| Are you gonna go my way | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 03:12 | |
| Morgan kyssede hende bare videre og sprede hendes ben lidt, og lod to fingere glide op i hendes. han begynde blidt at give hende finger |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 03:14 | |
| Elisa stønnede og kiggede på ham men lukkede så øjne og kyssede ham vådt på munden .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 03:16 | |
| Morgan kyssede hende bare tilbage og nød at høre hendes støn, som fik ham til at bevæge sine fingere hurtigere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 03:37 | |
| Elisa stønnede lidt højer og lagde sig ned ved siden af ham og smilede svagt op til ham.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 03:43 | |
| Morgan træk stille sine fingere ud af hende "de er ikke store nok" drillede han og træk sine underbukser ned, han oven på hende og begynde at kysse hende på halsen. han lukkede sine øjne i samtidigt og nød duften af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 03:46 | |
| Elisa grined eog rystede på hovedet af ham .. men spredte sine ben da han lagde sig over hende og lagde hovedet på skrå da han kyssede hende på halsen og smilede stort. hun lagde armene om hans nakke og nussede ham i nakken.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 03:52 | |
| Morgan satte sine hænder ved hendes hoved på sengen, så ikke alt vægt ville ligge på hende "du er så dejlig" hviskede han mod hendes hals og blev bare ved med at kysse den med små korte våde kys |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 03:56 | |
| "I lige måde" hviskede hun og smilede svagt imens og nussede ham vider i nakken i. "Jeg elsker dig" hviskede hun og lukkede kort øjne hårdt i og nød alt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 04:12 | |
| Morgan smilte lidt og kyssede hende videre på halsen "jeg elsker også dig" hviskede han og tøvede lidt inden han træk sig ind i hende, han kyssede hende vådt op på munden og begynde stille at bevæge sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 04:22 | |
| Elisa stønnede savgt men kyssede ham vådt tilbage og ar ret nervøs for det vilel værer ders sidste gang inden hun blev gravid. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 04:27 | |
| Morgan slap kysset og så bare ned på hende "jeg elsker dig vildt meget" hviskede han og stønnede svagt og blev bare ved med at bevæge sig, og tog blidt fat i hendes ene lår med sin hånd |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 04:34 | |
| Elisa smilede svagt men stønnede så lidt højer.. "I lige m-måde" stønnede hun og kiggede kort på ham men drejede så hovedet og lukkede øjne.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 04:37 | |
| Morgan smilte og slikkede hende blidt over læberne, han bevægede sig lidt hurtigere. selv om han ikke ville havde det skulle slutte hurtigt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 04:40 | |
| Elisa stønnede højt og gav ham et klem med bene da hun havde lagt det om hans liv. "... " Hun vidste ikke havd hun skulle sige .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 04:55 | |
| Morgan nussede hende blidt på låret og begynde at kysse hende vådt på halsen igen "jeg har ikke lyst til at være med nogen anden end dig" hviskede han og stønnede lidt højere, da han gjorde det hurtigere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 04:56 | |
| Elisa støn fløj ud og hun kunne ikke snakke begrund af sine støn.. hun smilede bare og nød kyssene og nussen... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 05:07 | |
| Morgan smilte og så ned på hende "jeg vil gøre alt for at gøre dig lykkelig" hviskede han og syntes hun så utroligt smuk ud, han nussede videre på hendes lår og bevægede sig i en havl hurtig tempo |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 05:20 | |
| Elisa smilede "Ta-k".. hun stønnede og nød hans nussen og kunne ikek snakke selvom hun havde lyst til og fortælle ham hvor meget hun elskede ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 05:23 | |
| Morgan smilte svagt og lod sin hånd glide op af siden på hende "du er den smukkeste pige i verden" hviskede han og stønne svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 05:25 | |
| Elisa smilede stort og så ikke på ham men stønnede hun rystede dog på hovedet da hun ikke var enige med ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 05:33 | |
| Morgan trykkede sine læber mod hendes for at få hendes hoved til at forblive stille, han lukkede sine øjne i og kunne mærke at han snart ville komme selv om han ikke havde lyst. han nussede hende blidt op og ned af siden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 05:52 | |
| Elisa stønnede svagt i kysset men kyssede ham så godt hun kunne og smilede svagt og nød det hele. Elisa nussede ham i nakken. "Du så dejlig" hviskede hun stønnene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 06:32 | |
| Morgan smilte stort af hende "du er mere" hviskede han og vende sit blik ned mod sit underliv "jeg kommer snart" hviskede han og vende sit blik mod hendes ansigt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 07:59 | |
| Elisa smilede og kiggede ned på ders underliv.. "Vis du vil have et barn.. forsæt.. vis du vil bare vil have sex så stop nu" Elisa smilede til ham.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Man 22 Mar 2010, 08:14 | |
| Morgan tænkte lidt over det og så på hende "jeg ved det ikke, jeg tror jeg gerne vil havde et da jeg ikke kan stoppe mig selv" sagde han og bed sig i læben og kunne ikke lade være med at smile |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Are you gonna go my way | |
| |
|
| |
| Are you gonna go my way | |
|