Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Are you gonna go my way

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 31  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Are you gonna go my way - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 07:42

Morgan gav et grin fra sig "ellers blev jeg jo nød til at vise dig det" drillede han og nussede hende videre på ryggen, han lag stille sin anden hånd på sin mave og lag sit hoved lidt på skrå "han er virkelig dårlig til det" sagde han og gav et grin fra sig, han stoppede dog hurtigt for at ikke ødelægge filmen for meget i det. han lukkede sine øjne i og lyttede bare til filmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 07:59

Elisa lyttede til hvad han sagde og smilede stort, "Hmm" sagde hun bare og lagde sig oven på ham .. "Så vis mig at du er beder en d ham" hun kiggede på ham og smilede frækt til ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 08:04

Morgan åbnede langsomt sine øjne og smilte stort imens, han lag stille sine hænder på hendes lår og begynde at nusse dem "så jeg skal vise dig det, selv om vi har dyrket sex så mange gange" sagde han og lod sine hænder glide ind under hendes natkjole, han smilte op til hendes imens og lag sit hoved lidt på skrå "jeg troedet du ville vente til i morgen" sagde han så og lod sine hænder glide op af hendes krop og træk kjolen med sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 08:12

Elisa smilede og kiggede roligt på ham,. hun nød hans nussen selvom det tændte hende sygt meget. " Ja vi har dyrket sex mange gange.. men nu ser han jo god ud.. " hun smilede frækt til ham og kiggede på ham, hun lukkede kort øjne da hans hænder kom ind under hendes nattekjole. "Vi kan da godt vente til imorgen.. men det er op til dig" hviskede hun og kiggede på ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 08:18

Morgan så op på hende og hævede det ene øjebryn "syntes du ikke din egen fyr er flotter end ham ?" spurgte han om og lod sine hænder stoppe på hendes mave, han satte sig lidt op og så hende ind i øjnene og tænkte lidt over det "det er dig der bestemmer" sagde han og ville ikke hive hendes natkjole længere op uden at hun ville havde det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 08:36

Elisa nikkede, "Min fyr er meget pæner.. " hun nikked eog kiggede roligt på ham da han satte sig op og smilede roligt.. "Du så dejlig.. men jeg vil nårh du vil.. så vis du vil nu vil jeg.. " hun tog fat i hans hænder og kørte dem langsomt op af sin krop..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 08:50

Morgan så bare på hende og smilte og lod hende gøre hvad hun ville med hans hænder "det er dig der bestemmer" sagde han og kyssede hende ømt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 09:15

Elisa smilede stort og så roligt på ham. "Det er man altså to om at bestemme.. men jeg vil gerne" hviskede hun og kyssede ham ømt tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 09:18

Morgan smilte lidt og blev ved med at kysse hende, han slap dog kysset kort og træk kjolen helt af hende. han betragtede hendes krop kort "du er så smuk" hviskede han og lag sin ene hånd i nakken på hende og begynde at kysse hende igen, han lukkede sine øjne i og nussede hendes lår med den anden hånd "når du vil så vil jeg med glæde" hviskede han og kyssede hende ned på halsen og videre ned på hendes ene bryst
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 09:31

Elisa smilede stort hun så kort efter sin natkjole da han hev den af men så på ham da han snakkede, "Tak" hviskede hun og smilede til ham. "Det er du også" hun kyssede ham tilbage men da han slap kysset lagde hun hovedet tilbage. " hmm" hun smilede og nød det.-
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 09:39

Morgan smilte mens han blev ved med at hendes krop, han gjorde det til små våde kys og lod sine hænder nusse hende på lårene, han stoppede dog kort efter med at nusse og kysse hende. han så på hende og træk sin trøje af og lad den på hendes natkjole "vi skulle hedde hr. og fru. sex" drillede han og tog hendes hænder og lag dem på sin brystkasse, han kyssede hende vådt på skulderen og ned af hendes arm
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 09:48

Elisa smilede stort og nød det hele der skete og smilede roligt. hun nød det der sket og så kort efter hans trøje og kigssede tilbage på ahns brystkasse og lyttede til havde sagde og grinede, "Ja.. god ide.. det må vi heller se og få gjort noget ved.. så kan vi hede hr og fru sex" hun blinkede til ham og lukkede øjne da hun mærkede hans læber og smilede stort og nussede ham på bryst kassen men bøjsede sig ned og kyssede ham med våde kys der..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 09:56

Morgan gav et lille grin fra sig og tog sin ene hånd hen og begynde at nusse hende mellem benene "ah.. tror endelig jeg springer over i at hedde Hr. Sex" hviskede han og nød at blive nusset af hende, han tog sin anden hånd til sig og begynde at åbne sine bukser. han blev dog bare ved med at kysse hende vådt der hvor han kunne komme til, og smilte lidt af lyden af den film som han ikke havde fulgt med i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 10:02

Elisa grinede "Det springer jeg sgu også over" hun kiggede roligt op på ham og grined elidt men kysede ham så vådt vider på brysted., og nød at han nussede hende i mellem benene.. hun hev ivrtigt hans bukser ned og lagde sig ned ved siden af ham og smilede til ham. "Gætter på at jeg godt må sige det nu.. Bol mig !" hun så over på ham og smilede frækt og meget til trækkene til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 10:13

Morgan så efter hende da hun rykkede sig af ham "det må du godt" hviskede han og satte sig på hug og træk hendes trusser af, han knyttede dem i sin ene hånd og begynde at kysse hende vådt på benet. han kyssede hende videre op på låret "du er smuk og skøn" hviskede han og smilte stort imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 10:18

Elisa smilede stort og lukkede øjne og løftede kort røven så han kunen hive hendes trusser ned, "Yes jeg gættede rigtig" hun smilede stort. "I lige måde" hviskede hun og smilede stort.. hun stønnede lavt af nydelse og smilede stort hun nød det meget ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 10:28

Morgan smilte lidt imens han kyssede hende videre op af låret "Elisa jeg har aldrig haft det sådan her med nogen" hviskede han og træk sine underbukser af, mens han kravlede stille mellem hendes ben. han kyssede hende vådt op af maven og videre op mellem hendes bryster, han kyssede hendes hals et par gange inden han kyssede hende op på munden "du er virkelig fantastisk" hviskede han og kyssede hende videre på munden, han stoppede dog kort og træk sig blidt op i hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 21:00

Elisa smilede svagt og lukkede øjne i og stønnede svagt af nydelse.. "Jeg er kun glad for at jeg er den føsrte" hun smilede svagt og hørte han tog sine underbukser af og hørte stønnene fra tvet.. hun mærkede han var imellem hendes ben og hun mærkede kyssende på maven og lagde roligt hænderne i hans hår. Elisa smilede da han ramte hendes piercing i mellem hendes bryster da han kyssede hende imellem dem. hun lagde hovedet svagt på skrå da ahn kyssede hendes hals men kyssede ham så tilbage da ahn kyssede ehnde på munden og smilede svagt i kysset.. hun åbnede øjne da han slap kysset og trak sig op i hende og kiggede roligt på ham og gav et svagt støn fra sig, "Vis du ingen babyer vil have.. skal du tag kondom på.. for jeg har ikke taget min pille idag.." klokken var nemlig 2 om natten ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 01:16

Morgan så på hende og lag sit hoved på skrå, han tænkte lidt over det mens han så på hende "men kondom er ikke skønt" sagde han og blev bare liggende og så lidt på hende, han lukkede sine øjne i og begynde at bevæge sig langsomt ind og ud af hende. mens han tænkte over at se sig selv som en far, han begynde at kysse hende vådt på halsen imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 02:14

Elisa så på ham og bed sig hårdt i læben. "Men...nej vent" hun tog fat i ham og holdte ham stille.. "Morgan.. vis du gør mig gravid nu.... så forlader du mig aldrig...du skal værer der for mig.. og du skal værer sikker på at det er det her du vil" hun fik tårer i øjne og kiggede på ham.-
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 02:23

Morgan løftede sit hoved op og så hende ind i øjnene og nikkede "Elisa jeg vil ikke være sammen med andre" hviskede han og så blodet i hendes øjne, han lag sin ene hånd på hendes kind og tørrede hende af under øjet med sin tommelfinger "vil du gerne være mor til mit barn ? hvis det er at du bliver gravid" sagde han og så bare på hende unden at røre på sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 02:29

Elisa lagde en hånd på hans og kiggede ham i øjne. der rilede svagt tårer ned af hendes kinder, "Men der skal to forælder til og have et barn.. og du lover mig.. at du ikke knepper med flere?" spugerte hun og kiggede på ham..og nussede roligt hans hånd..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 02:35

Morgan lukkede sine øjne i og tog hårdt fat i sengetøjet "vil du tage mit natur væk fra mig ?" hviskede han og bed sine tænder hårdt sammen og viste ikke hvad han skulle gøre eller sige
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 02:38

Elisa lagde hænderne foran øjne og rystede på hovedet.. "Vi skal ikke have noget barn.. vis du skal værer sammen med ander.. ogs skal du heller ikke .... have...mig" tårende trillede ned af hendes kinder og hendes hænder lå stadig foran hendes øjne..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 02:51

Morgan åbnede sine øjne og så ned på hende "Elisa, jeg er den jeg er og hvis det ikke er den Morgan du vil havde" sagde han og træk sig ud af hende, da af alt den snak havde fået hans lyst til at forsvinde. han tog sin underbukser og tog dem på og gav et suk fra sig
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 20 Icon_minitime

Are you gonna go my way
Tilbage til toppen 
Side 20 af 31Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 31  Næste
 Lignende emner
-
» Im gonna miss you
» what we gonna do here-Maija
» Im gonna eat you! //Zachieboy <3.
» what we gonna do? (samata-privat)
» Are you gonna hurt me? -Grigori.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: