Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Are you gonna go my way

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26 ... 31  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Are you gonna go my way - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 02:55

"Du er den jeg vil have.... men vis jeg skal værer mor.. skal mit barn i have en far.. der ikke elsker sin mor nok til at hun er den eneste kvinde i hans eller hendes liv.." hun tørede sine øjne og trak dynen over sig.. "Morgan.. er jeg ikek god nok eller hvad?" spugerte hun "Og vis jeg ikke er.. hvad er det jeg gør forkert" spugerte hun ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 03:02

Morgan tog sine bukser og tog hurtigt dem på mens han lyttede på hvad hun sagde "hold nu op med at sige dårlige ting om dig selv" sagde han og rejste sig op og tog sin trøje og stod lidt med den, han så bare over på hende og overvejede hvad han skulle sige "det er bare en ting jeg elsker ved at være fri" sagde han og tog sin trøje på også selv om han godt viste at havde en pige, ikke var det samme som at være fri "jeg kan da ikke bare stoppe med det fra den ene dag til den anden" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 03:05

"Det sagde jeg heller ikke du skulle gører.. jeg sagde at vis vi skulle have et barn.. skulle du stoppede med og bolle med alle ander.. jeg føler mig bare ikke god nok.. og det er jeg vidst heller ikke" hun trak dynen over hovedet..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 03:16

Morgan så ned på hende og gav et suk fra sig, han satte sig stille ned og træk dynen væk "Elisa, det er dig jeg kan lide. men sex betyder meget for mig, og jeg er sikker på at du ikke ville kunne holde til at give mig det være gang" sagde han og strøj en hånd over hendes hår og lag sig ned i sengen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 03:21

Elisa lagde hænderne foran øjne da ahn lagde sig ned ved siden af hende i sengen. hun drjede hovedet og tørede de tåre væk der trillede stille ned af hendes kinder.."Sex betyder mere for dig end mig.. eller havd" spugerte hun men kiggede stadig ikke på ham men havde underligt nok lagt sig ind til ham .. hendes hovede var på drejet den anden vej ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 03:39

Morgan lag stille sin arm om hende og rystede på hovedet "nej det var ikke det jeg mente" hviskede han og kyssede hende en enkel gang i håret "jeg mener at jeg plejer at havde sex næsten hele tiden,, og det kan jeg ikke bare stoppe fra den ene dag til den anden... og jeg ved ikke hvis du ville kunne holde til at havde så meget sex med mig" hviskede han og lukkede sine øjne i og lag sit ansigt i hendes hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 03:45

Elisa lyttede godt efter hvad han sagde og lagde roligt hovedet på hans bryst og lukkede øjne i. Elisa tænkte længe over hvad hun skulle sige for hun ville ikke sige noget forkert. "Jeg elkser dig morgan.. og vis du har lyst til sex har jegogså.. også må du bolle mig så megetat jeg ikke kan gå.. men prøv og skrue ned med sex med ander piger" hun bed sig hårdt i læben og lå helt stille ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 04:30

Morgan så stille ned på hende og nussede hende blidt på ryggen og nikkede "jeg skal nok prøve, men jeg kan ikke lov nået" hviskede han og lag sin anden arm tæt omkring hende, han kyssede hende blidt i håret "hvad med drenge ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn og bed sine tænder hårdt sammen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 04:53

"Tak" hviskede hun og lå helt af slappet da han nussede hende på ryggen, Morgans nussen fik hende til og slappe helt af men da han begyndte og snakke om Drenge blev hun anspændt.."Jeg er færdig med drenge.. der er kun dig i mit liv..og det lover jeg!" sagde hun bestemt og mente det.. og lå afslappet igen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 04:56

Morgan så ned på hende og nussede hende videre på ryggen "men mig" sagde han og kyssede hende i håret og grinte lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 05:12

Elisa smilede stort og hev hans trøje op og kyssede ham nogle gane vådt på brystkassen.. "Du så dejlig..og smuk.. du min drøm..og du er fantastisk" hviskede hun og tog hans hænder og lagde dem på hendes røv..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 05:16

Morgan så bare ned på hendes og smilte, han begynde at nusse hende på røven og nød alt sammen meget. han træk vejret tungt og bed sine tænder hårdt sammen "du drømmer" hviskede han og kyssede hende en enkel gang i håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 05:19

Så er det den bedste drøm jeg nogle sinde har drømmet" hviskede hun og lagde sig roligt oven på ham og kysså på ham,. "Skal du ikke have dit tøj af.. der er ret varmt her inde" hun så roligt på ham-
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 05:32

Morgan så bare på hende og smilte "jamen det er jo altid nået" sagde han og træk let på skulderne, og nussede hende bare videre på røven og så kort ned af sig selv "jeg har det ikke for varmt" sagde han bare og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 05:40

Elisa sukkede og lagde sig bare ned ved siden af ham og lagde opgivende sit hovde på hans bryst og kiggede på filem ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 00:25

Morgan træk sin trøje af og lag den på sengen, han begynde at nusse hende mellem benene og åbnede sine bukser med den anden hånd. han lag derefter sin hånd på hendes røv og bed sig i læben mens han så ned på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 01:25

Elisa var kort helt ind i filmen men vandt ud af hvad det var han lavede og tog hurtigt fat i hans hånd og hev en kondom op af natbordets skuffe og gav ham den. "Endten vil du værer far.. ellers vil du ikke.. det er op til dig" hun kiggede roligt op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 01:38

Morgan tog kondomet mellem to fingere og så lidt på det "lover du mig at det ikke får et mærkeligt navn ?" sagde han og vende sit blik ned mod hende og hævede det ene øjebryn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 01:54

Elisa smilede og kiggede roligt på ham og nikkede, "Ja" hun nikkede og havde allerede et navn hun ville give ham, men hvis det var en pige var hun lidt bag ud for det vidste hun ikkke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 02:00

Morgan nikkede og tænkte lidt over om han gerne ville blive en far eller ikke "jamen" sagde han bare og lod kondomet falde ned på gulvet og vende sit blik ned på hende med et smil, han begynde at nusse hende på røven igen og smilte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 02:03

Elisa så kort efter kondomet og smilede stort til ham.. "Hmm" hun lagde læberne mod hans i et blidt kys men gjor det hurtigt til et vildt tungekys..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 02:22

Morgan smilte og kyssede hende bare tilbage og nussede hende lidt vildere på røven, han kunne dog ikke lade være med at smile over det hele
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 02:30

Elisa smilede og pressede sig ind imod ham og kyssede ham vider.. Elisa tog fat i hans bukser og hev dem ned og lagde sig roligt oven på ham og holdte det vilde tungekys..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 02:35

Morgan smilte svagt og blev bare ved med at kysse hende, han nussede hende på røven med den ene hånd og mellem benene med den anden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 02:46

Elisa stønnede svagt og kyssede ham vider og nød meegt hans nussen og det tændte hende ret meget.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 21 Icon_minitime

Are you gonna go my way
Tilbage til toppen 
Side 21 af 31Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26 ... 31  Næste
 Lignende emner
-
» Im gonna miss you
» what we gonna do here-Maija
» Im gonna eat you! //Zachieboy <3.
» what we gonna do? (samata-privat)
» Are you gonna hurt me? -Grigori.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: