| Tattover men holder pause for der er ikke flere | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 07:02 | |
| "Nej nej det er over ståret" hun smilede kot og lod hænderne falde ned "Hvad erdet du har købt" Hayley havde aldrig set Dounuts før |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 07:24 | |
| "Dounuts!" Sagde hun glad. "Det e en slags bolle med et hul i midten" Mumlede hun og tog en bid af den ene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 07:43 | |
| Hayley smilede "Nice" hun smilede til Kala og kiggede rundt "Hvad laver du i din fritid" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 08:21 | |
| "Jeg arbejder eller tager billeder" Fortalte hun med et smil. "Hva med dig?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 08:24 | |
| Hayley smilede "Nice..Jeg Laver tattoos og piceringer og træner i boksning" Hun smilede Til Kala |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 08:30 | |
| "Boksning?" Spurgte hun overrasket. "Er det ikke dn der voldlige sport?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 08:33 | |
| Hayley smilede "Jo..Den er dejlig selvom den race jeg er..Er stærk nok i sig selv bliver jeg stærker og kommer af med min vrede" Hun smilede til Kala |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 08:36 | |
| "Det lyder da meget godt, når du bruger du vrede på den måde" Sagde hun og smilede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 08:38 | |
| "Ja men Kala det er ikke den eneste måde jeg kommer af med den..Men det er lige meget" hun smilede Kort og så rundt "Hvor arbejder du så henne" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 08:43 | |
| "Både i La Sunisha og Sheria" Sagde hun og smilede svagt. "Hvordan kommer du ellers af med din vrede? Dræber engle?" Spurgte hun lavt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 08:45 | |
| Hun sukkede og kiggede ned "Engle og de ander ting man kan dræbe..Men det er også lige meget" hun blev ved med og kigge ned og vendte på hendes svar |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 08:46 | |
| "Hvorfor er det at i dræber engle?" Spurgte hun nysgerrigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 08:48 | |
| Hayley kiggede på hende "For det første fordi i smager beder end alt andet og i er ikke så svære og angribe" hun læftede det ene øjenbryn og et sygt smil ramte hendes læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 08:55 | |
| "Men vi kan flyve fra jer" Påpejede hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 08:58 | |
| "Ja men kun hvis i er hurtige nok" påstod hayley og kiggede op og ned af kala |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 09:00 | |
| "Det tager ikke særlig lang tid at folde vingerne ud og lette" Fortalte hun og smilede skævt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 09:05 | |
| Hayley smilede også skævt "Ja men vi er også ret hurtige" Hun blev ved med og smile skævt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 09:06 | |
| Hun nikkede. "Det har jeg skam opdagede!" Sagde hun og grinede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 09:11 | |
| Hayley smilede til hende "Ja" hun kiggede rundt og så så over på Kala igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 09:12 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 09:54 | |
| Hayley smilede tilbage "Hvor lang tid har du så været engel" Hun smilede og læftede det ene øjenbryn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 11:59 | |
| "Kun i 18 år" Sagde hun og smilede skævt. "Hvor lang tid har du været vampyr?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 12:01 | |
| Hayley smilede skævt "Okay..Fra i gå af har jeg været vampyr i 201 år" hun sukkede glad og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 12:04 | |
| "Det er en del år" Sagde hun og smilede. "Hvor gammel er du så i alt?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere Søn 11 Okt 2009, 12:14 | |
| Hayley bed sig i læben "Pas" hun trak på skulderne og kiggede rundt "Hvordan blev du engel" |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tattover men holder pause for der er ikke flere | |
| |
|
| |
| Tattover men holder pause for der er ikke flere | |
|