| kedelig dag | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 10:20 | |
| Morgan lukkede sine øjne i og slikkede det sidste blod af, han nikkede så og havde en stor lyst til at bide ham. men gjorde det ikke "så du vil ofre dig selv for nogle mennesker ?" sagde han og kunne slet ikke forstå ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 10:29 | |
| Eno nikkede stille med et lille suk "jeg er jo trods alt en engel...måske ikke den sødeste...men jeg vil ikke have folk lider hvis jeg kan forhindre det..." sagde han stille og lukkede sine øjne stille i. han var ikke sikker på om hvad Morgan havde tænkt sig at gøre, men han ville bare tage det som det kom. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 10:41 | |
| Morgan rystede på hovedet af ham "du skulle lære at passe på dig selv" hviskede han og viste ikke engang sekv hvad han ville gøre med ham, men det ville han finde ud af hen af vejen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 10:47 | |
| Eno åbnede sine øjne og så lidt på ham. han syntes bedre og bedre om Morgan, da han virkede meget venlig og hjælpsom. selvom vampyren ikke selv ville indrømme det havde han et hjerte efter Eno's mening "passe på mig selv...det burde jeg ja..men jeg er blevet van til at tage skraldet for andre..jeg for det dårligt med mig selv hvis jeg ikke gør noget" hviskede han og syntes selv hn lød ynkelig. han gav et lille suk fra sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 10:53 | |
| Morgan nikkede og flettede stille sine fingere mellem hans "sidder du godt ?" spurgte han om og vende sit blik mod ham og var stadig lidt sur over ham, at han havde stoppet ham med pigerne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 11:05 | |
| Eno mærkede hans fingre flettet indmellem sine egne. han så på ham og nikkede stille "ja det gør jeg faktisk" indrømmede han og fugtede stille sine læber. han havde stadig benene om livet på ham for at holde sig oppe. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 11:08 | |
| Morgan lo lidt af ham og rystede på hovedet af ham "jeg kan ikke huske sidst nogen stoppede mig i at få det jeg vil havde" indrømmede han og kunne ikke forstå at en engel ville gøre sådan nået, han begynde at nusse hans lår med den anden hånd og gik bare videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 11:17 | |
| Eno lyttede til hans latter og så på ham. han hævede det ene øjnbrynd "er det da sjælent nogen prøver at stoppe dig i at få det?" spurgte han og undrede sig idt over det, da han jo ikke forstod når folk ikke hjalp andre i sådanne siturationer. han lukkede øjnene og nød modvilligt at han nussede ham på låret. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 11:20 | |
| Morgan tænkte lidt over det og nikkede "jep, hvem ville dog sige en vampyr imod ?" spurgte han om og grinte lidt af det og lod sine tænder glide hen over sin læbe |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 11:26 | |
| Eno tænkte lidt over det "det ville jeg..selvom vampyre er min eneste sfrygt" det fløj bare ud af ham enden han nåede at tænke ordenlig over hvad det var han sagde. han lukkede sine øjne hårdt sammen og sank nervøst en klump i halsen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 11:32 | |
| Morgan smilte lidt af ham og nikkede "skal jeg så holde mine tænder for mig selv ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn og gik stille ind i en gyde og så sig omkring |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 11:35 | |
| Eno lyttede til hans stemme og syntes nærmest bare det mindede ham mumlen, da han havde så mange forstillinger om hvad han kunne finde på, flyvende rundt i hovedet. han fik dog skildt virkelighed fra tænker og hørt hvad det var han sagde "ja..helst" svarede han en smule nervøst og så lidt rundt i gyden "hvad har tænkt dig at gøre?" spurgte han så. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 11:46 | |
| Morgan træk lidt på skulderne og gik hen til nogle kasse og satte ham ned på dem, han vende sig om og lag sine hænder på hans lår og lukkede sine øjne i og begynde at kysse ham ømt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 11:59 | |
| Eno lod ham sætte ham på kasserne og stirrede lidt på ham. han knyttede sine hænder, da han mærkede vampyrens kolde hænder på hans lår og prøvede at nyde kysset, så han kunne få det bedste ud af det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 12:10 | |
| Morgan slap lidt efter kysset og åbnede sine øjne og så på ham "der er nået jeg har tænkt på, altså jeg er ikke til drenge, men heller ikke til piger.. altså hvis man var til en af delene så ville man jo på en måde havde følelser med, og det har jeg ikke" sagde han og viste ikke selv hvorfor han begynde at snakke om det, han så tænkende på ham og lag sit hoved på skrå "altså det er ikke personen der tænder mig, det er bid og blod også tanken om at bare få den ind i et andet væsen" sagde han og lukkede sine øjne i og tænkte lidt over det "hvad er man så til ?" spurgte han om og åbnede sine øjne igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 12:15 | |
| Eno bed sig i læben da han slap kysset og så på ham. han lyttede til de ting han fortalte og mærkede flere gys gik igennem hans krop. han rystede stille på hovedet og brummede tænksomt "altså..hvis du hverken er til drenge eller piger hedder det aseksuel...men det andet...jeg tror ikke det har et navn som hetro og bi og homo...jeg tror bare du er en..der vil tilfreds stille sig selv..det er lysten til sex og andres lidelse der bær dig..." forklarede han og vendte blikket ned efter. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 12:19 | |
| Morgan lyttede efter på hvad han sagde og nikkede "jeg er en helt ny race.. vi kalder det Morganseksuel" sagde han og begynde at grine af det og så op og ned af ham og hævede det ene øjebryn, han satte sig stille op ved siden af ham og tænkte lidt "har endelig ikke lyst til at kneppe dig lige nu" sagde han og var lidt sur over det, han så over på ham og tænkte lidt over det "hvordan mødte du Andy eller hvad man søger om" sagde han og viste ikke hvad han selv ville snakke om |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 12:37 | |
| Eno stirrede ildt uforstående på ham, da han ikke helt forstod joken med det samme. eller det gjorde han, men han var ikke sikker på om det var noget han mente alvorligt. han så lidt ned og jublede indeni "det..vil jeg tage som noget positivt" mumlede han og vendte blikket på ham igen med et lille smil. han kom med et lille grin af han spørgsmål, da Eno syntes det var et godt spørgsmål "øhm jo...vi mødte hinanden på reggie clubben.. og faldt i en snak..hvor vi blev enige om at jeg var hans hund og han min eger..meget sjovt faktisk.." fortalte han med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 12:44 | |
| Morgan træk på skulderne og lyttede på hvad han sagde "tror også Andy ville blive sur hvis han fandt ud af at jeg havde taget dig" sagde han og træk sit ene ben op til sig og lag sit hoved på sit knæ og nikkede, han lukkedde sine øjne kort i og smilte "tænkte jeg nok, han er lidt af en mærkelig person.. hvad syntes du så om drengen ?" spurgte han om og smilte stort da han elskede at snakke om Andy, selv om der ikke var nogen at snakke om ham med |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 12:51 | |
| Eno så på ham og kunne af en eller anden grund ikke lade vre med at grine lidt af det han sagde "nej..det ville han jo nok ikke" sagde han med et lille nik og smilte skævt til ham *han har følelser..han er slet ikke det han siger han er* tænkte han og rystede stille på hovedet. han lage sine hænder på kasserne mellem sine ben og støttede ned på sine hænder "hvad jeg synes om Andy..jo alstå han er meget sjov og omsorgsfuld...og så er han morsom" sagde han og så på Morgan igen med et glad smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 13:02 | |
| Morgan nikkede og så på ham med et smil på læben "ja det er han nemlig, han er virkelig skøn.." sagde han og begynde at pille lidt ved sin sko og lukkede sine øjne kort i "har du så været med til en af hans koncerter eller har i ikke kendt hinanden så længe ?" spurgte han om og vende sit blik mod ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 13:07 | |
| Eno grinte lidt og nikkede lidt "jep det er han..skøn" sagde han med et lille smil og så lidt op på himlen. han så lidt på sine hænder og begyndte stille at vibe frem og tilbage "koncerter?..nej..vi har ikke kendt hende ret længe...jeg ved ærligtalt ikke noget om ham andet en han har en kæreste der er vampyr ved navn Dean som heder engle blod.." sagde han med et lille skulder træk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 13:09 | |
| Morgan grinte til af ham og nikkede "måske lidt for skøn nogle gange" sagde han og lyttede på hvad han sagde og nikkede langsomt og bed sig i læben, men han slap dog sin læbe lidt efter "når okay, så spørger han dig sikker på et tidspunkt.. Dean ? kommer de sammen igen" sagde han og mumlede det et par gange og pillede videre med sin sko |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 13:12 | |
| Eno rystede på hovedet "man kan ikke blive for skøn..." sagde han med et lille smil og grinte kort. han så på ham og undrede sig lidt over det han sagde "hvad mener du med igen?" spurgte han undrende og lage mere vægt på sine hænder og løftede sig stille op fra kasserne, så han kun støttede på han hænder som støttede på kassen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kedelig dag Lør 06 Mar 2010, 13:18 | |
| Morgan gav et lille grin fra sig "når folk forelsker sig i en så er man for skøn.. det er synd for den dreng nogle gange" sagde han og lag sit hoved ned på sit knæ igen og pillede videre med sin sko, han fjernede ikke blikket fra ham og lyttede efter lyde "de har været kærester eller hvad man kalder det, en gang før.." sagde han og lukkede sine øjne i og smilte lidt mens han tænkte på om det var en god idé at fortælle for meget om Andy "begynder du at få følelser for ham ?" spurgte han om og syntes altid det var sjovt at vide |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: kedelig dag | |
| |
|
| |
| kedelig dag | |
|