Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

ballede ..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

ballede .. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 22:04

Hayley smilede over hans kys, hun nød det. Hayley nussede ham roligt i nakken med nogle finger men holdte krammet, "Ja..men jeg ser aldrig fjernsyn så jeg ved det ikke" indromede hun, Hayley smilede lidt, og nød at høre ham grine det gjor hende i beder humør at han var i beder humør ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 22:12

Marcus lukkede kort øjnene over hendes nussen i hans nakke og trak lidt på den ene skulder og gav hende endnu et blidt klem og smilte skævt over det hun sagde, " jamen så er det godt at jeg har, men så kan jeg advare dig om ikke at gå så meget udenfor om et par dage, for så kommer der solskin" sagde han og smilte igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 22:25

Hayley smilede og kyssede ham på skuldern, Hayley nussede ham vider i nakken, "Tak..men så skal jeg jo bare ligge her hjemme...kommer du så ikke og besøger mig?" spugerte hun og smilede til ham hun nussede ham med alle finger men krammede sig stadig ind til ham ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 22:28

Marcus grinte lidt over det hun spurgte om og trak lidt på den ene skulder imens han stadig nød hendes nussen i hans nakke og holdte hende blidt ind til sig, så det ikke gjorde ondt selvf, "hmm.. det ved jeg ikke.. måske, hvis jeg er ledig den dag" drillede han små grinene og smilte derefter skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 22:32

Hayley smilede, "Så må jeg bare sørre for at du er fri " hun smilede stort og kørte ne hånd igennem hans hår, og kyssede ham ømt på skuldern vandet var koldt, men hun brugte sin evne så det var varmt igen, hun smilede roligt til ham og lagde så hovedet på hans skulder igen og kyssede den ømt ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 22:37

Marcus grinte lidt og smilte så derefter lidt skævt, han trak kort på den ene skulder og lukkede kort øjnene da hun kørte en hånd gennem hans hår, " ja det må du jo.. men det bliver samtidig lidt svært, for så skal du jo holde øje med mig" sagde han med et lille grin igen og kunne godt mærke at vandet blev varmt igen, lige på det punkt var han glad for hendes evne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 22:44

Hayley nussede ham vider i nakken og lod sit hovede ligge på hans skulder med læberne imod skulder bladet, mumlede hun, "Jeg skal nok få dig til og komme her hen..bare vent" drillede hun og smilede svagt, hun lukkede øjne og kyssede ham igen på skuldern ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 22:48

Marcus grinte lidt og kunne ikke lade være med at smile skævt over det, " åhh nej, nu bliver jeg rigtig bange" drillede han og grinte lidt igen, han nød hendes kys på sin skulder og lukkede kort øjnene imens hun gjorde det. Han lod sine hænder nusse hendes op og ned langs ryggen og tænkte lidt imens.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 22:55

"Det ville jeg også være" hun grinede og smilede stort, hun nussede ham i nakken og kyssede ham på skuldern, også hen på den anden skulder og kyssede ham der, hun kom så op til hans ansigt, hun smilede til ham, "Ellers tager jeg dig bare til fange her" drillede hun og smilede til ham hendes smil var halv frækt ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 22:58

Marcus kunne ikke lade være med at grine igen, han grinte faktisk ret meget lige nu, men hellere det end at sidde og være muggen, han nød hendes kys og at hun nussede ham i nakken, han nussede hende fortsat selv op og ned af ryggen og smilte skævt til hende da hun kom op til hans ansigt, " det bliver nok lidt svært, når nu jeg bare kan trylle mig væk" drillede han og grinte lidt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 23:03

Hayley nussede ham vider og nød stadig hans nussen, hun kyssede ham kort men ømt på munden, men slap så kysset, "Hmm...det siger vi bare du ikke kan" hun lo kort og kørte en hånd igennem hans hår. hun smilede svagt men skævt ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 23:10

Marcus smilte svagt i kysset og kyssede hende ømt tilbage inden hun slap det igen, han grinte lidt over det hun sagde og lukkede kort øjnene da hun igen kørte en hånd gennem hans hår og lod sine hænder hvile på hendes hofter igen, " har jeg slet ikke noget at skulle have sagt?" spurgte han med en drillende tone og løftede for sjov det ene øjenbryn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 23:26

Hayley smilede stort, hun grinede et sødt lille grin, "Nej du har ikek en skid og have sagdt" drilelde hun og kyssede ham kort ømt på munden men smilede så et sødt lilel skævt smil, hun nussede ham vider i nakken med den ene hånd og lod den anden glide ignnem hans hår igen,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 23:29

Marcus betragtede hende smilende imens hun grinte og bed sig tænkende i læben, " det tænkte jeg nok, men så længe jeg har noget at sige, så har jeg squ en skid at skulle have sagt" drillede han og grinte lidt igen. Han kyssede hende kort men ømt tilbage og smilte skævt til hende igen lidt efter, " sig mig.. kan du godt lide mit hår eller hvad?" spurgte hun grinene, fordi hun havde kørt sin hånd gennem hans hår ret meget idag.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 23:32

"Nemlig..du skal bare gøre hvad jeg siger" drillede hun og blikkede drillene til ham, hun smilede sødt efter kysset. "Ja jeg elsker dit hår" drillede hun og små lo lidt efter, hun smilede sødt til ham, "Det bare dejligt " hun smilede drillene og kørte hånden igennem hans hår igen ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 23:37

Marcus grinte lidt over det hun sagde og kyssede hende hurtigt på næsetippen og grinte lidt igen, " nårh så det skal jeg.. den har jeg ikke hørt før" sagde han og smilte skævt. Han lagde hovedet lidt på skrå og tog derefter en hånd op i sit hår efter hendes hånd havde været der, " det forstår jeg ikke at det kan være, da det bare er blevet længere" sagde han med et skuldertræk og smilte svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 23:44

"Nej det skal du bare ti stille" drillede hun med et smil hun lukkede øjne og rynkede næsen da han kyssede hendes næsetip, hun nød kysset, Hun nussede ham i nakken med den ene hånd, den anden hånd lå nu oven på hans og kørte med hans igennem hans hår, Hayley smilede stadig et sødt skævt smil imens hun sagde, "Ja men det er dejligt langt...så er der også noget man kan tage fat i " drillede hun med et smil ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 23:49

Marcus grinte lidt over det hun lagde og løftede kort det ene øjenbryn, " det bliver nok svært for mig at tie stille" sagde han og smilte derefter skævt til hende. Han smilte over at hun rynkede næsen da han kyssede den, men synes bare at det på en måde så sødt ud. Han mærkede hende hånd på sin imens han køret gennem hans hår igen og han grinte lidt over det hun sagde, " ja det er det sure ved det, så kan folk jo også hænge fast i det mes deres øreringe" sagde han og smilte skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 23:58

Hayley smilede stadig sødt og skævt og havde stadig svagt rynkkede næse, hun havde stadig sin hånd på hans, "Jeg kan godt få dig til og tie stille..bare vent" drillede hun,"Du må ikke klippe det..det er rigtig flot..og det klær dig..fuck folks øreringe" hun kyssede ham kort på næsentipen og rynkede sin næse igen og smilede sødt ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 00:03

Marcus smilte skævt og kom til at grine kort over det hun sagde, " det lyder lidt som en trussel, er det så nu jeg skal blive bange" drillede han og smilte skævt til hende igen. Marcus nikkede til det andet hun sagde og grinte lidt, " jeg har heller ikke tænkt mig at klippe det.. så ja fuck andres øreringe" sagde han med et grin og smilte lidt over hendes kys på sin næse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 00:06

hayley grinede, "God ide..tag det som en trussel" drillede hun og nuussede ham i nakken og grinede savgt, "Kys på naæsen og fuck anders øreringe" hun smilede stort og nussede ham i nakken ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 00:12

Marcus grinte over det hun sagde og nikkede så kort, " godt så.. det gør jeg så" drillede han smilende og grinte lidt igen. Han nød hendes nussen i sin nakke og smilte skævt, " ja lyder som en sjov sammenblanding" sagde han og smilte skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 00:19

Hayley smilede roligt og kyssede ham på næsen "Så har du vel også respekt" drillede han med et smil Hun grinede lidt og forsætte sin nussen i hans nakke og lidt op i hans nakke hår, "Det er en meget mærklig samligning" hun kiggede på ham og smilede ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 04:36

Marcus smilte skævt og nikkede så derefter lidt, " jep jeg har respekt for mange, og især er en af dem dig, fordi du er stækere end mig... indtil videre" drillede han og grinte lidt. Han nød hendes nussen og nkkede lidt igen, "ja meget mærkeligt" gav han hende ret i og smilte lidt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:41

Hayley smilede stort, " Det er jeg kun glad for" Hun smilede sødt og sævt til ham og nussede ham vider, men kørte så begge hænder igennem hans hår, hun kyssede ham så ømt på munden og kørte sine hænder langsomt igennem hans hår imens hun kyssede ..
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 7 Icon_minitime

ballede ..
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: