| Oh NO | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Lør 13 Mar 2010, 03:32 | |
| Dean kyssede ham ømt tilbage han tænkte til ham da han ikek ville slippe kysset. * Du må heller ikek være nogle sanden" han smilede svagt i kysset og lukekde øjne .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Lør 13 Mar 2010, 03:35 | |
| Andy smilte og blev bare ved med at kysse ham, og lod sin hånd glide op i nakken på ham og træk ham tætter ned mod sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Lør 13 Mar 2010, 03:51 | |
| Dean kyssede ham vider og en smule vider.. og smilede svagt i kysset han lagde en hånd på hans mave eller på hans kind .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Lør 13 Mar 2010, 03:54 | |
| Andy kunne ikke lade være med at smile og kyssede ham bare hurtigt videre, han lag stille sin anden hånd på hans kind og havde slet ikke lyst til at give slip på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Lør 13 Mar 2010, 04:10 | |
| Dean slap modvilgt kysset og så ned på ham.. "Hmm.. skal vi ikek lave noget andet end at kysse" hviskede han selvom han havde lyst til og kysse med ham.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Lør 13 Mar 2010, 04:12 | |
| Andy åbnede sine øjne og så på ham og kyssede ham en sidste gang "hvad skulle det være ?" spurgte han stille om og lag sig ned igen og så bare op på ham med et lykkeligt blik |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Lør 13 Mar 2010, 05:05 | |
| "Tag på the reggie club og danse" han smilede til ahm og nussede ham vider i håret .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 14 Mar 2010, 00:44 | |
| Andy satte sig op og vende sig mod ham "men jeg kan jo ikke danse" sagde han og hævede det ene øjebryn og bøjede hen og kyssede ham på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Søn 14 Mar 2010, 21:49 | |
| Dean så tænkene på ham og smilede stort. "Skaty.. jeg kan bare bærer dig" Han kiggede roligt på ham og smilede til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 15 Mar 2010, 01:49 | |
| Andy tænkte lidt over det og nikkede "okay, så lad gå" sagde han og grinte lidt og kyssede ham på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 15 Mar 2010, 09:05 | |
| Bare lige en ting.. Har ikke noget imod du er fuld.. men lad nu være med og syng lille peter edderkop" han smilede til ham og kyssede ham hurtigt men ømt på munden men rejste sig så op |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Man 15 Mar 2010, 23:31 | |
| Andy hævede det ene øjebryn og rejste sig lidt efter op "jeg synger aldrig lille peter edderkop" sagde han bestemt og tog hurtigt fat i ham og træk ham ind til sig, han lag en hånd på hans kind og kyssede ham ømt på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 16 Mar 2010, 00:32 | |
| Dean smilede og lagde armene om hans nakke og nussede ham roligt i nakken og kyssede ham ømt tilbage men slap så kysset. ,. "Nej nje.. så siger vi det.. hvad gjor du så da du var sammen med din hund Eno.. Du slikkede enda hans næsse" Dean så på ham med et smil .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 16 Mar 2010, 01:00 | |
| Andy hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet "det kender jeg ikke nået til" sagde han og begynde at rødme svagt, og tog stille hans hånd i sin og hev ham med ud og tage sko på "sådan er jeg slet ikke" sagde han og slap hans hånd og tog sine sko på |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 16 Mar 2010, 01:04 | |
| Dean grinede og gik med ham. "Hmm nej nje" han bøjede sig ned og tog sine sko på.. "Sådan er du selt ikke.. ej nu var ikke kun fuld.. du var stang stiv" han smilede og tog hurtigt sin jakke på.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 16 Mar 2010, 01:16 | |
| Andy lyttede på hvad han sagde og rystede på hovedet mens han grinte "nej jeg var ikke" sagde han og tog sin jakke på og gik ud i opgangen, og låste døren når Dean kom ud. han gik derefter ned af trapperne og havde sin ene hånd nede i lommen, mens han vende på Dean's hånd i den anden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 16 Mar 2010, 01:22 | |
| Dean grinede og gik med ham. han lagde roligt sin hånd i hans da han havde tændt en smøg. "Hmm.. Spøåger selv Eno" han blinkede drillene til ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 16 Mar 2010, 01:27 | |
| Andy vende sit blik mod ham og flettede deres fingere sammen "så holder i sikkert imod mig, den hopper jeg ikke på" sagde han og nussede hans hånd med sin tommelfinger |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 16 Mar 2010, 01:30 | |
| "Andy alle lave dumme ting.. og du var bare ret pinlig den dag" han smilede han nød hans nussen og lod ham flette ders finger sammen.. "Nårh skat.. så skal jeg til og bærer dig.. her om snart" han smilede til ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 16 Mar 2010, 01:47 | |
| Andy grinte lidt og rystede på hovedet "jeg er aldrig pinlig" sagde han bestemt og gav hans hånd et klem "ja det skal du skat" grinte han og gik bare videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 16 Mar 2010, 01:53 | |
| Dean grinede og gik vider og nikkede, "Jo nårh du er fuld" han nikkede og kiggede på ham. "Glæder mig til og rører din røv" hviskede han drillene .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 16 Mar 2010, 01:59 | |
| Andy grinte lidt og rystede på hovedet "jeg havde jo ikke engang drukket meget" sagde han og hævede det ene øjebryn og så tilbage på sin røv "den er jo ikke nået særligt" sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 16 Mar 2010, 02:08 | |
| Dean så med stor øjne på ham. "Hvad.. så var du endten på stoffer.. eller i hybber land" han smilede og kssede ham på kinden. "Jo den er .. og jeg er lige glad hva du synes" sagde han og mente havd han sagde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 16 Mar 2010, 02:11 | |
| Andy hævede det ene øjebryn "jeg tager ikke stoffer" sagde han og gav et grin fra sig da han mærkede hans læber mod sin kind "det ved jeg ikke hvis jeg var" sagde han og gav et nik fra sig da han ikke ville sige ham imod "okay du får ret" sagde han og så om på sin røv mens de gik |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tirs 16 Mar 2010, 02:22 | |
| Dean smilede "Det er jeg kun glad for at du ikek gø" hviskede han og kiggede på ham og smilede roligt til ham. "Det var du.. færdig slut!" sagde han bestemt og kiggede kort på hans røv men kiggede så på ham og grinede lidt.. "Skat.. hvad med og kigge der hvor du går" smilede han |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Oh NO | |
| |
|
| |
| Oh NO | |
|