|
| ballede .. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 03:39 | |
| Marcus kunne ikke lade være med at grine lidt over hendes drilleri, men det var en af stederne hvor de ikke havde prøvet at have sex før. Han stønnede igen da hun begyndte at bevæge sig, og havde en følelse af at han godt snart ville komme. Han bukkede sit hoved lidt ned til hendes skulder da hun slikkede hans øreflip og bed lidt i den, han begyndte at slikke lidt på hendes skulder før han så kyssede den ømt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 03:44 | |
| Hun slap hans øreflip, og kyssede ham ømt på håret og stønnede svagt, hun lagde hovedet tilbage og kiggede op i lofted men bare med lukket øjne, hun bevægede sig ret hurtigt og nød at være sammen med ham. hun lagde hænderne i hans hår igen og nød hans kys .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 03:54 | |
| Marcus nød alt det hun gjorde lige nu, hans lyst var så stor at slev hvis hun slog ham så ville han nyde det. Han fik stønnet igen, da han pludselig mærkede at han kom inden i hende, han rømmede sig lidt, fordi det faktisk føltes lidt pinligt fordi det var lang tid siden at han havde kommet før, men ellers tog han det ret roligt lige nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 03:56 | |
| Hayley smilede da hun mærkede han kom hun bevægede sig lidt men stoppede så og kiggede på ham hendes smil blev stort da hun så han rødmede, "Hvor du sød..du rødmer" hun kyssede ham på hver kind, og nussede ham lidt i nakken men blev siddene på ham .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 07:26 | |
| Marcus blev lidt overrasket over det hun sagde og tænkte kort, " gør jeg det? hmm... det kan måske også være at jeg har det varmt" drillede han smilende og lukkede det ene øje da hun kyssede ham på begge kinder, han smilte lidt over hendes nussen, men undrede sig lidt over at hun stadig sad på ham når nu han havde kommet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 20:02 | |
| Hayley hvade ikke regnet med hun skulle springe af ham. Bare fordi han var kommet. Hayley nussede ham vider i nakken, hun gjor en hurtigt bevælgese så han kom ud af hende, hun satte sig igen på ham og så tænkene på ham, "Behøver det her og være sidste gang?" spugerte hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 21:48 | |
| Marcus blev lidt overrasket over det hun spurgte om, men satte sine hænder på hendes hofter og bed sig i læben, "Hayley.." sukkede han og så lidt ned, men sank så en lille klump, " du ved godt at det ikke kommer til at gå, hvis du eller jeg skulle finde en anden" sagde han stille og så kort op på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 21:54 | |
| Hun sukkede dybt og kiggede ned i gulvet.."Det her dræber mig!" hviskede hun, en tår trillede ned af hendes kind, hun bøjede sig frem og lagde sit hovede på hans skulder og lukkede øjne hårdt i. "Men lige nu og her..har vi begge to ikke nogle kærester" hviskede hun.Hayley kunne ikke lide tænken om at han skulle finde en anden. det var jo meningen at de skulle ha været sammen for evigt .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 22:00 | |
| Marcus så lidt på hende da hun lagde sit hoved på hans skulder, han viste godt at det tog hårdt på hende. Men han prøvede jo at komme videre, selvom han viste det var svært for hende, men alligevel valgte han ikke at kommentere det første hun sagde. Han nikkede lidt efter og sukkede svagt, " jeg ved det godt Hayley, men jeg kan på en måde dufte en anden vampyrs duft på dig, så jeg tror ikke at han ville være så glad for det" hviskede han stille og bed sig i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 22:13 | |
| Hayley stivnede da hun nævnte en anden vampyr duft, hun slappede så af, og tænkte lidt på josh, hun rejste sig og tog hans hånd hun gik hen og tændte vandet til badekarret. "Han forstår det.. lige det her ville han kunne forstå" hun hev ham med hen til badekarret, hun trådte op i det, "Kom" hun åbnede sin bh og kastede den væk. Ja det tog hårdt på hende. og det var der ingen tivil om Hayley ville bare være sammen med ham lige nu .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 22:39 | |
| Marcus rynkede kort på panden, han havde nok på fornemmelse at denne anden vampyr nok ikke helt ville forstå det, hvis det var en som var forelsket i Hayley, men han måtte vel tage det op, hvis den anden vampyr kunne dufte ham på hende. "Hmm.." mumlede han bare til det, da han ikke kunne finde noget svar på det som sådan. Han fulgte med hende over til badekaret, og betragtede hende lidt da hun smed sin bh og bed sig diskret i læben. Marcus trådte roligt op i badekaret og stilte sig ved siden af hende, hvor han så derefter så tænkende på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 22:43 | |
| Hayley bed sig tænkene i læben , hun slap roligt hans hånd og satte sig ned, hun kiggede op på ham, og klappede ned siden af sig, "Sæt dig " hviskede hun og bed sig tænkene i læben, hun kiggede så ned i vandet. Hvis Josh fandt ud af at hun duftede af Marcus ville han kunne få står hende, få han er den eneste der har set hvor dårligt og svært hun har det og har haft det .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 22:48 | |
| Marcus så først lidt tænkende på hende da hun satte sig, men satte sig så ned da hun bad ham om det og trak det ene ben op til sig, hvor han så derefter støttede sin arm på det. Den anden hånd lå nede i vandet, selvom det ikke var så højt endnu. Men han tog den dog op for at køre håret lidt tilbage, men lagde den så derned igen. Han havde ingen ide om hvad han skulle sige lige nu, da de jo ikke som sådan havde et emne at kunne gå igang med. Marcus sukkede lydløst og bed sig derefter diskret i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 22:52 | |
| Hayley kørte en hånd igennem sit hår på samme tidspunkt som ham, hun lod den falde ned i vandet og legede lidt med det med en pege finger, hun vidste ikke selv hvad hun skulle sige så det var svært da han heller ikek vidste det, hun kiggede på ham men kiggede så ned men så op på ham igen. hun åbnede munden for at sige Jeg elsker dig . men lod være da hun vidste hun ville blive såret, i steden for lagde hun sig ind til ham og tog hans arm og lagde den rundt om hende .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 22:57 | |
| Marcus så lidt overrasket på hende, da han mærkede at hun lagde sig ind til ham, men han lod hende bare gøre det og han sagde heller ikke noget til at hun lagde hans arm rundt om hende. Hvad skulle han også sige til det?, han viste hvor hårdt hun havde det, så lige nu ville han ikke gøre det værrer. Han begyndte forsigtigt at nusse hende lidt på armen med sin hånd, og tænkte lidt imens, "hmm... jeg ved ikke hvad jeg skal sige, alting er lidt indviklet lige for tiden" mumlede han stille og så derefter endelig på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 23:04 | |
| Hun bed sig i læben da han snakkede og så roligt op på ham og sukkede lydløst. hun nød meget hans nussen, "Jeg ved ikek hvad jeg skal sige..jeg kan ikke forstå hvad der sker" sagde hun og kiggede så ned i vandet og lagde en hånd på hans lår, "Jeg troede det skulel være hos to..det ville du ikke..så nu må jeg vel bare se hvad der sker..men du kan forklare det til Kala..jeg har ikek tænkt mig og såre flere eller bleve mere såret..end du allrede har været skyld i "! hun kiggede bare ned i vandet .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 23:12 | |
| Marcus så ned på sit lår da han mærkede hendes hånd på sit lår og bed sig lidt i læben. Han kunne godt høre at hun ikke lød særlig glad, men det kunne han nu godt forstå, han tænkte lidt over det med Kala og nikkede lidt, " ja.. men jeg tror nu ikke hun bliver ked over det, men bare gerne vil høre hvad der skete osv." sagde han med et lille skuldertræk, og så tænkende på Hayley, men så så derefter lidt ned i vandet og slappede faktisk utrolig meget af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 23:17 | |
| "Med hvem,..hvad der er sket med Kala skal du ikek spøger mig om!" sagde hun roligt og lagde hovedet på hans bryst og lukkede øjne, hun tænkte lidt, vis hun skulle fortælle ham om sig selv..ville det måske blive lidt hårdt. men hun havde ikke noget imod og sige det, "Jeg ved kun hvad der er sket med mig selv!" sagde hun og åbnede øjne og kiggede ned i vandet. Vandet gik ehnde nu til navlen, hun sukkede lydløst .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 23:21 | |
| Marcus så lidt ned på hende, da hun lagde sit hoved på hans bryst og man kunne sagtens mærke at hans brystkasse fulgte hans rolige og tunge vejrtrækning, "hmm.. det havde jeg nu heller ikke i sinde, jeg kunne jo sagtens spørge hende selv" sagde han roligt og nussede hende stadig lidt på armen. Han så ned på hende igen, da hun begyndte at tale lidt om sig selv og han bed sig i læben, " det ved jeg heller ikke Hayley" svarede han stille, da han ellers ikke viste hvad han skulle svare på det, da han ærlig talt ikke kunne finde på noget ordentligt svar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 23:33 | |
| "vem vil du have at jeg skal fortælle om?" spugerte hun roligt og kiggede bare ned i vandet men lukkede så øjne og lyttede til hans hjerte der fik hende til og slappe af, hun fik et billede i hovedet, fra første gang de mødtes inde på the reggie club hvor hun fik lov til og lænede sig ind til ham for at høre hans hjerte og inde på drengenes toilet hvor de kyssede . hun sukkede og savnede den tid, "Hvad savner du lige nu?" spugerte hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 23:40 | |
| Marcus trak lidt på den ene skulder og viste ikke rigtig hvem han ville høre om, og hvem der var noget at sige om, men nu kendte Hayley jo også flere end han gjorde, "hmm.. du kan fortælle om dem, som der er noget at fortælle om" sagde han roligt og så tænkende ned på hende. Han blev dog lidt overrasket over det hun spurgte om til sidst og bed sig hårdt i læben, imens han rystede lidt på hovedet, " jeg.. jeg ved det ikke, der er stadig mange ting jeg skal have tænkt igennem, der er også mange ting som jeg skal huske igen, selvom meget er kommet tilbage" sagde han roligt og så lidt ned i vandet igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 23:51 | |
| "Jeg gider ikek bare side og snakke..så sig hvem du vil vide noget om.!" hun sukkede og kiggede ned i vandet der nu var på tide og slukke, hayley lænede sig frem over og slukkede vandet og kiggede kort på ham men kiggede så ned i vandet, " Hmm" sagde hun bare da hun ikke vidste hvad hun skulle sige, hun ville ikek sige noget før at han spugerte hende om det, hun vidste jo ikke om han ville vide det,. hun bed sig i læben og nød hans nussen på sin arm og nussede hans lår vider .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Lør 20 Feb 2010, 23:55 | |
| Marcus vendte roligt blikket på hende og bed sig diskret i læben, han viste ikke rigtig hvem han gad høre om, men alligevel havde han dog en på tankerne, han så væk fra hende imens han spurgte, "hvordan går det med Aubrey" spurgte han roligt, tros af at han stadig hadede Aubrey, han knyttede kort sin ene hånd som han støttede på sit knæ og så derefter lidt ned i vandet. Han havde ikke noget imod at hun ikke kunne svare, det var også en svær samtale og emne de havde gang i, men en gang imellem kunne man jo komme ud for det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Søn 21 Feb 2010, 00:01 | |
| "Fint vel..han prøver vel stadig og ødelagge mit liv" hun trak på skulderne og kiggede ned i vandet, "Men det har du klaret for ham!" sagde hun bare og nussede ahm vider på låret, hun lod lidt hård i det,. men bare navnet Aubrey kunne gøre hende sur, hun rystede på hovedet og kiggede ned i vandet men kiggede så op på ham .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ballede .. Søn 21 Feb 2010, 00:05 | |
| Marcus trak lidt på den ene skulder og lænede hovedet tilbage så det støttede på kanten af badekaret og han så tænkende op i loftet, "ja.. det er vel blevet mit specialle at ødelægge folks liv lige i øjeblikket" mumlede han roligt og gav et lille suk fra sig. Det var ikke meningen at han ville gøre det, men alligevel var det bare noget han gjorde, han kunne sagtens høre at hun lød lidt hård i det, men når det jo var en som havde voldtaget hende, så kunne han forstå at hun hadede Aubrey. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: ballede .. | |
| |
| | | | ballede .. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|