Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

ballede ..

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 22:49

Dato: 29. dec.
Dag: Tirsdag.
Tid: 23:00 ca.
Sted: Fest lokalerne, toiletterne, køkkenet, værelserne og udenfor.
Vejr: Stille, blæsende, ingen regn.
Omgivelser: Fulde mennesker, dansende kroppe, fest og ballade.
Årstid:Vinter.
Påklædning: http://www.bandwidthrockmagazine.com/images/IMG_0344.jpg

Hayley sad sammen med en flok af vampyre der tog stoffer, hun sad i mindten af alle drengene. der lå en flakse inde på bodert de drejede rundt, en af drengene drejede den rundt og den pegede så på Hayley..drengene smilede og kiggede på hende, hun var den eneste piger der sad der, hun hev en pose frem op af lommen og hev en sprøjte frem og hev en tupe med engelblod frem, hun smilede stort og blandede det op i sprøjten og stak det ind i sin arm og smilede stort og da den var tom lagde hun den på bodert og lade resten af stofferne i lommen og drejede flasken rundt og den pegede nu på en af drengene der bællede en hel flaske med stoffer,Hyaley og drengene skulle nu gå udenfor og klare det de skulle gøre op af en væg i en gryde. huns milede og tog ham i hånden og begyndte og gå hen imod udgangen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 10:14

Marcus kom roligt gående ind af døren og så sig lidt omkring. Han havde fået at vide der var fest og han var blevet mere vild med at feste siden han var kommet sig over sit sammenstød med Aubrey. Dog kunne man godt skimme et stort ar som kom ud af skulderen på ham, og man kunne se det på grund af at han havde en sort skjorte på. Han havde et løst hvidt slips hængene og en pakke smøger i sin ene baglomme, man kunne sagtens se at han havde forandret sig på de uger han havde ligget i koma nærmest, hans hår var blevet længere, og han var vokset lidt med kroppen også. Marcus havde godt opdaget at der var rimelig mange vampyrer tilstede, men det gjorde ham nu ikke så meget, han lagde dog mærke til at en af dem havde Hayleys duft og trak bare lidt på skulderne over det. Han bevægede sig roligt væk fra døren og gik op i baren hvor han fik et glas rom, han tog roligt sin pakke smøgere op af lommen, tog en i munden og tændte den med en lighter han havde i en anden lomme og sugede roligt ind før han pustede langsomt ud igen og tog en tår fra sit glas.
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 10:23

Hsyley stoppede hurtigt op og skubbede drengen langt væk fra sig da hun fik færten af Marcus.. hun kiggede ivrigt rundt og tog sig til hovedet det hele forsvant for hende, hun mistede forkos. hun faldt. ned på røven. hun lukkede øjne hårdt i. og prøvede og finde ud af hvor hun var. stofferne steg hende til hovedet. hun sank en klumb. Hayley kunne dufte ham kraftigt men hun var så tæt på ham. han ville kunne se det var hende. men hun kunne jo ikke se det var ham. Hayley vampyr venner løb hen til ehnde "Hayleyu" råbte de. de bar hende op og satte ehnde lige ved siden af Marcus på bar bodert. "Hayley kig på mig. sig dog noget" de gik helt i panik. Hayley var slet ikke til stede hun sad bare og trak vejert tungt og kiggede på dem med et skramt blik ..
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 10:28

Marcus reagerede lidt da der var et par drenge som råbte Hayley i lokallet, men gav hende kun et meget hurtigt blik. Han ville ikke blande sig i hvad der skete og hun så jo også ud til at få hjælp af sine vampyr venner. Han kunne dog ikke lade være med at rykke lidt på sig, med sin smøg i munden da hun blev sat lige ved siden af ham ved baren og han skænkede hende et hurtigt blik igen og tog sin smøg mellem to fingre og kunne ikke lade være med at grine lidt, " måske.. kan du ikke tåle at tage så meget Hayley" sagde Marcus med et skævt smil og tog smøgen i munden igen. Hans stemme og latter havde slet ikke forandret sig, det var kun hans udseende og han så endnu engang væk fra hende og tog et sug fra sin smøg og pustede igen langsomt ud.
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 10:36

Hayley stivnede da hun hørte hans stemme, hun skubbede sine venner væk. "Jeg har det fint.. OKAY..slap af!" sagde hun hårdt og vente blikket på Marcus. "Er du ik død!" spugerte hun. hun mærkede tydeligt smerten vokse inde i hende "Eller forlad du mig bare.. og fik Aubrey til og Slå Safir ihjel" spugerte hun. Hayley var slet ikek den samme da hun ahvde taget så mange stoffer hun var ren ondskabs fuld. hun var underligt nok sur på ham. men hun havde savnet ham. men ligenu synes hun han var en idiot ..

Sidst rettet af Hayley Tors 18 Feb 2010, 10:42, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 10:41

Marcus synes bare hendes vrede var ret sjov, men alligevel holdte han sine hænder oppe og smilte skævt med sin smøg i munden, "take it esay Hayley, jeg døde ikke helt, Aubrey fik ikke rigtig ram på mig, selvom det var tæt på" svarede han og tog sin smøg ned i et askebærer og slukkede den. Men hun fik ham dog til at tænke lidt, da hun nævnte Safir og sukkede kort, " hør, jeg er ked over at Aubrey også gik efter Safir, men nu slipper du da for at være mor" sagde Marcus bare med at skuldertræk og tog endnu en tår af sit glas.
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 10:50

Hun rystede på hovedet af ham, hun gav ham en lusing med alt sin kræft og tgo askebært og hældte asken ud over ham og der var stadig gløder i. "Din fede idiot" hun spakede ham lidt væk. "Du er ikek en skid ked af det..og luk dog røven..Det var din skyld han fik fat i safir og du er skyld i at mit liv er ødelagt..men nu skal jeg fandme bruge den tid jeg har på at ødelagge dit liv" hun spyttede opå ham og hendes venner kom der hen og stod ved hende, hun kiggede bare på hende. "Dumme svin" sagde hun bare hårdt til ham. Hayley besilte en øl i en flaske. "Men så er du bare kommet tilbage for at være en idiot eller hvad..eller nårh nej du prøver bare på og være det. "hun trak på skulderne og smilede stort. "Men du kan ikke rame mig mere end du har gjort" hun var lidt lige glad med ham. Hayley stirrede bare på ham, "Ej undskyld det er jo ikke din skyld" hun hoppede ned af bodert og gik hen til ham og satte sig på hans skød, hun tog hans arm og nussede den blidt, hun kyssede ham så ømt på munden og tog sin pege finger og satte svagt ild til den hun tog så sin finger ned på hans håndled og brændte hurtigt en h i hans arm så han havde et ar på sit håndled med et H. hun lagde så armen om hans nakke og kyssede ham vider ..
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 20:26

Marcus havde godt forventet at Hayley havde noget hun skulle have brændt af på ham, han tog sig endelig ikke noget af at hun slog ham, og han rykkede sig bare lidt da hun sparkede ham lidt væk, han børstede roligt asken væk og tog sig ikke af at der var gløder i, da han bare kunne børste det væk. Han så kort ned der hvor hun havde spyttet på ham og smilte skævt over det, han synes det var utroligt at hun stadig var så sur på ham og at hun ikke bare kunne lade ham være lidt. "Måske er jeg en idiot, men selvom jeg ikke viser at jeg er ked af det, så er jeg det lidt, men en ting fatter jeg ikke lige, hvordan fanden er jeg skyld i alle de ting, du kunne have beskyttet Safir og prøve at se den lyse siden ved at jeg næsten var død, så slap du for at skændes med mig!" sagde han hårdt og tørte noget blod af som var kommet efter hendes lussing. Han kunne ikke lade være med at grine lidt, da hun lige pludselig på en måde skiftede humør og han rystede kort på hovedet, " du må stadig have dine homoner" mumlede han og prøvede at komme op da han mærkede at hun satte sig på hans skød og kyssede ham ømt, det havde han nok ikke lige regnet med, men da han lavede aret i hans håndled, så teleporterede han sig lidt væk fra hende og var kommet op at stå nu, " du skal ikke bare kysse mig på den måde Hayley" sagde han og tørte sine læber med håndfladen og så derefter ned på sit håndled og skar ansigt, ikke fordi det gjorde specielt ondt, men han havde nok ar i forvejen og han ville slet ikke have et med hendes forbogstav.
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 02:35

Hayley grinede højt af ham og rystede på hovedet, "Så slap jeg for at Skændtes med dig" hun grinede men stoppede så og gik helt hen til ham, "Jeg elskede dig..du er ikke en skid ked af det..nej jeg kunne ikke beskytte Safir for jeg vidste sgu da ikke du var sådan en idiot og ledte efter Aubrey... Men det her viser bare hvor meget du ik har elsket mig. jeg har bare været et stykke legetø, du har ikke elsket mig du har bare haft mig i dine hænder så du havde noge og kneppe.. ved du hvad du er ikke sej..du er ikke noget du er et stort 0 som pisser folk op og ned af ryggen.." hun sukkede lydløst, "Homoner har jeg ja..smerte ja det har jeg..fordi jeg fucking elskede dig..men det var bare spild af tid.." hun rystede på hovedet af ham, "Jeg kan kysse dem jeg vil" hun tog fat i en dreng der gik forbi hende og hev ham lidt ned og kyssede ham vådt på munden drengen kyssede hende vådt igen, efter lidt tid skubbede hun ham væk og smilede til ham, men kiggede så på Marcus hendes smil forsvant. "Det er måske ikke kun din skyld..men det er din skyld mit liv er ødelaggt og det er din skyld at Safir er død, du har pint mig i flere uger..Safir kunne ha levet nu vis bare at du havde sagt til mig at du tog afsted og jeg kunne ha sagt farvel" hun mærkede tårene presse på men hun måtte være stærk hun holdte dem tilbage ,,
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 02:46

Marcus himlede bare lidt med øjnene og rystede kort på hovedet. Han fandt virkelig ikke kræfter til at ville begynde at skændes med hende, selvom de allerede var igang, han kørte tænkende en hånd gennem håret, men lagde så derefter armene over kors og rystede lidt på hovedet igen, da hun kyssede drengen som kom forbi hende og synes faktisk at det var ret åndssvagt at hun bare gjorde sådan noget, "hmm.. ærlig talt, så gider jeg ikke bruge tid eller kræfter på at skændes med dig lige nu, jeg kom for at slappe af, men så fandt jeg en gammel pestilens igen igen, jeg har ikke brug for at høre om hvor surt dit liv har været imens jeg har været væk.. ja det er lidt min skyld, men det er din egen skyld at du ikke selv gjorde noget for at få det godt igen og komme videre, du kan bare ikke slippe fortiden, det er hvad der er galt oppe i dit hoved!" sagde han hårdt og knyttede kort sine hænder, da han havde ladet dem falde ned på siden igen. Marcus så hurtigt forbi Hayley, men lidt efter smilte han hånligt til hende, og vinkede fjollet inden han forsvandt igen.
Han havde teleporteret sig udenfor og sukkede svagt, men af lettelse over at komme lidt udenfor, så ikke at han følte luften var så tung på grund af alt den negative energi, han viste godt at hun kunne komme herud, men her havde han da lidt mere plads, hvis hun skulle gå amok lige pludselig og her kunne folk også se det, så de kunne ringe til politiet hvis det blev for voldsomt lige pludselig.
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 03:02

Hayley rystede bare på hovedet af ham, "Svans" sagde hun men gik så ud til ham. "Gider du ikek godt og svare.. du har jo aldrig elsket mig vel" sagde hun surt. hun lagde hovedet på skrå.. "Hvordan kan du gøre det her imod din mor.. hun vil sgu da ha sin gamle gode søn tilbage..ikke det her røv hul der er total idiot lige nu.." hun sukkede lydløst igen. "Skændes det bliver vi fandme nød til.. du skulle ha været død.. og hvordan kan du sige jeg bare skulle komme vider.. DU! er en af de eneste personer i denne her verden der ved hvor hårdt jeg har haft det.. du var den eneste der kunne gå til vis jeg havde nogle problemer" hun mærkede nen tår trille og kiggede ned i jodern selvom han godt kunne se den, hun bed sig hårdt i læben. " Her" hun hev roligt forlovels ringen af sin finger, "Det eneste jeg har der var fra dig..som jeg har passet på..du vil sikkert gerne have det tilbage" hun sank en stor klum og en til tår trille hun kiggede op på ham
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 03:20

Marcus tænkende på hende og var ikke så meget for at stå og snakke om fortiden hele tiden, de havde jo begge forandret sig og ingen af dem elskede hinanden mere, så hvorfor skulle de så snakke om det?. Han sukkede svagt og kørte en hånd gennem håret og tog den anden hånd ned i lommen, " hør Hayley, jeg elskede dig engang, men den følelse har jeg ikke mere" sagde han roligt og fugtede kort sin underlæbe imens han begav sig til at tænke igen. Marcus bed sig i læben, da hun nævnte hans mor og rystede lidt på hovedet, "jeg er også anderledes når min mor kommer og besøger mig, men det var da takket være hende at jeg stadig lever lige nu, hun er ligeglad hvordan jeg er, bare jeg er i live så hun ikke skal være alene" svarede han stille, da han ikke ville snakke om sin mor lige nu, han synes ikke at hun skulle være med i samtalen. Marcus havde ingen ide i hvad han skulle sige, så hun ikke blev endnu mere vred end hun var i forvejen, men alligevel sukkede han lidt og kørte igen en hånd gennem håret, "måske.. skulle du så ikke have henvendt dig til mig så mange gange, måske skulle du også have fortalt det til nogle andre, så du ikke kun var afhænging af mig hele tiden" sagde han roligt og bed sig endnu engang i læben. Marcus lod godt mærke til hendes tårer, men sagde ikke noget til det.
"Nej Hayley, jeg skal ikke have den, det var jo til dig at jeg købte den, så det er din" sukkede Marcus stille og fugtede sine læber, imens han tænkte lidt over det.
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 03:34

"Nej du gjoder ikke.. du elskede mig ikke..gider du ikke godt og tag den" hn rakte rigen ud til ham, "Og nu betyder jeg vel intet" sagde hun bare.. "Du ved ikek hvor mange dage jeg har gåret rundt og ledt efter dig fordi jeg elskede dig..måske elsker jeg dig ikke lige så meget som før..men du har stadig et plads i mit hjerte" hun gik hen til ham og lagde ringen i hans lomme. "Jeg håber du finder en du elsker og en der elsker dig..men lad være med og vise mig hende..kun vis du vil ødelagge mig mere end jeg er i forvejen" hun sukkede dybt og kørte en hånd igennem sit hår og lod tårene trille ..
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 03:47

Marcus bed sig lidt i læben og så kort væk fra hende, hvorfor var det lige så svært at være kold overfor hende, hun havde vel stadig noget på ham, men ikke særlig meget. Han ville ikke have ringen og rystede bare på hovedet, " ville jeg have sagt at jeg elskede dig, hvis det ikk havde været rigtigt, jeg siger ikke noget uden at jeg mener det" sagde han stille og kørte sin hånd gennem håret igen og sukkede svagt. Han så kort ned da hun lagde ringen i hans lomme og gik et skridt tilbage væk fra hende og rystede kort på hovedet, " du må ikke sige sådan noget Hayley, det er ikke meningen at jeg skal være i dit hjerte mere" sagde han og knyttede kort sin ene hånd og så lidt ned. Han så op på hende igen, og havde virkelig lyst til at sige til hende at hun ikke skulle græde, men kunne ikke få sig selv til det, og hvorfor skulle hun ikke også græde lige nu, " selv hvis jeg fandt en anden, så ville jeg ikke gøre det for at ødelægge dig endnu mere, men du ville nok ikke kunne undgå at høre hvem det så ville være" sagde han stille og lagde derefter begge hænder i lommerne.
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 04:01

"Hvordan kan du bare forlade mig.. uden at sige farvel" spugerte hun og kiggede ned på ahns lomme og fik ondt i fingern. hun havde ondt over det hele hun savnede´ham. men han savnede ikke hende. hun var sikkert ikke noget for hende mere, Hayley kiggede op på ham hendes tår trillede stadig roligt ned af hendes kinder. " Men selvom at du ikke vil have at jeg har dig i mit hjerte er du altså der..og jeg tro aldrig at jeg kan komme over dig" sagde hun trist. "Vis du finder en anden..dør jeg måske men bare du er glad" hun satte sig ned og tårene trillede hurtiger hun kiggede ned i jodern mens blodet droppede ned på jodern ..
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 04:09

Marcus trak lidt på den ene skulder og viste ikke hvordan han rigtig skulle foreklare det på en ordentlig måde, men prøvede alligevel, " jeg viste jo ikke at Aubrey ville komme, jeg sad faktisk kun for mig selv, da han lige pludselig kom og overraskede mig, så kunne jeg ligesom ikke nå at sige farvel" sagde han lidt surt, fordi han kom til at tænke på Aubrey og han ligefrem havde ligget armene om Marcus gav ham kuldegysninger, selvom han ikke viste det. Han sukkede lidt over det hun sagde og tog en af sine hænder op fra lommen og kløede sig lidt i nakken, " Hayley, du bliver nød til at komme over mig, det er det der ødelægger dig, kan du ikke forstå det" sagde han lidt surt igen og bed sig hårdt i læben. Han rystede derefter lidt på hovedet og satte sig på hug ved hende og lagde forsigtigt en hånd på hendes skulder, " det tror jeg ikke er rigtigt Hayley, der kommer sikkert en til dig også, og.. jeg er ikke den eneste som skal være glad her, det skal du også" sagde han stille og tog sin hånd til sig igen.
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 04:21

"Nej det viste du måske ikke..men du kunne jo bruge din evne.." hun sukkede og rystede på hovedet. hun gad ikek den sure mine hun hvde det af H til, hun stivnede da hun mærkedee hans hånd på sin skulder, "Jo det kan jeg godt forstå..men fat det dog..det kan jeg ikke" hun gyngede svagt frem og tilbage. "Vis jeg havde været død..hvad havde du så gjort" spugerte hun og bed sig hårdt i læben, "Nej Marcus..der kommer ikke en til mig for jeg kan ikek glemme dig" hun lukkede øjne hårdt i tårene trille. hun lagde hænderne foran øjne. "Jeg betyder intet for denne her verden jo!" græd hun hun lagde hænderne i sit hår og hev sig selv i håret imens hun græd ..
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 04:34

Marcus trak lidt på den ene skulder og viste godt at det kunne han havde gjort, men Aubrey havde gjort ham blind, så han ikke kunne se hvor han teleporterede sig hen, så det ville ikke have haft nogen effekt som sådan, " det ved jeg, men han havde gjort mig blind" sagde han stille og bed sig i læben. Han lagde godt mærke til at han stivnede da han rørte hende, det var også derfor at han havde taget sin hånd til sig med det samme, " har du prøvet at komme over mig?" spurgte han roligt om og løftede kort det ene øjenbryn og satte sig ned ved siden af hende. "Hmm... jeg ville nok havde fundet den der havde dræbt dig, hvis du ikke selv var skyld i din død, også ville jeg have begået selvmord bagefter" sagde han med et skuldertræk og fugtede sin underlæbe lidt, "Hayley, hvis du ikke betyder noget for denne her verden, hvordan kan det så være at du stadig har venner som holder af dig?" spurgte han nysgerrigt, men også lidt undernde over og løftede det ene øjenbryn lidt.
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 04:47

Hun sukkede, "Hmm" hun tænkte lidt men rystede så på hovedet og gad ikke og snakke om det det gjor hende mega dårlig, Hayley nikkede "Ja jeg har prøvet og komme over dig men du ved ikke..hvad jeg har prøvet..jeg sulter mig selv..jeg lever af stoffer og jeg har ingen rigtig venner okay..jeg har dem der vil i seng med mig..Marcus..jeg prøvede og beegå selvmord..men det der overrasker mig mest er at din mor ikke ringede til mig... for at sige hun havde fundet dig" hun trak sine ben op til sige og lagde panden på knæet og lukkede øjne hårdt i og græd stadig. "Kan du ikke se det..jeg er ynklig..jeg har ingen der holder af mig og jeg har ikke en familie " hun sukkede dybt græd vider
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 04:58

Marcus blev lidt overrasket over det hun sagde og lagde hovedet kort på skrå, han tog sin pakke med smøger op af lommen og tog en i munden, han lagde pakken ved siden af sig på jorden, hvor han så derefter tog sin lighter op og tændte for sin smøg. Han lagde lighteren på pakken og tog en sug og pustede ud bagefter og tog smøgen mellem to fingre og støttede sit håndled på sit knæ. Han forstod endelig ikke hvorfor hun ikke nævnte Kala, de var jo vildt gode venner, eller var det bare noget han havde troet, " hvad med Kala, har du smidt hende væk?" spurgte han roligt om og tog et kort sug fra smøgen igen, men lagde håndledet tilbage på sit knæ og tænkte lidt over det med hans mor igen, " hvorfor skal min mor hele tiden med i denne her samtale... hmm... jeg bad hende om ikke at ringe til dig" mumlede han og tog smøgen i munden igen, han følte ikke at han kunne gøre så meget imens hun græd, han kunne jo heller ikke ligefrem få hende til at stoppe, han lagde forsigtigt sin anden hånd på hendes ryg og nussede hende lidt, da han følte at det var det eneste han kunne gøre.
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 05:07

"Smidt hende væk" hun rystede på hovedet, "Jeg smider ikke mine venner væk..men nej hun er her bare ikke..hun ville heller ikke have godt af at være sammen med mig vel..jeg ødelage dit liv og mit eget fordi at elskede dig ødelage jeg vel dit liv" Hayley græd ikek mere hun tørede sine kinder men holdte stadig hovedet nede på sine knæ. " Hvorfor bad du hende om det..hvordan kan du gøre det imod mig?" spugerte hun og nød hans nussen
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 05:13

Marcus gav et trak med den ene skulder og fortsatte med at nusse hende blidt på ryggen, selvom hun ikke græd mere, det kunne han godt høre, "Kala er noget for sig selv, hun lader dig ikke i stikken, jeg regner med at hun gerne vil have noget med dig at gøre, hun holder jo også af dig Hayley" sagde han roligt og tog endnu et sug fra sin smøg, og lagde den tilbage imens han pustede roligt ud. "Men nej, du ødelagde ikke mit liv, det var en spændende oplevelse at være sammen med dig, men intet kan jo vare evigt" sagde han stille og tog derefter sin hånd til sig og lagde den på sit andet knæ imens han stadig så på hende, " jeg ville ikke give dig så meget at tænke på, og jeg ville ikke have du skulle bekymre dig for meget" mumlede han og tog sin smøg i munden igen.
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 05:25

"Hun er den eneste der holder af mig" hun nød hans nussen og sukkede dybt da han fjernede hånden. "Men du har vel ret intet vare for evigt...Men det troede jeg bare det her gjor" hun sukkede dybt og kiggede på ham, "Må jeg så spøger dig om" hun holdte en pause, "Vil du ikek være sammen med mig en sidste gang" hun kiggede op på ham med et bedene blik men kiggede så ned i jodern ..

//Skal lige spise ^^ (/
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 05:34

Marcus rystede lidt på hovedet og slukkede derefter sin smøg ned i jorden, inden han smed den lidt væk og pustede det sidste røg ud som han lige havde i munden og så på Hayley igen, " det tror jeg ikke på Hayley, der er mange som holder af dig, alle dem du har fået som venner i din tid her" sagde han og smilte for første gang svagt og ordentligt til hende og mente smilet godt. Han trak derefter lidt på skulderne igen og smilet forsvandt med det samme, " det er ikke altid jeg vil have ret, men den slags sker" sagde han tænkende og rodede sig lidt i håret. Han var dog lige ved at springe væk fra hende da hun spurgte om han ikke ville være sammen med hende en sidste gang, men gjorde bare et lille ryk med kroppen, " jeg ved ikke rigtig..." han stoppede og kløede sig lidt i nakken, "hmm.. okay, men altså jeg er lidt ude af træning hvis man kan sige det sådan, for jeg har jo ligget stille i mange uger nu" svarede han og kørte en hånd gennem håret.
Gæst
Gæst

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 05:54

Hayley gad ikek og svare på alt det andet han sagde . hun hørte hvad han sagde og smilede stort, hun rejste sig hurtigt, "Det er okay, jeg er ikek ude af træning" hun rakte hånden ned til ham og kiggede roligt på ham, "En sidste gang" hun nikkede roligt og smilede til ham
Sponsoreret inhold

ballede .. Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. Icon_minitime

ballede ..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: