i hans hår og nussede ham der "elsker dig min koala bjørn" sagde han med et kærligt smil og lagde sine læber mod mikes i et lidenskabligt kys. jareds hænder løb fra hans nakke til hans ryg men den ene kørte længere ned. "du er min sjæl nu.." svarede han med en sensuel hvisken i hans øre og nappede ham i flippen, han elskede ham virkelig højt selvom de faktisk ikke havde kendt hinanden i så lang tid igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 09:33 | |
| mike holdte sig med stor glæde sig tæt på ham og nød hans nussen "jeg elsker også dig mine engel" sagde han stille og nød det lidenskabelige kys lige så meget som de andre gange og hvis ikke mere. mike lukkede sine øjne da han mærkede englens hænder læbe ned over hans ryg og længere med den ene, han nød det ret meget, da han virkelig godt kunne lide nar jared rør ham, fordi hans hænder var så bløde og behagelige, han lyttede til hans stemme og rødmede svagt "det vil også meget gerne være..bare du ikke forlader mig så er jeg tilfreds" hviskede han stille i hans øre og smilte skævt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 09:49 | |
| han smilede lidt over at mike kaldte ham 'engel' og kyssede ham blidt på underlæben men trak hovedet tilbage igen så han kunne betragte hans ansigt over sig "jeg forlader dig ikke forløbig" svarede han med et skævt smil, da der jo kunne nå at ske så meget på så kort tid, og man kunne jo aldrig være helt sikker på det punkt...han ville jo ikke lyve for ham... "medmindre selfølgelig, du ikke gider mig mere" fortsatte han og straks efter mødte han hans læber i et kys , mens hans hænder nussede ham på ryggen og lænden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 10:54 | |
| mike nød kysset på underlæben og smilte stille imens, han beundrede ham lidt og nikkede stille "jeg håber ikke den dag vil komme...jeg vil ikke have mit hjerte knust igen" sagde han stille og kyssede ham kort på næsen, han kunne godt forstå hvorfor han sagde det, for alt kunne jo ske, andy havde jo lovet aldrig at gå fra ham, og der løfte kunne han jo ikke rigtig holde, men det at jared ikke lovede noget gjorde det mere realistisk "jeg tror jeg vil gode dig i lang tid..." sagde han med et skævt smil og lage sit hovede mod hans skulder, han bed ham så blidt i halsen og kørte sine hænder ned over hans overkrop ned mod han bukse åbning, han nød jared nussede ham på ryggen og lænden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 11:06 | |
| "kan jeg godt forstå, og jeg skal gøre alt for at undgå den dag" sagde han sagte og smilede af mikes kys på hans næse, han nød at være sammen med mike, og generalt var han sjovere og dejligere at være sammen med end jareds forrige kæreste. "det er jeg glad for du vil...kan ikke få nok af dig" hviskede han i hans øre og slikkede flippen. han lagde sin hånd i mikes hår da han hvilede sit hovede mod jared skulder, og nussede ham blidt. hans åndedrag blev en smule tungere da mennesket bed ham og lod sine blide hænder køre ned mod hans bukseåbning. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 11:32 | |
| mike smilte bare af de ting jared sagde og blev helt varm indeni, han mærkede slikket på hans øre flip og fnis lidt, imens han bed ham i halsen. mike tøvede kort, men åbnede så knappen på hans bukser og lynede stille lynlåsen ned, han kørte stille sin hånd ind under hans bukser og lod sin hånd ligge over hans dims, imens han stille nussede den, han håbede det ikke generede jared, for han havde virkelig lyst til ham, han var blevet så lykkelig over jared ville komme sammen med ham, det havde gjort ham helt ekset. mike slap stille bidet og kyssede ham istedet lidt op af halsen, videre mod hans kind og hen til hans mund, han lod dog sine læber være få mm fra englens og smilte skævt til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 11:44 | |
| jared hørte fniset og fnes tilbage - nærmest som svar. da han mærkede at mike åbnede hans bukser og kørte hånden ind, blev han for alvor tændt og kunne ikke holde et svagt støn tilbage da mike begyndte at nusse den. jared var helt rund på gulvet over alt der var sket og det koala gjorde nu, men det var på en god måde, og jared nød det fuldt ud. "mike..." hviskede han med et lille støn i hans øre og lukkede øjnene af nydelse da mike kyssede ham op af halsen, han lagde hovedet tilbage så han kunne komme til, og havde armene om mikes nakke og nussede ham der. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 11:55 | |
| mike blev helt lettet over han ikke afviste ham i det han gjorde og bare lod ham røre hans private sted, han hørte det første støn fra ham og kunne ikke lade være med et fnise igen, han nussede stille hans dims og kunne slet ikke lade være, det var så underligt på en god måde, det føles næsten uvirkeligt for ham, men det at han vidste det var ægte gjorde det kun meget beder. mike fik en svag kuldegysning af hans støn og syntes faktisk det lød meget charmerende, han bed stille fat i hans underlæbe og betragtede hans ansigt lidt med helt åbne øjne, han nød jared nussede ham i nakken og følte sig utrolig tryg ved ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 12:11 | |
| jared grinte kort og lavmælt af lykke og smilte af situationen og fordi han nød mike så meget som han nu gjorde. "koala jeg elsker dig.." fik han hvisket selvom stønnene lå lidt ivejen for sætningen, men det lykkedes ham dog og han mente det af hele sit hjerte. han åbnede straks øjnene da mike bed i hans underlæbe, så lidt på ham og smilte hvorefter han nappede ud efter ham. jared trak vejret tungt og følte sig virkelig tryg og frem for alt tændt, og han havde så meget lyst til mike nu, ikke bare pga 'hyggen' men også pga selve mike. han lod sin ene hånd glide fra mikes nakke ned til hans brystkasse og nussede ham der men kørte hånden lidt længere ned - ca til navlen - og nussede ham også der. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 12:20 | |
| mike rødmede lidt af hans ord og grinte stille "jeg elsker også dig" hviskede han stille imens han holdte fast i hans under læbe, det resulterede så også i at hans tunge strejfede jareds læbe en enkel gang eller to, han slap dog hans læbe da han nappede ud efter ham og kunne ikke lade være med at grine lidt, efter lidt tid hvor mike bare havde nusset ham ude på underbukserne trak han stille sin hånd lidt op, men stak den så ned under hans underbukser og ned til hans dims igen, det gav et sug igennem hans krop da han mærkede den helt direkte, men han nød det. mike nød jareds berøring og nussen, det føltes så dejligt efter mikes mening og han ønskede nærmest det hele ville vare evigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 12:33 | |
| englen smilte glad over det mike sagde og stønnede lavmælt af hans nussen ved skridtet, han mærkede godt mikes tunge der strejfede hans underlæbe nogle gange og smilte da han trak sig tilbage. han grinte stille men grinet blev hurtigt erstattet af et tændt støn der mike nu nussede ham direkte. "argh, mike.." stønnede han anstrengt og kunne næsten ikke holde til det mere da nydelsen næsten var for stor. jared lagde igen hovedet tilbage for at kunne udholde det, men han nød det sygt meget, og lige ledes elskede han mike. han løftede igen hovedet og hænderne fandt roligt frem til koalas bukseåbning. han knappede knappen op og lynede langsomt ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 12:43 | |
| mike lyttede til hans grin og begyndte selv at grine lidt da han stønnede igen, han lænede stille sit hovede nod til hans øre da han hørte det anstrengte støn "klare du den min skat" hviskede han spørgende og forsatte bare med at nusse ham, han holdte virkelig meget af jared og kunne slet ikke få nok af ham, han rettede sit hovede lidt op igen og betragtede ham lidt med et stille smil. mike mærkede englens hænder nede ved hans bukseåbning og rødmede meget da han hørte lyden af lynlåsen det blev lynet ned, han så kort ned efter hans hånd, men vendte hurtigt blikket op på jareds ansigt igen og smilte skævt til ham og kyssede ham stille på næsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 12:55 | |
| han mærkede mikes hovede ved sit og hørte hvad han sagde "du driver mig til vanvid mike..." hviskede han tilbage og mente det på en god måde, og smilte skævt til ham. da jared havde lynet mikes lynlås ned, så han ham hurtigt i øjnene og fandt den røde farve på kinder, det fik ham til at smile lidt men ellers fortsatte han bare med hvad han havde gang i. alt imens mike nussede ham kørte han også sin hånd ned under hans underbukser og nussede ham blidt i skridtet, han nød at mærke ham og nød alt i øjeblikket. det lille kys på næsen frembragte et smil på jareds læber og han kyssede selv tilbage, men denne gang på munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 13:03 | |
| mike kunne ikke lade være med at grine asf det han sagde og rystede stille på hovedet "det må du vænne dig til...for jeg elsker at røre dig jared" indrømmede han uden tøven og nussede ham stille videre ved skridtet, da mike mærkede jareds hånd under hans underbukser stønnede at stille lige efter, han nød hele siturationen og det hele tændte mike meget, han sank stille en klump og trøj været tungt og forsøgte at virke rolig i vejrtrækningen, men det lykkedes ikke helt da han blev så tændt af hans berøring, han kyssede med i kysset og nød at mærke englens bløde læber mod sine, han skildte stille hans læber ad og lod sin tunge glide ind i hans mund, så deres tunger kunne lege lidt sammen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Fre 12 Feb 2010, 13:17 | |
| "jeg prøver men jeg kan ikke vænne mig til det...du gør det for godt" svarede han med et frækt smil og stønnede lige efter af hans berøringer. han mente hvad han sagde og nød det mike gjorde fuldt ud, han hørte godt mikes støn og synes det lød fantastisk da det jo var hans kærestes nydelse han hørte på. hans tunge vejrtrækning tændte jared endnu mere og situationen kunne i øjeblikket ikke blive bedre...eller kunne den? englen blev lidt overrasket over at mike selv tog intiativ til tungekysset men det var jo bare godt, og jared besvarede hans tunge med sin egen og legede lidt med den. han nussede ham ikke lige så blidt dernede som han havde gjort før, men han gjorde det overhovedet ikke hårdt...bare behageligt. et lille støn undslap ham og nydelsen var på sit højeste...eller var den? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Lør 13 Feb 2010, 00:10 | |
| mike grinte lidt af det han sagde, men sagde ikke rigtig nogert til det, han rødmede bare da det jo egentlig var en kompliment, han nød at høre hans støn, da det jo bare betød han nød det og det var jo kun godt,, han mærkede jared nussede ham lidt 'vildere' en før, men så stadig at det var behageligt og det fik et lille støn ud af ham, han nussede ham stadig nede ved skidtet og heller ikke lige så blidt som før, men også behageligt, han stønnede igen af han berøring og holdte vejret efter, han lod snaven forsætte og nød virkeligt det hele, det var stadig ikke til at fatte at jared ville komme sammen med ham, han kunne slet ikke forstå det, men han var nu meget glad for det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Lør 13 Feb 2010, 04:42 | |
| jared nød lyden af hans støn og et drillende smil fandt hans læber. han stønnede åndeløst i kysset da mike nussede ham 'vildere' og lukkede øjnene i for at holde det ud men han nød det i allerhøjeste grad. måske var det det der var 'problemet'...der var for meget nydelse at tænke på. så tog jared sig sammen og greb blidt fat om begge mikes håndled og lagde ham ned uden at slippe kysset, så han selv var over ham igen. englen holdt hans håndled fast i én hånd over mikes hovede mens han lod sin anden hånd udforske hans flotte krop. han kærtegnede blidt musklerne selvom de ikke var så tydelige, og kørte lidt efter lidt hånden ned til hans bukseåbning. han kyssede ham fortsat og gjorde det lidt vildere... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Lør 13 Feb 2010, 05:56 | |
| mike mærkede at tog fat i hans håndlede og lod ham bare lægge ham ned, imens han også holdte kysset, han lod jared holde hans hænder over hans hovede og nød bare kysset, han træk vejret mere tungt ved hans berøring og nød det utrolig meget, da jared nåede ned til bukseåbingen åbnede han stille øjnene og så lidt på ham imens kysset forsatte, han knyttede stille sine hænder i og lukkede sine øjne igen, han tænkte faktisk slet ikke over hvorfor jared fjernede hans hånd, men det var egentlig også ret ligegyldigt, da mike virkelig nød når englen rørte ved ham,lige meget hvor det så var henne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Lør 13 Feb 2010, 07:05 | |
| englen bemærkede med et smil, mikes tunge vejrtrækning og det tændte ham utrolig meget at høre ham på den måde. jared kørte hånden ind under mikes bukser og nussede ham ved skridtet igen, mens hans anden hånd slap menneskets håndled og langsomt gled ned af hans krop. med et frækt smil og et glimt i øjet slap han kysset og trak stille bukserne af mike uden problemer "fikst ikke sandt?" sagde han drillende og forventede intet svar på det, da det han havde sagt mest af alt var en bemærkning, han lod bukserne falde til gulvet så de endte ovenpå det andet tøj. jared nussede ham fortsat i skridtet og genoptog kysset med en vild entuisiasme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Lør 13 Feb 2010, 07:24 | |
| mike mærkede hans hånd nede ved sit skridt igen og smilte skævt af det, imens et lille støn kom ud af ham, han lager stille sine hænder i jareds hår da han havde sluppet dem, han nød virkelig at mærke hans berøring og så det frække smil og glimtet i øjet, han mærkede han trak bukserne af ham og bed sig stille i læben, han kunne ikke lade være med at grine lidt af hans lille kommentar, han synes det var meget fikst og han overvejede kort at sige noget, men lod dog hver da han mærkede hans hånd nede ved sit skridt igen og stønnede, han kyssede med i kysset og gjorde det på ingen måde roligt, da jared virkelig havde tændt ham nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl Lør 13 Feb 2010, 10:38 | |
| jared mærkede hans kærestes velkendte, dejlige hænder og smilede varmt til ham af ren kærlighed. stønnet tændte ham vildt og han ønskede mike og kunne slet'slet ikke få nok af ham, hans nussede ham mere grundigt og nød det efterhånden ret så vilde kys fuldt ud. jared lagde hænderne på mikes skuldre og trak ham ned over sig da han lagde sig ned igen, han holdt kysset og lod sin tunge lege med menneskets. han lod sine hænder glide ned på hans overkrop og nussede ham der. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl | |
| |
| | | | Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|