Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Give me, my musik.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeMan 05 Okt 2009, 01:30

Dag: Fredag
Tid: 19.32
Vejr: hm..aften lunt
Årstid: efterår.
Dato: 4 Oktober.
omgivelser: gå gade mange mennesker det er jo fredag.


Donnie stod inde i en af musik butikkerne og kiggede efter musik, han ledte efter noget Green day, Angelspit eller deathstarz.
Han kiggede nogen gange op for at så hvem der var der inde i rummet men det så ikke ud som om at der var andre end ham og personen i kassen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 03:40

Dean kom ind i butiken for at finde
Vobeat s nye cd da han lugtede en anden han vampyr og han lugtede også af hayley
Han smilede og fik et lumsk smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 03:51

Shita kom forbi ude på gaden, da en velkendt aura mødte hende, hun huskede den nat hun blev bidt for første gang, og hun møtte gribe fadt i en lygtepæl for ikke at vælte, *bare hende kvinde vampyren ikke har set mig, hvor pokker er hun?* tænkte hun og så sig vildt omkring, men der var for mange mennesker til at hun kunne se nået. *Hvorfor skal jeg også være så lav!?*

//greenday og deathstarz 4 ever, kender hk de sidste...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 04:28

//lol kender alle de bands i lige har sagt//

Han kiggede skævt over på drengen der var kommet ind i butikken men mærkede så Shitas duft og smilte så svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 05:13

Dean gik over og ledet efter cden men kunne ikke finde den

//Kender osse dem alle sammen xD // Men kan nu bedst lide volbeat//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 05:32

Hun så sig om efter et gemmested, og fik øje på en musik butik *der er hun nok ikke,* tænkte Shita og pilede inden for, men stoppede brat op i døråbningen da hun så Donnie *i Lusifars navn! hvorfor skulle jeg lige støde ind i HAM! jeg er allerede på flugt fra én vampyr!* men kort efter at denne lange tanke, gik det op for hende, at det var ham hun havde følt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 05:35

Dean fik farten af enengel og vendte sig om og smilede svagt til hende
Han slikkede sig over hug tænderne imens han kiggede på hende
*Hun dufter også af Hayley ..Haha jeg skal nok finde hende* Tænkte han og slikkede sig stadig på de to hug tænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 05:41

bid mærkerne på hendes hals begyndte at svig ganske svagt, *ikke en til gang* hulkede hendes tankegang, *jeg må væk herfra* hun vandte sig om for at løb men støtte ind i en stor muskoløs kødklump. "hvad fanden laver tøs!" råbte en dyb stemme og stærke arme tvang hende baglæns, ind i butiken. *fed timing!* tænkte hun håbløst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 05:44

Dean gik over og tog fandt i hendes arm
"Kom" Sagde han og vendte øjne
Dean er meget muskeløs og har en rigtig pæn krop
Men han var ikke sulten han blev bare nød til og vide om Hayley var i live
Det sidste han fik af vide fra Hayley var at hun ville slå sig selv ihjel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 05:55

Donnie sukkede og kiggede bare på de to unge væsner eller mere unge end ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 05:56

*øh nej! han vil æde mig! ikke igen! er to gange ikke rigeligt! jeg vil ikke!!!* tænkte hun og spjættede imod, men det hjalp ikke, hendes knogler var svage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:04

Han blev ved med at lede i musikken og fandt Angel spit som han havde ledt efter.
Han lyste op i et sygt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:11

Han kiggede lidt på hende og kiggede lidt på Donnie som de gik forbi
Men hev hende bare med op af en væg
og han stilte sig foran hende
"Du kender Hayley kan jeg lugte og vil du ikke nok være sød og fortælle mig..Om hun er i live..Ellers gør det måsk ondt" han slikkede på den ene hug tænd og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:14

Shita kunne ike lade være at fnise "Heylay? det kan man da ikke hede? er hun lige så uforskammet som dig?" grinte hun og kunne ikke tage hans trusel alvorlig overhovedt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:17

Han gik tæt op af hende og lagde hænderne op af vægen "Det er ikke for sjov du dufter godt og på samme tid lugter du også af Hayley" Han løftede det ene øjenbryn og så surt på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:20

Han sukkede og betalte for cden og gik i det samme fordi ham og sagde "hun lever" inden han gik ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:22

Dean flyttede sig fra englen
"Gør hun" sagde han med et smil og løb ud af døren

//Logger af skal i bad//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:22

"tak for komlimanken" sagde hun og smilte til ham "lad mig se...Hayley...var det hende som bed mig på legepladsen sammen med den der?" spurgte hun og pegede på Donnie "eller hans søster måske? det er sjovt, alle pigerne kender ham åbentbart....når lad mig lige...aha, var det så hende der som stod og grinte af min kamp med dæmonen Sasori, hun hed vist nået med Williams...eller var det ham der Jordbær van Chokolade småkage som også bed mig på legepladsen?" hun så overlegent på drengen der holdt hende fanget. Men så kom Donnie og ødelagde det hele...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:23

Donnie var allerede langt nede af gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:24

//aaaaaah! i gir mig stres!//
Shita så tilfreds efter ham mens hun borstede sine hænder i skørtet.
//k ses//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:36

//lol//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 07:44

Dean løb hurtigt op til Donnie
"Ved du hvor jeg kan finde hende..Selvom hun ikke bliver glad for at se mig" Sagde med et suk og kiggede på donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 07:47

"Jeg ikke hendes barnepige" sagde han og stoppede op og vendte sig mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 07:52

"Nej og det sagde jeg heller ikke du var..Men det kunne jo godt være du hvidste hvor hun var" han lagde armen over kors og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 07:55

Han rystede på hoved, "Jeg ved ikke hvor det forelskede pigebarn er" sagde han ligegyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Give me, my musik. Empty
IndlægEmne: Sv: Give me, my musik.   Give me, my musik. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Give me, my musik.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: