Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Første gang i centert

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Første gang i centert - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 07:41

//hvad vil du være inde på min hjemmeside???//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 07:45

//Dæmon Razz //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 07:47

//okay why Razz//

Han rystede på hoved "det går væk om lidt tid" sagde han og smilte, "men ellers har i det godt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 07:53

//Prøve noget nyt Razz hehe//

Hayley smilede lidt da han sagde i
"Vi har det fint..men hvor ved du det fra" hun løftede øjenbryn hun havde det som om donnie ville falde om så rolig var han hun rykkede et skridt tætter på ham for at holde ham hvis han skulle falde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 07:55

"Come on Hayley, jeg har kilder" han grinte svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 07:58

"Kilder fra hvem..Ej det pinligt" hun prikkede lidt til ham og smilede til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 08:00

Han rystede på hoved og gik lidt væk fra hende, han var ved at kvikke op nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 08:04

Hayley kiggede på ham
"Donnie du viker mærkelig hvad er det du har taget" hun gik lidt tætter på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 08:09

Han drejede hoved lidt, "intet ud over det du så" sagde han og nikkede ned mod springvandet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 08:13

"Er du helt sikker du viker helt rolig på hen helt anden måde" hun sank en klum og fulgte hans blik hun så lidt på vandet inden hun kiggede op på ham igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 08:14

"Det beroligere mig at tage stoffer" sagde han uden at smile.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 08:17

"Jamen det" hun stoppede med og snakke og så bare på ham
"Donnie du skader jo dig selv" hun sank en klumb og blev nød til og sætte sig ned igen for ikke slev og falde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 08:30

Han rystede på hoved, "Det tror jeg ikke jeg er allerede død" sagde han da han satte sig ved siden af hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 08:37

"Det ved jeg godt men er du sikker på det ikke skader når det påvirker" Hun bed sig i læben og så så på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 08:39

Han trak på skulderne, "jeg ved det faktisk ikke"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 08:45

Hayley rystede let på hovedet
"Jeg kan ikke lide du skader dig selv" sagde hun lavt og kiggede ned
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 08:46

"Hvad mener Dean med at du ikke kender til kærlighed" sagde han for at hun ikke skulle føle venskab over for ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 08:54

"Dean siger det fordi jeg slog hans familie ihjel for sjov" hun bed sig i læben og kiggede ned og rundt på gulvet
"Jeg kan godt føle kærelighed"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 08:55

"Ja virkelig" sagde han og glød ret hård.
"Men det dit valg" han rejste sig igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 08:58

"Hvad er mit valg" hun lagde armen over kors og så på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 09:00

"Om du kan føle noget" sagde han og var ved at blive sig selv, så der begyndte at komme et lille vildt smil på hans læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 09:02

"Ja og det må jeg ikke heller hvad" hun løftede det ene øjenbryn og
kunne beder og beder kende Donnie
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 09:08

Han trak på skulderne og smilte så, "Jeg ved det ikke" han grinte lavt.

//skal logge//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Okt 2009, 20:05

Hayley smilede skævt
"Okay..Men bare rolig du er ikke forelsked i dig" hun smilede igen og kørte fingerne over læberne
og lød så hånden falde ned og kiggede så på Donnie
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 00:48

//Øhe hvad?//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Første gang i centert   Første gang i centert - Page 2 Icon_minitime

Første gang i centert
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Første gang på stranden?-Ray.
» Første gang, og vådt..
» første gang... (william)
» Første gang på natklub
» På klub for første gang// Al.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum