|
| Oh NO | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 23 Feb 2010, 00:40 | |
| ""Jeg kan heller ikek stoppe med alt!" sagde han stille og smilede da han tog hans hånd "Hvad... nej for du dør af det!" sagde han og kiggede alvorligt på ham "Jamen så hopper jeg ikek i dag" sagde han stillede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 23 Feb 2010, 00:46 | |
| Andy nikkede og så på ham og kyssede ham på kinden "jeg elsker dig jo" hviskede han Andy tog hans smøg og kastede den ud af vinduet, han tog derefter godt fat i ham og hev ham ned fra vinduet "dumme dreng" sagde han og lag sine arme tæt omkring ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 23 Feb 2010, 00:49 | |
| Dean nikkede "Det ved jeg da godt" han så efter sin smøg men lagde så roligt armene om ham og kyssede ham på kinden, "Jeg er ikek dum..jeg vil bare se hvor højt oppe jeg kan tåle og ryge ned fra" han trak på skulderne .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 23 Feb 2010, 00:54 | |
| Andy så på ham og hævede det ene øjebryn "jamen det er jo også smart at gøre" sagde han og rystede på hovedet af ham, han så lidt på ham og rødmede svagt. han lukkede sine øjne i og lag en hånd på hans kind, inden han kyssede ham blidt på munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 23 Feb 2010, 00:57 | |
| Dean kyssede ham blidt tilbage men slap så kysset og trak sig væk fra ham og gik roligt ind på sove værleset og ledte efter sin trøje han fandt den og tog den roligt på *Så kan man ikek se de dumme ar* Tænkte han.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 23 Feb 2010, 01:06 | |
| Andy åbnede sine øjne da han rykkede sig væk, han så efter ham og bed sig lidt i læben. han fugtede kort sine læber og kunne ikke lide hans tanke, han gik stille hen og stod i døren til soveværelse og lag sit hoved op af dørkarmen "de er altså ikke dumme.. jeg syntes du er smuk" hviskede han og lag sine tommelfinger ned i lommerne, han bed sig lidt i læben og vende sit blik ned mod gulvet. han blev bare stille stående og ville ikke se over på ham "er der nået galt ?" hviskede han og vende sit blik kort op mod ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 23 Feb 2010, 22:35 | |
| Dean underede sig over at han vidste at hvad han tænkte men kom nu i tænke om at han kunne læse tænker "Nej.. dumme er de ikke, nej de er total grimme.. så nej jeg er ikke smuk" han sukkede og rettede på trøjen, "Nej.. det lige meget" sagde han og trak på skulderne, Dean gik hen til ham men gik så forbi ham og ud i køkkenet han kiggede kort ud af vinduet men gik så ind i stuen og satte sig der ,, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 23 Feb 2010, 23:59 | |
| Andy vende sit blik ned mod gulvet og gav et suk fra sig, han træk sine hænder længere længere ned i lommerne. han vende sit blik om og så hen på ham da han kom ind i stuen "jamen jeg har da lov til at syntes du er smuk" mumlede han og vende sit blik ned mod gulvet, han satte sig stille ned i døråbningen med ryggen op af dørkarmen. han træk sine ben hen til sig og lag sine arme om dem "hvorfor vil du ikke fortælle mig det ?" hviskede han og lag sit ansigt mod sine knæ |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 00:02 | |
| Dean rejste sig og gik hen til et vindue, "Det har du vel" sagde han og trak på skulderne "Men jeg kan ikke fortalle dig noget..npr der ikke er noget glat" løj han! Dean kørte en hånd igennem sit hår og lagde hånden i vindues karmen og kiggede ud af vinduet, og sukkede dybt men lydløst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 00:11 | |
| Andy tog sit hoved op og så efter ham "Du virker trist eller nået" sagde han og rejste sig langsomt op og gik hen til ham og lag sine arme omkring ham bagfra, han begynde stille at nusse ham på maven og trykkede sine læber mod hans nakke |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 00:13 | |
| Dean lukkede øjne, han fik nolge billeder ind i hovedet og åbnede øjne, og trak sig væk fra ham og kiggede kort på ham, "Hvorfor... øhm dufter du så meget af Eolith?" spugerte han og bed sig i læben, han stillede sig en meter fra ham og lagde armene over kors og længede sig op af vægen .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 00:21 | |
| Andy åbnede sine øjne hurtigt og så efter ham, han hævede det ene øjebryn og begynde at lugte til sig selv "det ved jeg ikke" sagde han og gik hen til ham og kyssede ham ømt på munden, han tog fat i hans trøje og smilte svagt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 00:23 | |
| "Andy...stop" sagde han roligt og slap kysset ved art dreje hovedet of kiggede hen på en væg "Du ved godt hvorfor.. hvorfor siger du det ikke?" spugerte han og kiggede hen på ham igen ..
/7Skal logeg men kommer på om ikke så længe ^^ // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 00:27 | |
| Andy så på ham og hævede det ene øjebryn "hvad skal jeg sige ?" spurgte han om og tog hårdere fat i hans trøje, han kyssede ham en enkel gang på kinden og lukkede sine øjne kort i "jeg har ikke set ham længe" hviskede han og lod sin ene hånd glide ind under hans trøje, han strøj sine fingere over hans ar |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 01:28 | |
| "Sidste gang du så på ham, var du sammen med ham der.... og du skal ikke lyve for mig!" sagde han og kiggede bare på ham og tog fat i hans hånd, men slap den så, og lod ham nusse hans ar. Dean kunne jo godt lide det. Dean havde stadig armene over kors .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 01:44 | |
| Andy så på ham og rystede på hovedet af ham "hvorfor skulle jeg lyve ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn og blev ved med at lade sine fingere glide over hans ar "ja jeg bollede med ham, men jeg havde ikke lyst.. men jeg har ikke set ham siden inden du sagde du ville havde mig tilbage.. så kan ikke forstå at jeg kan dufte af ham" sagde han og lag den anden hånd på hans kind "hvis du har tænkt dig at tvivle på mig,, så kan jeg jo lige så godt rejse med det samme" sagde han og tog sin hånd til sig mens han bare blev ved med at lade sine fingere glide over hans ar |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 01:52 | |
| *Fedt* tænkte han og kigegde væk fra ham, han rystede på hovedet og kiggede trist ned i gulvet, "Din lejelighed lugter af ham" han kiggede slet ikke op på ham og ville heller ikke, " du skal ikke rejse.. jeg kan bare ikke klar det her ... det var det der skete før.. jeger sikker på du elsker ham... vis du tænker dig godt om!" han holdte en pause og nød at mærke hans inger på sine ar, "så kan du se om det er mig eller ham du vil hvae" hviksede han og lukkede øjne hårdt i .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 01:59 | |
| Andy begynde at lugte rundt i sin lejlighed og træk lidt på skulderne "måske har han været her for nyligt uden at jeg har været hjemme" hviskede han og trykkede sig ind til ham og lukkede sine øjne i, han blev ved med at nusse ham på ar'ene "skat hold op.. det er dig jeg vil havde, og det ved du og det ved jeg og det ved også Angel" hviskede han og begynde at kysse ham på halsen og rystede på hovedet "nej det sker ikke igen, hans evne påvirker mig bare meget" hviskede han og lukkede sine øjne i og gav et suk fra sig "hvordan kan du tvivle på mig,, jeg slog op med Mike fordi jeg ville være sammen med dig igen" hviskede han og tog sit hoved til sig og så ham ind i øjnene "jeg Andy Yo Musso elsker kun dig Dean Stewart" sagde han og så kærligt på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 02:13 | |
| Dean lagde den ene arm om ham, og lyttede til hvad han sagde "Men så ender det jo bare med at han bruger sin evne på dig, mange gange.. jeg bliver ja misundelig" indrommede han og kiggede stadig ikke på ham, men smilede over det han sagde, "Jeg...elsker især dig" han nød at han nussede hans ar og de kys han havde givet ham på halsen, men Andy måtte forstå at det var lidt svært.. "Og øhm det med Fie... det var ikke hendes skyld..men det vil hun ha dig til og tro.. fordi hun ikke vil have at vi to skal blive uvenner" han sukkede. "Pleas lad være med og være sur på hende"han ville have at de blev uvenner.. for Fie erDean's bedste veninde .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 02:21 | |
| Andy rystede på hovedet af ham "hans evne virker kun en time inden midnat" hviskede han han så på ham og lag hurtigt en hånd på hans mund, og kyssede ham på kinden "desværre jeg kan ikke stoppe med at være sur på hende,, men det er okay at i er venner.. jeg har bare ikke lyst til at være tæt på hende, og hvis jeg endelig skal holde op med at være sur på hende.. så skal jeg lige havde tilgivet dig helt" sagde han og trykkede sig ind til ham og lag sit hoved mod hans, han lukkede sine øjne lidt i og kyssede ham lidt på øret "bare giv mig lidt tid til at finde alt ting ud" hviskede han og blev ved med at nusse ham og træk vejret dybt for at få så meget duft af ham som muligt, han rykkede sit hoved væk og så på hans ansigt og ville helst ikke snakke om det mere "hvad var din plan så ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 02:35 | |
| Dean stod helt stille og da han lagde en hånd foran hans kund kiggede han op på ham, "Hmm" han sukekde.. han gad ikke og svare, "Så nød du din sex med ham?" spugerte han og kigegde væk fra ham igen og bed sig i læben da han spugerte om hvad hans paln var, "Jeg ved det ikke.. jeg vil bare lave noget med dig.. har en tid hos tatoovøren om ikke så længe" sagde han roligt .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 02:42 | |
| Andy's smil forsvandt og han gav et suk fra sig "det ved jeg da ikke, ville du nyde at havde sex med en når du endelig ikke vil ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn og kyssede ham på underlæben, han nikkede og smilte til af ham "du skal havde en hallo kitty" drillede han og kyssede ham ømt på halsen, og blev ved med at nusse hans ar "hvornår har du fået tid ?" spurgte han om og bed ham drillende i underlæben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 02:52 | |
| Han kiggede mere roligt på ham og ruystede på hovedet, Dean grinede lidt og rystede på hovedet, "Hmm..argh det tro jeg så ikke lige" han smilede over hans kys og nussede ham roligt på ryggen og nød hans nussne på aret, "Om en time ca" sagde han og kiggede ned på sin arm hvor der var et lille ur i hans armbånd, "Jo en time...hvorfor..vil du med ?" spugerte han og smilede roligt til ham . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 03:13 | |
| Andy så på ham og smilte "ja men altså kun hvis du vil havde mig med" sagde han og træk lidt på skulderne og kyssede ham på brystkassen, han var virkelig glad ved tanken om at Dean var hans og kun hans. han kørte stille en hånd igennem hans hår og vende sit blik ned mod sig selv "så må jeg jo se at gøre mig klar til at gå" sagde han og træk lidt på skulderne inden han kyssede ham en enkel gang vådt på munden, han gav stille slip på ham og begynde at gå bagud "du rør dig ikke,, du bliver bare stående der" sagde han og vende sig om og gik ind i soveværelset og begynde at skifte tøj |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Ons 24 Feb 2010, 03:19 | |
| Dean smilede og kyssede ham hurtigt en enkel gang vådt på munden. han så efter ham og strakte armene "Jeg bliver her" sagde han med et smil og grinede lidt, Dean så ahn drejede ind på værleset og overvejet lidt om han skulle gå der ind men lod være, han stod lidt og nynnede lidt og lagde armen over kors.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Oh NO | |
| |
| | | | Oh NO | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|