|
| Oh NO | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 01:59 | |
| "Jeg flytter ind i din båd" sagde han og så lidt undskyldene på ham Dean var ikke så glad for Eolith og gad faktisk ikke engang og kigge på ham. så derfor valgte han båden Dean tog hænderne i lommerne, og gik forbi ham "Hmm.. har du fundet ud af noget" spugerte han og begyndte og gå vider igen .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 02:07 | |
| Andy's smil forsvandt hurtigt da Dean ikke ville flytte ind hos ham, han nikkede langsomt og tog sine nøgler op. han fumlede lidt med at få en nøgle af sit nøglesæt, han gav stille nøglen til Dean "her, hrmm.. den ligger altså hvis du går ned på broen også første gang til venstre og er det nummer 4 båd til venstre" sagde han og lag sine andre nøgler ned i lommen igen, og tænkte lidt over det og nikkede "ved så ikke hvad du syntes om den" sagde han og bed sig kort i læben inden han begynde at beskrive den //sorry x'D jeg er dårlig til at beskrive den... http://www.tattoo-designs.de/images/Tattoo-Designs-Tattoo-Portal.png .. ved ikke hvad du syntes om den// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 02:12 | |
| Dean tog nølgen, "Tak# sagde han og håbede ikke på at såre ham for det var jo ikke Andy's skyld at han ikke ville flytte ind.. det var Eolith's skyld Dean pillede lidt ved nølgen nede i lommen, og kiggede på ham imens han snakkede og gik vider "Den lyder herre fed" sagde han og smilede til ham "Så nu skal du bare vælge hvor på kroppen den skal side" sagde han og smilede til ham ..
//Jeg kan godt lide den x'D <3 // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 02:17 | |
| Andy nikkede og smilte svagt til ham og gik bare stille efter ham, han lag stille sine hænder ned i lommerne og bed sig lidt i læben "det ved jeg da ikke" sagde han og rystede på hovedet af ham
//lyder godt,, det kan du altså ikke være bekendt x'D jeg ved da ikke hvor den skal sidde// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 02:23 | |
| Dean grinede stille " så sød.. jo du ved kom nu.. har plads.. næsten alle steder" sagde han og så på ham og smilede roligt. men det forsvant igen, "Hmm. du er ikke sur over jeg helst vil bo i din båd vel" spugerte han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 02:26 | |
| Andy tænkte lidt over det og træk på skulderne "men det er dig der skal leve med den, så du skal altså bestemme selv" sagde han og vende sit blik ned mod jorden mens de gik "det er jo ligemeget om jeg blev sur eller ikke,, du bestemmer jo selv hvor du vil bo" sagde han og bed sig i læben mens han var fulgte efter ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 02:35 | |
| "På ryggen" sagde ahn roligt og kiggede undskyldene på ham "Nej.. det er ikke lige meget jag har det bare ikke så godt med Eolith.. og jeg gider ikke og kigge på ham men det er lidt svært vis jeg skulle bo sammen med ham" han trak hænderne op af lommerne og tog fat i ahm og hev hm ind til sig, han lagde an arm rundt om hans liv og gik vider, "Undskyld..men kan du ikek bare komme lidt mere på båden?" spugerte han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 02:41 | |
| Andy nikkede og smilte svagt, han lyttede på hvad han sagde og fik et chok da han blev trukket ind til ham "han bor der jo ikke, han kommer bare en gang imellem.." sagde han og vende sit blik den anden vej og nikkede kort "hvorfor kan du ikke lide ham ? er det fordi han er forelsket i den samme person som dig ?" spurgte han om og vende sit blik kort mod ham, og lag stille sin hånd på hans og tog fat i hans jakke på ryggen med den anden hånd "jov.. måske" hviskede han selv om han viste med sig selv at han ville komme der ned, men kun fordi han elskede ham så meget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 02:47 | |
| "Jeg kan ikke bo i lejeligheden..jeg kan ikke lide ham fordi ja han er forelsket i dig.,. han har kneppet med dig.. og han har voldtaget min bedste venindes mand.. eller retter sagt eks mand" han bed sig i læben og gik vider.. "Godt.. du må bare ikke var trist eller sur over det.. men jeg kan bare ikke..undskyld" hviskede han .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 02:55 | |
| Andy gav et suk fra sig "Marcus eller hvad han nu hed, har jo tilgivet ham.. jeg flipper jo heller ikke ud over at gå med dig her på gaden og kunne lytte på hvad pigerne tænker på om dig" sagde han og træk lidt på skulderne og vende sit blik fra ham igen "som sagt er det ligemeget hvordan jeg føler med det, når det er dig selv der bestemmer og derfor er der ingen grund til at undskylde" sagde han og bed sig i læben og vende sit blik ned mod sine sko, han slap sin læbe kort "er vi der snart ?" spurgte han om og bed sig i læben igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 03:05 | |
| Dean sukkede dybt og nussede ham op og ned langs siden, " Marcus har men hvordan tro du Hayley ahvde det.. han tog Eolith med hjem og fik ham til og bo der.. Hayley var døden nær...så dårligt havde hun det " han sukkede og rystede på hovedet "Okay.. øhm.. jeg er jo ikke til piger " hviskede han "Jo vi er der nu" Dean slap ham og drejede til venster og gik hen til en trappe og gik ned af den, uden og kigge på Andy .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 09:21 | |
| Andy så på ham og stoppede op og lag sine arme over kors "hvordan tror du de har som du har voldtaget" mumlede han og så bare efter ham og fugtede kort sine læber "du er jo ikke selv bedre end Angel" sagde han og lukkede sine øjne i da det ikke var mening at han ville flippe sådan ud på Dean, han gik stille hen til trappen og så efter ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 09:38 | |
| Dean lukkede øren og vendte sig om imod ham og så surt og vredt på ham, "HVAD!" Råbte han og lagde armen over kors, "Dem jeg har voldtaget,.... den jeg har voldtaget.. hun har det godt for det var Rose !" sagde han surt og kiggede på ham, "Skrid hjem til Engel" sagde han såret og gik ned af trappen og gik forbi ham , og kiggede på sit ur. der var en halv time til han skulle tusses, han gik bare med et trist blik ned i jodern .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 09:43 | |
| Andy så efter ham "tror lige du glemmer Austin" sagde han og lag sine arme tætter over kors og træk sig lidt tilbage "hvordan tror du han havde det efter du voldtog ham ? Dean du skal ikke komme her og sige du er bedre end Angel" sagde han han vende sig om og begynde at gå hjem, han mærkede tårrene falde ned af sine kinder men kunne ikke få sig selv til at vende sig om mod ham. han træk sine hænder ned i lommerne og vende sit blik ned mod jorden, da han ikke ville havde folk kom hen og spurgte til ham hvordan han havde det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 09:48 | |
| "Troede du kendte mig" råbte han. Dean satte i løb og løb ind i en gryde, ahn lagde hænderne foran øjne og satte sig på knæ inde i gryden og rystede han kunne ikke lide at skændtes med Andy for det var ikke Dean's skyld at han havde gjort det.. det var fordi at han havde været de mange år i helved.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 09:52 | |
| Andy hørte hvad han sagde, han tørrede kort sine øjne så godt han kunne uden at komme til at ligne en pandabjørn. han vende kort sit blik om omkring sig, og så efter Dean og skynde sig bare videre. han stoppede op og så sig omkring og bed sig i læben *hvor er jeg dog henne* tænkte han og vende sig hurtigt op da der kom et par fulde mænd efter ham, han bed sig hårdere i læben da han ikke kunne lide deres tanker. han skynde sig videre og håbede snart han ville finde vejen hjem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 10:03 | |
| Dean gik ud af gryden hen imod Tattoo butiken, og gik ned af trappen og gik der ned "Kan ejg ikke bestille tiden til en ande dag.." pigen nikkede til ham, "Altid" hun smilede frækt til ham ¨*Altid..bare jeg få lov til og se noget den lækker krop..Ham der Dean har* tænkte hun, Han smilede til ehdne "Tark" sagde ahn lidt barnligt.. "Vi ses" sagde han og vente sig om og gik op af trappen og løb roligt ned af gaden han så Andy og bed sig i læben og kiggede på de fulde mænd og gik roligt bag dem .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 10:09 | |
| Andy gik bare videre og fik lidt efter færten af Dean, han fik hurtigt videre og så sig omkring. han begynde at smile svagt da han var glad for at se centret lidt efter, han så sig tilbage på mændene og træk lidt på skulderne. han overvejet at bare lade dem gøre hvad de ville med ham, men han viste at han ville få det alt for dårligt efter. han lag sine hænder ned i lommerne og bed sig i læben, mens han prøvede at finde ud af hvilken vej han nu boet på. han fumlede lidt med at finde sin nøgle frem for at komme hurtigere ind i sin lejlighed, han prøvede at lade være med at tænke på at Dean var tæt på. han tog sine nøgler op og tog hurtigt hoveddørs nøglen frem, han så sig tilbage og hans smil forsvandt hurtigt igen da han kunne se hvor tæt på de havde kommet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 10:13 | |
| Dean gad ikke mere han skubbede mændene væk og gik hurtigt hen og hve fat i Andy og drejede ham om, "Hvad så nu.. har du nu gjort de hele forbi eller hvad" spugerte han og kiggede på ham .. Han holdte fat i ham så han ikke kunne komme fri .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 10:21 | |
| Andy fik et chok og lag sin pande på hans skulder "det ved du godt at jeg ikke kan få mig selv til" hviskede han han så ned på sine nøgler og fandt den rigtige frem "du vil havde at jeg bliver venner med Fie igen, men du kan ikke tilgive Angel over nået han ikke selv er skyld i.." hviskede han og lukkede sine øjne i og gav et suk fra sig "jeg gider ikke skændes mere, og jeg gider ikke havde du stadig går i fortiden.. jeg har forandret mig, men det kan du vist ikke forstå" mumlede han og fjernede sit pande fra hans skulder "du kan ikke indse at det er dig jeg elsker" hviskede han og vende sit blik mod døren |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 10:30 | |
| Dean kyssede ham på håret da han lagde sin pande imod hans skulder. "godt!" sagde han og ville ikke kunne leve uden Andy "Jeg er ligeglad med om du er venner med hende bare jeg må være veninder med hende" han så ned på ham, " Jo det kan jeg godt forstå,,men n er du ikke den eneste der har for anderts sig vel" hviskede han og gav roligt slip på ham "Du vil sikkert være lidt alene" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 10:36 | |
| Andy så på ham og rykkede sig lidt væk fra ham da han gav slip på ham "jeg føler bare vi skændes,, jeg ved ikke engang om du elsker mig mere" sagde han og gik hen til døren og åbnede den og så hen på ham "nej jeg skal op og bolle med Angel for det er jo det eneste han vil med mig, i dit hoved" sagde han og gik et skidt ind "du kan bare gå med hvis du vil" sagde han og begynde at gå op af trapperne mens han lyttede efter om Dean gik med |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 10:42 | |
| "Andy jeg elsker dig..okay!" han så efter ham og rystede på hovedetaf det han sagde men gik med ham ¨ op af trappen. og gik langsomt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 10:45 | |
| Andy lukkede sine øjne kort i og var ved at falde op et trappetrin, men nået lige at lægge en hånd på væggen "det er bare nogle ord, det kan alle sige" sagde han og stoppede udenforan sin dør og låste den hurtigt op, han åbnede den langsomt og vende sig mod ham "uh pas på sin englen er her inde" sagde han og rystede på hovedet af det og gik ind og smed sin jakke og sine sko "din tattoo blev endelig hurtig færdig" sagde han og gik ud i køkkenet og tog sine ting op af sine lommer |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 10:50 | |
| "Du stoler bare ikke en skid på mig" han rystede på hovedet "Jamen så må jeg jo bolle ham..helt ærligt tag dig sammen!" sagde han irrertert "Jeg fik den nok ikke lavet skal du se" sagde han stillet og gik ind og lukkede døren efter dem og tog sin jakke og sko af og gik ud til ham i køkkenet og lænede sig op af køkken bodert ..
//Logger af <3 xP// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Oh NO | |
| |
| | | | Oh NO | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|