Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Oh NO

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 22:55

Andy så over på ham og rystede på hovedet "nej jeg er ikke skat" hviskede han og gik hen og kyssede ham vådt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 22:58

Dean smiled eog lagde en arm om hans liv og vendte hovedet og kyssede ham vådt på munden og tænkte * Jo hvorfor skulle jeg ellers sige det* hviskede han..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 23:10

Andy fik et lille chok men lukkede dog sine øjne i og lag sin anden hånd i hans nakke, og trykkede sig let tætter på ham. han rødmede lidt mere af hans tanke "ne.." sagde han og ville ikke slippe kysset
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 19:47

Dean kyssede ham vådt vider og smilede svagt imens da han ikke sagde noget. for dean havde heller ikke lyst til og slippe kysset ..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 01:16

Andy smilte svagt og blev ved med at kysse ham, og trykkede sig let tætter på ham. han kunne ikke få sig selv til at sige nået *elsker dig over alt på jorden* tænkte han bare selv om han viste at Dean ikke ville kunne høre dem
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 01:28

Dean slap langsomt kysset. "Måske skulle vi holde her.. fol kigger underligt på os" hviskede han i hans øre.. Dean kyssede ham en enkel gang vådt på munden men tog så hans hånd og fletetde ders finger samemn og begyndte og gå ..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 01:44

Andy åbnede stille sine øjne da han mærkede at Dean slap kysset, han nikkede kort og kyssede ham hurtigt tilbage. han så sig kort omkring og lod sin tunge glide hen over sine læber, da de smagte af Dean *dumme mennesker* tænkte han da han slet ikke havde lyst til at stoppede med at kysse Dean, han lod ham bare flette deres fingere sammen og gav hans hånd et lille klem. han vende kort sit blik drømmende mod Dean *hvordan kan det være at han vil havde mig ?* tænkte han, men vende sit blik ned mod sine fødder der gik stille afsted. han bevægede sin tommelfinger på hans hånd "skat.. hvordan kan det være at du vil havde mig og ikke en anden, du kan jo få hvem du vil havde" sagde han stille og så hen mod ham og prøvede selv at finde ud af hvordan det kunne være, han syntes jo Dean var fantastisk og kunne ikke se hvorfor han ville havde Andy. han vende sig hurtigt omkring da han hørte nogen råbe, og ville se hvem det var og hvem personen råbte til. han stoppede stille op da han så et kærestepar der skændes "hvorfor skændes ude på gaderne ?" hviskede han mest til sig selv og havde helt glemt at han selv havde skændes med Dean ude på gaderne, han begynde stille at gå igen og blev lidt nervøs da han ikke var vild med når folk skændes. han gik hurtigt helt tæt på Dean og tog fat i hans trøje med den anden hånd, mens han blev ved med at se sig tilbage efter dem
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 03:20

Dean smilede svag til ham og bed sg kort i læben. men slap den hurtigt ingen. han kiggede kort på Andy imens han snakkede men kiggede så rundt.. "Fordi.. det er dig jeg vil have... det er det eneste der føltes rigtig" han nikkede og kiggede på ham. "Og fordi jeg kan mærke at det er dig jeg elsker og fuck alle ander" han nikkede kort til ham og nød han nussede hans hånd. Dean fik et lilel chok da han hørte nogle råbe. hn hørte hvad Andy mumlede og hviskede "Du burte ikke snakke for højt skat" Dean kyssede ham på panden. Dean mærkede han tog fat i hans trøje og lagde sin arm om hans skulder og lod ders hænder være flettede. han kyssede ham på kinden ..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 03:39

Andy lyttede på hvad han sagde og nikkede "du er så sød skat" hviskede han og bed sig lidt i læben og vende sit blik mod Dean og nikkede "det har du nok ret i" sagde han da han kom i tanke om de jo selv havde skændes, han smilte stort over kysset og kyssede ham tilbage på sin kind.
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 03:50

Dean smilede stort og trak på skulderne. "Nårh du siger det.. er jeg nok " han smilede drillene til ham og nussede roligt hans hånd og gik lidt hurtiger da de begyndte og råbe højt. "Men s højt råbte vi vel ikke" spugerte han om og kiggede kort på Andy men så sig så over skuldern og bed sig lidt i læben..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 03:57

Andy bed sine tænder hårdt sammen da han hørte dem råbe "jeg har jo altid ret" hviskede han og kyssede ham blidt på kinden "nej det gjorde vi ikke, vi råbte ikke ligefrem" sagde han stille og bed sine tænder sammen igen
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 22:07

Dean smilede lidt og nød meget kysset. "Ja ja.. så siger vi det" han nussede hans hånd vider og gik roligt vider.. "Gost.... for det der er slemt" Dean gik lidt hurtiger.. Dean bøjede sig ned og kyssede ham ømt på panden..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 00:34

Andy blev bare ved med at se sig tilbage og nikkede "meget" sagde han og smilte lidt over kysset, han vende sit blik mod ham og bed ham i kæben en enkel gang "lov mig at vi aldrig bliver sådan" hviskede han
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 00:42

Dean smilede og grinede lidt da han bed ham i kæben.. Dean sank en lille klumb men nikkede så.. "Jo det kan jeg godt love dig.. for det vil jeg aldrig nogle sinde gøre.. også vil jeg gerne love dig det..for vi to er færdige med at skændes" han smilede til ham
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 00:46

Andy smilte glad og nikkede "godt skat" hviskede han og gav ham et stort vådt kys på kinden
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 00:50

Dean smilede stort og stoppede op ude foran Andy's lejelighed.. "Så vi endelig hjemme" han smilede til ham ..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 00:53

Andy så frem og fik et chok når de var der, han fumlede lidt med at finde sine nøgler og rakte Dean dem "jaer" svarede han bare og bed sig i læben og lag sin pande mod hans hoved
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 01:49

Dean åbnede og tog nølgerne i lommen og løftede ham op og begyndte og gå ind i lejelighedden..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 02:16

Andy lag sine arme tæt omkring ham og lod ham løfte sig op "kan du virkelig godt lide at være den eneste der går af os to ?" spurgte han om i en drillende tone, og kysssede ham vådt på kinden og smilte stort imens
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 02:34

Dean smiled eog satte ham roligt ned. "Ja" han nød kysset og tog sko og jakke af og gik bagefter ind og lagde nøglernepå stue bodert og satte sig i sofaen
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 02:46

Andy grinte lidt af ham og tog sine sko af og jakke, han gik hurtigt ind i stuen og lag sig ned i sofa'en med sit hoved i hans skød "elsker dig" hviskede han og lod sin ene hånd nusse hans kind
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 02:58

Dean smilede og lagde hænderne i hans hår og nussede ham der og bøjede sig ned og kyssede ham ømt på pande.. "Jeg elsker også dig" han smilede svagt ..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 03:04

Andy smilte stort og så op på ham "jeg vil være din for altid" hviskede han og nussede ham videre på kinden
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 03:17

"Du er min så længe jeg lever.. så længe dit hjerte slår" han nussede ham vider i håret..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 03:24

Andy smilte op til ham og satte sig lidt op og træk hans hoved ned til sig "jeg vil ikke være nogen andens" hviskede han og kyssede ham ømt på munden og lukkede sine øjne i
Sponsoreret inhold

Oh NO - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 13 Icon_minitime

Oh NO
Tilbage til toppen 
Side 13 af 20Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: