|
| Gud, hjælp mig!! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! Søn 21 Feb 2010, 03:31 | |
| Kala så op. "Jeg ser det lidt som en slags forbandelse, men også en velsignelse" Mumlede hun og smilede lidt. Så sig omkring for at sikre sig munkene var gået. Så tog hun sin munkekutte af, så man kunne se hendes store, kridhvide vinger. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! Søn 21 Feb 2010, 03:40 | |
| Jordan lagde hovedet lidt på skrå og så derefter ned på hendes vinger og smilte svagt, " hmm.. er der nok mange der synes, men jeg kan nu godt lide at være engel" svarede han smilende og så sig lidt omkring for at tjekke at der ikke kom nogen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! Søn 21 Feb 2010, 03:43 | |
| "Hvorfor kan du godt lide at være engel?" Spurgte Kala både nysgerrigt og forundret. Selv hadede hun at være vampyr og dæmon føde. Altid at skulle føle sig jaget. Det var frygtelig trættende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! Søn 21 Feb 2010, 03:46 | |
| Jordan trak lidt på den ene skulder, fordi han ikke rigtig kunne lide sin grund, men alligevel sagde han det, " fordi jeg godt kan lide den befriende følelse af at flyve" sagde han roligt og sendte hende et venligt smil og bed sig derefter lidt i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! Søn 21 Feb 2010, 03:52 | |
| Kala smilede og fik et drømmende udtryk i sine øjne. "Det vil jeg give dig ret i" Mumlede hun. "Det er det allerallerbedste ved at være engle" Sagde hun og rystede forsigtigt på hovedet. Smilede glad til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! Søn 21 Feb 2010, 04:02 | |
| Jordan nikkede til hende og smilte venligt, " jeg har altid ret" drillede han og grinte lidt, selvom det nu ikke var helt rigtigt. "Ja nemlig, men det er nu også rart at engle er en meget fredelig race, jeg har ihvertfald ikke mødt en engel endnu som ville dræbe mig" mumlede han tænkende og smilte lidt over det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! Søn 21 Feb 2010, 04:04 | |
| "Samme her.. Jeg tror også det er imod vores natur at dræbe" Sagde Kala en smule bestemt. Selv kunne hun ikke klare bare at dræbe en myrer eller en myg. Så fik hun det straks dårligt med sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! Søn 21 Feb 2010, 04:08 | |
| Jordan trak lidt på den ene skulder og gik hen til en af bænkende hvor han satte sig på armlænet og tænkte lidt, "hmm.. jeg tror ikke det er så meget imod vores natur, så jeg skam har hørt engle kan dræbe, jeg tror bare at de føler en hvis skyld bagefter over at have gjort det" sagde han tænkende og rettede lidt på sin trøje. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! Søn 21 Feb 2010, 04:10 | |
| "Jeg for det dårligt af at dræbe myg og myrer" Sagde Kala og smilede skævt. Hun vidste godt at det lød åndssvagt, men det var 100% sandheden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! Søn 21 Feb 2010, 04:19 | |
| Først så Jordan lidt overrasket på hende, men kunne så ikke holde et lille grin tilbage mere, men han grinte ikke af hende, men fordi han ikke havde hørt nogle kunne få det dårligt af at dræbe noget som var 10 gange mindre end en selv, " det kan jeg så godt, men jeg ville ikke kunne dræbe en anden person" sagde han og smilte svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! Søn 21 Feb 2010, 04:21 | |
| Kala lo kort med ham og smilede så. "Hvis jeg dræbte et andet levende væsen, ville jeg nok aldrig kunne leve med skylden" Sagde hun alvorligt. "Ikke engang hvis det var den vampyr, der gav mig de to ar" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! Søn 21 Feb 2010, 04:26 | |
| Jordan så lidt tænkende på hende, men smilte så svagt, " jeg tror heller ikk engang du ville kunne nå at føle nogen skyld, vi engle kan jo ikke holde til særlig meget, så du når måske at dø inden" sagde han roligt, det var måske lidt vildt sagt, men det var jo sandheden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! Søn 21 Feb 2010, 04:28 | |
| Kala smilede og nikkede. "Men hvis han dræbte mig, tror jeg at min vampyr veninde ville dræbe ham" Mumlede hun og lo kort ved tanken om Demetri der fik tæv af Hayley. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! Søn 21 Feb 2010, 04:32 | |
| Jordan smilte lidt, men tænkte så lidt over det, " men det ville jo ikke gå, hvis de var lige stærke" sagde han og bed sig lidt i læben over det, men nu viste han heller ikke hvem hun snakkede om lige nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! Søn 21 Feb 2010, 04:37 | |
| "De er begge to E-vampyre, så jeg tror det ville blive en meget lige kamp" Sagde hun en smule tvivlsomt og bed sig forsigtigt i underlæben. Nu når hun tænkte sig om var Demetri ret stærk, selvom han aldrig havde brækket noget på hende, når han havde angrebet hende. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Gud, hjælp mig!! | |
| |
| | | | Gud, hjælp mig!! | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|