Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

ballede ..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

ballede .. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 10:38

Marcus grinte lidt, da hun slikkede ham på fingeren og kyssede den derefter, " nu brød du det" drillede han smilende og tog sin finger til sig igen, da hun satte sig op på hans skød. Han smlite igen lidt over hendes nussen på hans bryst og lagde sine hænder på hendes hofter og begyndte at nusse hende, hans rødmen var næsten væk igen og det var han meget glad for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 10:41

Hun nikkede men smilede så, "Og nu bryder jeg det igen..du sød når du rødmer" drillede hun med et drillene glimt i øjet og drillene smil, Hayley nød hans nussen og nussede ham vider på brysted,.. "Det er jo ikke første gang du kommer..når du er sammen med mig vel" hun kyssede ham på brysted ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 10:43

Marcus grinte lidt, imens han himlede med øjnene, " alle er vel søde når de rødmer" mumlede han og smilte skævt til hende. Han rystede derefter lidt på hovedet og nød hendes kys på sit bryst, " nej det er det jo ikke... men det er lang tid siden" sagde han og trak lidt på den ene skulder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 10:53

"Ja demm der kan rødme" sagde hun med et smil, Hayley kom op til hans ansigt, "Det er rigtig nok..men ikke vidt langtid siden" hun smilede frækt til ham, "Vi var jo tæt på og gøre det da vi var på stranden ude i vandet" hun smilede til ham, "Nu er vi jo i vande" hun trak på skulderne ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 11:00

Marcus smilte skævt og prøvede faktisk lidt at forestille sig Hayley rødme, men da hun ikke kunne rødme så var det lidt svært for ham at forestille sig det. Han smilte svagt til hende, da hun kom op til hans ansigt igen og trak lidt på den ene skulder, " ja det er rigtigt nok, vi var tæt på, men det her var nok et lidt bedre valg" sagde han og grinte derefter lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 11:05

Hayley smilede stort og nikkede "Det var en megt beder ide" hun kørte en hånd igennem sit hår og smilede til ham, "Ej forstil dig at vi gør det ude i havet,..og lidt efter kommer der nogle mennesker...fuck hvor pinligt" hun smilede stort og selv ved tænken gjor hende pinligt berørt.."Ej det var også pinligt..den dag Eolith kom ind imens vi var igang" hun kiggede ned i vandet ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 11:17

Marcus grinte lidt og prøvede at forestille sig det, han tænkte lidt om han bare ville have teleporteret dem væk eller om de ville have dykket under vandet på grund af flovheden, " ja det ville have været meget pinligt" sagde han og grinte lidt igen. Marcus huskede godt den dag da Eolith var kommet ind midt i det hele og nikkede lidt, " ja.. det kan jeg godt huske, men jeg tror også det var pinligt for Eolith" sagde han med et skuldertræk og smilte lidt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 11:22

Hayley smilede stort..og vidste ikke hvad hun ville gøre, hun ville nok drykke under vandet, hayley nussede ham igen på brysted, og tænkte lidt, "Ja mega flovt..men hvad mon de ikke ville tænke" hun tænkte lidt over det han sagde og smilede lidt, "Det tro jeg også..men havde nu heller ikke renget med at han kom ind..han sov jo" hviskede hun stille og smilede stille ,,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 11:30

Marcus grinte lidt igen og trak på den ene skulder, da han ærlig talt ikke havde nogen ide om det, men alligevel tænkte han over det, " ved jeg ikke.. men måske ville de have tænkt, " find jer dog et værelse"" grinte Marcus og kørte sin hånd gennem håret. Han nikkede derefter og smilte skævt, " ja sidst jeg så ham, lå han da på sofaen" sagde Marcus og tænkte lidt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 11:36

Hayley grinede sødt, hun nussede ham vider på brysted, "Find jer dog et værelse.. ja det tro jeg også de ville tænke" sagde hun og smilede stort, "Måske fordi du gjor det lidt hårdt og hurtigt så han kunne høre mit støn....også har han troedet at der var noget galt" hun kiggede tænkene på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 11:41

Marcus nikkede lidt og smilte skævt over det, han fandt det endelig meget komisk hvis de havde tænk sådan, men nu kunne man jo tænke hvad som helt hvis man så nogle som gjorde det midt på stranden i vandet. Men hans smil forsvandt dog i takt med det andet hun sagde og trak lidt på den ene skulder, " ja måske.. men nu kunne man vist tro hvad som helt hvis man hørte nogle stønne" sagde han og smilte svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 11:50

"jeg er glad for at jeg ikek kan læsetænker" sagde hun og smilede stort til ham.. men hendes smil forsvant da ahns gjor, hun nussede ham op af brysted op på hans hals og op på hans kinder. "Det var pinligt for os alle tre..men heldivis vækkede vi..ikke Safir"" hun kiggede hurtigt ned i vandet ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 11:55

Marcus bed sig lidt i læben da hun nævnte Safir igen og fik endnu et flashback, han lukkede øjnene kort og tog sin hånd op til hovedet og rystede derefter lidt på hovedet, "måske er det ikke så godt at vi taler for meget som fortiden" sagde han stille og så også lidt ned i vandet, han tog sin hånd ned igen og tænkte kort.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 12:05

"Jeg kan ikke lide fortiden..det var ellers det eneste jeg kunne lide" hun mærkede en tår trille og rystede på hovedet, "Det går ikke..vi skal ikek snakke om hende mere..hun er et ømt punkt" Hayley lagde hovedet på hans skulder, og kyssede den ømt ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 12:09

Marcus tænkte lidt og sukkede så svagt, " alle dem man har været tæt på eller er tæt på, er vel på en eller anden måde et ømt punkt, det tror jeg aldrig vi kan gøre så meget ved" havde han stille og bed sig derefter i læben og lagde armene om hende i et kram.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 12:15

Hayley lagde armene om hans nakke og krammede ham igne, hun smilede svagt men kun meget svagt, hun kyssede ham på skuldern og lagde så hovedet på hans skulder og lod bare den ene tåre trille til den til sidst ramte hans skulder..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 12:18

Marcus smilte svagt over det kys hun gav ham på skulderen og gav hende et blidt klem. Fortiden var ikke noget let emne for dem, kunne han godt mærke, det tog meget hårdt på dem at tænke på Safir, han mærkede godt at noget ramte hans skulder men han var faktisk ligeglad lige nu, det eneste han som sådan tænkte på var at så meget var ændret lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 12:22

Hayley kunne ikke sige noget, Det hele kørte rundt i hovedet på hende, det varjo svært for hende,, hun følte ikke hun måtte græde, hun bed sig hårdt i læbne for ikke og lagde flere tåre trille. hun nussede ham blidt i nakken og holdte krammet, det var ikke nemt for det nej..men det var nu værest for Hayley..hun havde mist både Marcus og sin datter...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 12:24

Marcus sukkede lidt og kunne ikke lide den stilhed som bredte sig mellem dem, han rykkede lidt på sig, men holdte stadig krammet, da han følte at hun havde brug for det, " Hayley... jeg har intet jeg kan sige lige nu" hviskede han undskyldende og bed sig lidt i læben igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 12:28

Hayley pressede sig ind til ham og rystede bare på hovedet, hun holdte krammet, "Det er okay" Hviskede hun og kyssede ham på skulderne, "Har heller ikke noget og sige selv...sorry"hviskede hun undskyldene ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 12:35

Marcus gav hende endnu et blidt klem, da han mærkede at hun pressede sig ind til ham og sukkede lidt, " det er også okay.. det er ikke sådan når man bliver slået ud af den lige pludselig" sagde han og lukkede kort øjnene da han mærkede hendes kys på sin skulder og smilte svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 12:38

//Logger men svare imorgen xD //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 12:40

//Okay xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 21:34

Hayley sukkede dybt, hun nød det blide klem og krammede ham vider.."Det kan godt være at jeg ikke kan lide stilhed..men jeg ved sgu ik hvad jeg skal sige" indrommede hun, Hayley kyssede ´hans skulder, i et ømt og lidenskabligt kys ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 21:59

Marcus smilte svagt og vendte hovedet lidt imod hende for at kysse hende på teningen og lagde derefter sin mund ved hendes skulder og sukkede svagt, " så er vi to.." sagde han tænkende og nød hendes kys på sin skulder, han kyssede også hendes skulder i et kort ømt kys og pustede så lidt på den, "hmm... vi kunne jo altid snakke om vejret" drillede han og grinte lidt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: ballede ..   ballede .. - Page 6 Icon_minitime

ballede ..
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: