Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sam's lejlighed

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sam's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sam's lejlighed   Sam's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 22:40

Hun bed sig i læben, da hun hørte han ville til Autralien.
"Nej," Sagde hun så. "Når jeg bliver myndig tager jeg derned." Sagde hun og kiggede på ham. "Jeg ringer til Nanny, hun skal nok holde det i orden."
Nanny var hendes barnepige, da hendes familie sjældent havde haft tid til hende.
Hun var jo dn yngste, og hun var en pige.
Hendes brødre Joseph og Michael havde altid være i første række, og hun var blevet efterladt med Nanny, hendes kærlige barnepige.
Godt nok et menneske, og derfor underbetalt og ikke respekteret af de andre.
Men Flore elskede hende.
Flore tørrede en tåre fra hendes kind væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sam's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sam's lejlighed   Sam's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 22:52

Han sukkede og rystede på hoved "Jeg bliver halshugget hvis jeg ikke tager derned" mumlede han stille "Du kender godt historien om Downwill klanen ikke?" spurgte han og kiggede på hende, selvom hans far have hadet ham, var han stadig den der skulle overtage når hans far var død, lige meget hvad, han var den første fødte dreng derfor også den der skulle arve. Han havde dog allerede haft mistanke til at hans far ville tage tvillingerne ind under hans arme og bede rådet om noget der ville gøre at de kunne blive det, men som sagt var det ikke sket da han man skulle have et brev og spørger ham, som i Samuel Downwill om han ville indville i at lade hans tvillingebrødre overtage. Hvilket han sikker havde blevet bestykket af hans far til at gøre, lige som. Han sukkede "jeg er glad for du vil gøre det, men der er ikke nogen udvej ikke lige nu, og hvis jeg ville have jeg overladt overtagelsen af klanen til dig, men jeg er bange for at klanoverhovederne er for dovne og støvede til det, da ingen kvinder for lov til det, hvorfor tror du vores mor på fars ordre ville have mig tilbage i starten?" spurgte han og kiggede hende ind i øjnene. Han sukkede, hvorfor skulle han også lige være født ind i sådan en racist fyld familie, mod deres eget blod endda? han mumlede noget for sig selv og sank ned i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sam's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sam's lejlighed   Sam's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 22:57

"Hvad nu hvis.." Begyndte hun og satte sig op. "Hvad nu hvis jeg finder en olding og gifter mig med ham så kan han styre det? Også kan jeg vel bare dræbe den skid når jeg har fået en synd og opdrage ham på min måde!" Sagde hun så.
Flore var en ret så modig person, og det hun lige havde sagt skræmte hende ikke dte mindste. "Så slipper du jo!" Sagde hun og hoppede lidt af begejstring over sin giniale plan efter hendes hovede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sam's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sam's lejlighed   Sam's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 23:13

han rystede på hoved "For det første har jeg ikke noget imod at skulle overtage det da jeg kan gøre det her fra skal bare tage derned og ordne nogle ting.. for det andet, for du ikke lov til at gifte dig med en eller anden olding, hvad tror du jeg er?" grinede han og smilede til hende "en der gifter sin søster væk til en eller anden klam skiderik om bare vil have en søn med hende og ellers bare vil behandle dig som lort og styre landet i grus fordi han er for magt syg.. det er kun folk som dem som tage imod argnageret ægteskaber.. for det tredje, så kan en der ikke har Downwill blod i årende overtage.. sådan er det med alle klaner det er blodet der bestemmer.. det er derfor så mange prøver at gifte sig ind i vores familie for at få blodet ind i deres børn" han trak på skuldrene "for det fejder hvis du dræber ham og det bliver opdaget, og yes it will" sagde han inden hun kunne nå at sige noget til det "så ryger du til bødlen, og så skal jeg have dit nyfødte søn og dit liv på samvittigheden.. glem.. det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sam's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sam's lejlighed   Sam's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 23:17

Hun tænkte lidt over det.
Så, så hun skuffet ud, da hun ikke havde gennemtænkt dte helt. "Satans." Sagde hun så bare.
Det lød helt forkert fra hendes mund, da hun så, så helt igennem sød ud.
Hun kløede sig i håret og bed sig i læben.
"Satans ogs." Sagde hun så og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sam's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sam's lejlighed   Sam's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 23:25

"hvad er der til at sige satans over?" spurgte han så og rynkede brynene "for det første.. så ringer jeg til en gammel ven som jeg har haft kontakt med i meget lang tid, han er fra Jackson klanen, han kan hjælpe mig med at få penge til at komme til Australien du kan tage med hvis du har lyst.. ellers så tager jeg Nanny med hjem.." mumlede han og kunne godt huske hende, hende havde han altid godt kunne lide "Hun kan bo sammen med os også kan hun hjælpe mig med at passe på dig når jeg enden skal til Australien eller arbejde" planen formede sig i hans hoved og gav mere og mere mening, han havde brug for hjælp og han var sikker på hvis Nanny elskede Flor lige så meget som hun havde gjort med Sam den gang, skulle det hele nok falde på plads "Se det skal nok gå" han grinede lidt og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sam's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sam's lejlighed   Sam's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 23:34

Flore stirrede længe på Sam, så smilede hun stort.
"Kommer nanny!?" Sagde hun utrolig glad og fløj op.
Lige nu lignede hun mest af alt sin mor, da hendes øjne skinnede.
Hun hoppede glad rundt..
Hun var så utrolig glad, men blev så pludselig stille.
"Du ved godt Nanny sikkert er i chok ikke?" Spurgte hun så og satte sig ned.
"Jeg ringede til hende efter dte hele var sket og sagde hun skulle komme når hun fik tid, da der var et forfærdeligt rod.." Sagde hun og bed sig i læben. "Jeg kunne ikke fortælle hvad der var sket uden at hun ville freake helt ud og forbyde mig at tage af sted."
Og hvis hun ikke var taget afsted var varulvene sikkert kommet tilbage efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sam's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sam's lejlighed   Sam's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 00:51

Han nikkede "jeg snakker med hende, også finder vi et store hus eller lejlighed, så skal vi nok finde ud af det, men i morgen vil jeg så købe noget mad, også går jeg ned til politistationen for forældremyndigheden.. også tager jeg afsted hurtigst muligt, jeg ringer til dem nu" mumlede han og gik over til telefonen og ringede op, han ventede en del tid for at han fik nogen igennem "Hey Jay.. i need som some help.. and kind of quick" sagde han stille og kiggede rundt "Hmm.. har brug for en retur bilet til Australien .. yea.. okay.. thanks mate" han lagde røret på og trykkede så nummerede til Nanny.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sam's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sam's lejlighed   Sam's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 00:55

Hun sad stille og ventede spændt, og fniste lidt.
Så begyndte hun forsigtigt at kæle med Max..
Mens hun ventede spændt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sam's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sam's lejlighed   Sam's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 01:27

"Hey Nanny.." sagde han stille og tog en dyb indånding "det er mig.. Samuel" mumlede han stille, lidt tid efter bredte sig et smil på læben "Nanny.. du har ikke været i huset endnu vel?" spurgte han så han nikkede lidt "Okay.. jeg vil have du ikke gør noget ved stedet, jeg kommer her om nogle dage også hjælper jeg med begravelse.. hmm mhm... yea.." sagde han stille og nikkede "Jeg vil gerne have du kommer med mig" sagde han så og smilede "lyder godt.. Flor vil blive meget glad for at se dig.. ja hun er her.. jo selvfølgelig" han vente sig mod Flor og gik over til hende "hun vil gerne snakke med dig" grinede han og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sam's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sam's lejlighed   Sam's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 01:36

Hun smilte stille, og rejste sig op.
Hun tog røret op til øret. "Hej Nanny.." Sagde og smilte lidt.
"Ja jeg ved det godt." Sagde hun da Nanny var ved at fortælle hvor bange hun havde været. "Undskyld Nanny, nej. nej jeg gør dte aldrig igen."
Hun så på Sam og himlede med øjnene. "Ja det vil jeg.." Smilte hun. "Ja Nanny, jeg skal nok." Hun skar ansigt. "Hej hej.. Ja vi ses.." hun gav ham røret.
"Jeg skal gå i seng." Sagde hun og skar ansigt. hun kyssede ham hurtigt på kinden inden hun gik ind på gæsteværelset og lukkede døren.
Hun tog nattøj på og lagde sig under dynen.
Hun sukkede kort og faldt i søvn med dte samme..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sam's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sam's lejlighed   Sam's lejlighed - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sam's lejlighed
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Kians lejlighed - Daniel og Rolf
» Visit - Sam's lejlighed
» Colts lille lejlighed.
» Forsættelse i Andy's lejlighed - Pandora
» Hyggelig'nyggelighed i sin lejlighed :D (Til Orlando)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: