| kedelig dag | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Tirs 02 Mar 2010, 05:43 | |
| Eno så lidt efter ham og overvejede om han skullde gå med. han valgte så at gå efter, men holdte sig dog lidt på afstand. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Tirs 02 Mar 2010, 05:46 | |
| Morgan kunne mærke at han gik med og smilte lidt af det "der er en ting jeg altid har tænkt på" sagde han og træk sine hænder længere ned i lommerne, han vende sit kolde blidt mod ham "hvorfor følger folk efter mig når jeg har gjordt dem bange for mig ?" spurgte han om og træk lidt på skulderne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Tirs 02 Mar 2010, 05:58 | |
| Eno så på ham og lage hovedet på skrå. han vendte blikket ned og træk på den ene skulder "det ved jeg ikke...jeg har det bare som om der er noget der mangler" sagde han stille og tænkte sig godt om, da han ikke vidste hvad der manglede, men det hele virkede så mæreligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Tirs 02 Mar 2010, 06:01 | |
| Morgan nikkede og grinte lidt af det "snart kommer du ikke vel, og spørger om jeg vil havde sex med dig vel ?" spurgte han om og vende sig blik ned mod jorden og rystede på hovedet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Tirs 02 Mar 2010, 06:18 | |
| Eno så op på ham og rystede på hovedet "nej..jeg har ikke lyst til at have sex med en der lagde op til han ville voldtage mig..jeg er jo ikke komplet idiot vel" sagde han bestemt og løb op ved siden af ham så det var nemmere at snakke med ham "det er ikke det der mangler" mumlede han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Tirs 02 Mar 2010, 06:22 | |
| Morgan grinte og træk på skulderne "fortæl de andre det" sagde han og hentydet til de piger han havde været sammen med, han træk lidt på skulderne og tænkte lidt over det "når okay" sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Tirs 02 Mar 2010, 07:00 | |
| Eno lyttede til hans latter og så på ham igen. han fortod hans hentydning, men var ikk helt sikker på det var det han mente "voldtager du tit folk?" spurgte han så helt udtrygsløst og stirrede frem for sig efter hans spørgsmpl. han havde ikk ehelt tænkt over det var et mærkeligt spørgsmål, men det røg nærmest bare ud af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Tirs 02 Mar 2010, 07:56 | |
| Morgan så på ham og grinte "nej endelig ikke, nu vil de fleste gerne i seng med mig uden at blive tvunget til det" sagde han og grinte stort af ham og rystede på hovedet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Ons 03 Mar 2010, 05:57 | |
| Eno så på ham og hævede det ene øjnbrynd "virkelig?..." spurgte han og mente det ikke på en ond måde. han lyttede til han latter "hvorfir griner du sådan af mig?" spurgte han lidt irriteret, da han ikke så nogen grund til at grine af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Ons 03 Mar 2010, 23:38 | |
| Morgan så på ham og nikkede "ja det gør de nemlig" sagde han og træk sine hænder længere ned i sine lommer og tænkte lidt over hvvad han skulle sige "fordi du spørger for meget, og ikke tænker særlig meget på at jeg kan dræbe dig på 2sekunder" sagde han og grinte lidt mere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Tors 04 Mar 2010, 06:17 | |
| Eno stirrede på ham og tænkte sig lidt om. han så frem for sig "men du har ikke tænkt dig at slå mig ihjel" sagde han stille og så på ham med et lille tænksomt blik. han kunne stadig ikke helt forstå det sjove i det, men hvis det morede Morgan sådan måtte han da godt grine. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Tors 04 Mar 2010, 09:07 | |
| Morgan stoppede op og lag sine arme over kors og så tænkende på ham "nej, det tror jeg ikke.. så ville Andy nok blive meget sur på mig" sagde han og lag sine hænder ned i lommerne og begynde at gå igen, han smilte stort da han hørte en flok piger ikke så langt fra dem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Tors 04 Mar 2010, 09:30 | |
| Eno stoppede da han gjorde og så tænksomt på ham. han nikkede stille og så ned i jorden "okay...godt" sagde han og gik rolig med ham. han hørte godt pigerne og så sig lidt omkring. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Tors 04 Mar 2010, 09:33 | |
| Morgan gik bare videre og havde hellere ikke lyst til at dræbe ham, han så længere frem og smilte da han fik øje på dem "når skal du score en pige ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn og vende sit blik mod ham, men vende hurtigt blikket mod pigerne igen. han begynde at smile charmerende så de ikke ville blive bange for hans øjne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Fre 05 Mar 2010, 02:52 | |
| Eno rystede på hovedet "nope...kun drille en måske" sagde han med et skævt smil. han elskede at drille andre og gøre dem bange, men han ville ikke gøre skade på noget. han så lidt på pigerne og evndte så blikket tilbage på Morgan og tænkte lidt over hvad det var han lige skulle pigerne. han var faktisk lidt forundret over det charmerende smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Fre 05 Mar 2010, 02:56 | |
| Morgan vende sit blik mod ham og grinte lidt af ham "sikke en engel" sagde han og gik bare videre og gik bare lige hen til pigerne og stod lidt og så på dem, han vende kort sit blik mod ham og grinte lidt. han lukkede sine øjne i da pigerne begynde at fnise lidt af dem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Fre 05 Mar 2010, 02:59 | |
| Eno så på ham og træk på skuldrende "jeg er ingen sød engel som jeg har sagt" mumlede han med et smil og stoppede stille op. han så lidt på Morgan og pigerne med et skævt smil. han blev stående for at se hvad der skete. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Fre 05 Mar 2010, 03:03 | |
| Morgan åbnede sine øjne igen og man kunne se på ham at han ikke lyttede på hvad de sagde, hans smil forsvand da han mærkede fingere på sin brystkasse. han så ned på dem og fulgte blik over på en af pigerne "hvad med at lære at man ikke bare går rundt og røre ved folk" sagde han og lag sit hoved på skrå og snerrede lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 09:27 | |
| Eno så på dem og tænkte sig lidt om. han kunne regne ud at dette nok ikke vil være helt fredligt, så han ville stoppe morgan og få pigerne til at gå på en eller anden måde. det var self. ikke iskkert han havde ret i han tanke, men han var næsten sikker på det ikke ville gå godt, sådan var vampyre jo. han løb så hen mod dem og sprang op på morgans ryg og knugede sig så tæt på ham som muligt. han smilede stort og stirrede lidt på pigerne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 09:51 | |
| Morgan fik et chok da han hoppede op på hans ryg, han lag sit hoved tilbage "hvis du får dem til at gå så skylder du mig sex" hviskede han og lo derefter og lag sit hovede på skrå, han så over på pigerne igen og træk på skulderne "i kender lille brødre, de kan bare ikke lade en være" sagde han og tog blidt fat i hans lår så han ikke ville falde af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 09:54 | |
| Eno bed si stille i læben og nikkede stille til hvad han sagde "jeg ved det" hviskede han halvkvalt. han var lidt træt af han ikke ville lade andre lide, men helllere ville lade det gå udover ham selv. han så på pigerne og smilte stort "hvem er de?" spurgte han nysgerrigt og rigtig lillebror agtigt. han holdte stille om hans hals og benene om livet på ham. han mærlede godt hans hænder, men reagerede ikke på det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 10:01 | |
| Morgan nikkede og lo lidt af ham "de er nogle smukke piger" sagde han og gik hen og kyssede en af pigerne vådt på kinden, inden han rykkede sig tilbage igen og lyttede på hvad pigerne sagde og hævede det ene øjebryn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 10:05 | |
| Eno lyttede til hvad han sagde *smukke piger..de ser da kedelige ud?* tænkte han, men nikkede bare som om han var enig. han lukkede øjnene da han kyssede hende og brorede stille sine negle ind i hans hals. han knugede sig tæt på ham og stirrede påpigen efter han hade åbnet øjnene igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 10:08 | |
| Morgan mærkede hans negle, og besluttede sig for at gå videre når han kunne lugte blod "du er så meget på spanden" sagde han og tog fat i hans hænder med sin ene hånd og hev hans negle ud af sin hals, og slikkede stille blodet af hans fingere uden at sige nået |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 10:11 | |
| Eno mærkede blodet på sine negle og bed sig hårdere i læben. han så tilbage på pigerne og sukkede stille "jeg ved det..undskyld...men jeg kan ikke lade dig gøre dem noget" sagde han lidt pivet og lod ham bare slikke han fingre rene for blod. han knugede sig kort helt tæt på han ryg som over hoved muligt. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: kedelig dag | |
| |
|
| |
| kedelig dag | |
|