| Are you gonna go my way | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tirs 23 Mar 2010, 08:04 | |
| Morgan lyttede på hvad han sagde og nikkede "når okay, og det er jo en god ting" sagde han og smilte stort og lod sit finger blive ved med at glide hen over hendes ansigt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tirs 23 Mar 2010, 08:07 | |
| Elisa nød at mærke hans finger at hun faktisk faldte hen.. og slappede helt af.. hun lagde lagt en hånd på sin mave og kunen godt mærke at det arbejede der inde.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tirs 23 Mar 2010, 08:15 | |
| Morgan fulgte hendes hånd med sine fingere "jeg elsker dig" hviskede han og smilte lidt, mens han var lidt usikker på om det var en god idé eller dårlig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tirs 23 Mar 2010, 08:20 | |
| "Jeg elsker også dig" hviskede hun og lå stille og gabte lidt men faldt så helt hen i en søvn og lå lige som da han kom ind for at se om der var noget galt- |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tirs 23 Mar 2010, 08:27 | |
| Morgan rejste sig op og så ned på hende med et smil "jeg vil lige købe nogle smøger og tage hjem og tage nået andet tøj på" sagde han stille og bøjede sig helt ned og kyssede ham en sidste gang, han gik derefter ind i soveværelset og tog sin trøje på og gik ud og tog sine sko på |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tirs 23 Mar 2010, 08:31 | |
| Elisa kyssede ham blidt igen og vångede stille og nikede roligt til det han sagde og sukekde stille. "Du kommer tilbage ikke ska´t" spugerte hun og fik sat sig op og lidt efter rejst sig op hun slukkede vandet og gik ud af badet og tog et håndklæde og lagde det om sig og gik ud i gangen til ham.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tirs 23 Mar 2010, 08:39 | |
| Morgan vende sig om og gik hen og kyssede hende ømt på munden "jov jeg kommer hurtigt tilbage" sagde han så og lag sine arme og trykkede hende ind til sig, han gav lidt efter slip på hende og smilte "pas godt på jer selv" sagde han og gik hen til døren og vende sig om "skal jeg købe nået til dig ?" spurgte han om og kørte kort en hånd igennem sit hår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tirs 23 Mar 2010, 08:46 | |
| "Elisa smiled eog kyssede ham ømt tilbage og lagde den ene arm om ham og nussede ham lidt på ryggen men slap ham da han slap kysset. "Det skal vi nok.. " hun smilede og lyttede til ahdv han sagde, "JEg må ikek ryge.. drakke.. hmm bare køb noget slik, sodavnad.. og Ja hvad du nu finder.." hun tog sin pung og kastede den til ham og gik hen og kyssede ham ømt på munden. "Pas på dig selv skat" hviskede hun til ham og trak sig ind i gangen.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tirs 23 Mar 2010, 08:54 | |
| Morgan så på hende og smilte og kyssede hende tilbage, han gav hende stille pungen og kyssede hende på panden "jeg giver" hviskede han og gik ud af døren og gik hurtigt ned af trapperne, for at hun ikke skulle stoppe ham. han lag sine hænder ned i lommerne og gik ud af døren, og ned på gaden og så sig kort omkring inden han begynde at gå hjem til sig selv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tirs 23 Mar 2010, 09:04 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tirs 23 Mar 2010, 09:21 | |
| Morgan tog sin sidste smøg op af sin lomme og tænde den hurtigt, han kastede pakken efter ne fyr og smilte ondt. han tog sine nøgler op af lommen og gik op i sin opgang når han havde nået der hen, han gik forbi en gammel dame der råbte efter ham "man må ikke ryge i opgangen" sagde hun, Morgan træk bare på skulderne og pustede røgen ud og kastede resten af sin smøg efter hende. han gav et lille grin fra sig og åbnede døren til sin lejlighed, han gik ind og smed tøjet og lukkede døren efter sig. han gik hurtigt ud på badeværelse og tog sig hurtigt et bad, han gik derefter ind i sit soveværelse og fandt nået tøj frem. og gik ind i badeværelset igen og gjorde sig klar, han gik derefter ud og tog sine sko på og jakke og gik ud i køkkenet og tog en cola i køleskabet. da han ikke havde lyst til at drikke, han gik ud i opgangen og låste døren efter sig og åbnede dåsen og drak lidt af den. han lag sine nøgler ned i lommen og fløj næsten ned af opgangen, han kastede dåsen i en skraldespand der stod på gaden. og gik hen til den første butik på vej hjem til hende, han købte to pakker smøger og en hel pose slik og et par cola dåser. han gik så hurtigt han kunne hjem til hende igen, da han glædet sig til at se hendes ansigt igen. han gik op af opgangen og videre op til døren til hendes lejlighed, han åbnede døren og gik der ind og smed sine sko og jakke "skat jeg er tilbage" sagde han og gik derefter ud i køkkenet og satte posen på køkkenbordet (tøjet;; http://www.hdclothing.co.uk/hdconcept/male/jeansmale/gstar/ruger/g%20star.jpg + http://img.diytrade.com/cdimg/767364/6488539/0/1219042377/Abercrombie_Fitch_AF_FASHIONABLE_MALE_SHIRT.jpg) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tirs 23 Mar 2010, 19:03 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 24 Mar 2010, 00:51 | |
| Morgan så lidt omkring hende og smilte da han fandt hende, han gik stille ud til hende og stod i døreåbningen og så på hende "du er så smuk når du sidder der" sagde han og smilte stort og gik hen og kyssede hende i håret, og betragtede hende lidt "snart har du en lille lorte unge der løber rundt der nede" sagde han og satte sig på hug og så kærligt op på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 24 Mar 2010, 00:54 | |
| Elisa grinede lidt afh ham.. "Tak.. snart er jeg en fed ko der ser herre grim ud" hun så lidt på børene men så så på ham. "Snart har vi et barn der løber rundt og leger med alle hans venner" hun smilede lidt og tog hans hånd og kyssede den blidt men lagde den så på sin mave.. "Kan du mærke det" Elisa hantydet til at hendes mave bevægede sig lidt.. da den var igang med at lave et barn.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 24 Mar 2010, 01:02 | |
| Morgan så på hende og rystede på hovedet "jeg syntes du er smuk ligemeget hvor fed du bliver" sagde han og fulgte sin hånd med sine øjne og kunne ikke lade være med at smile når han kunne mærke det "ja, det kan jeg" sagde han og følte at han havde valgt det rigtige, han kyssede hende på armen og smilte "ja det bliver skønt" hviskede han og så hende op i øjnene "ønsker du dig en dreng ?" spurgte han så om og bed sig lidt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 24 Mar 2010, 01:06 | |
| Elisa smilede og kiggede roligt ned på dres hænder der lå på hendes mave. hun nussede blidt hans hånd og så ned på ham. da ahn kyssede hendes arm og havde faktisk helt glemt og svare men svarede så. "Skat.. Er du nu sikker på det" spugerte hun "Der er så mange ander smukke piger der ude,.. også vil du synes jeg er smuk med en exstar mave" hun så roligt på ham men stadig spøgerne.. men kiggede så ud på børne og nikkede. "Ja.. det bliver dejligt...hmm.. ja..jeg ved godt du ikek er så vild med den tænke.. men jo det ønsker jeg" hviskede hun stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 24 Mar 2010, 01:20 | |
| Morgan smilte stort af hende og tog sin hånd til sig og pejede over på en flok piger "de der kan ikke måle sig til forhold til dig, jeg syntes ikke der er nogen der kan overgå din skønhed.. og skat min mening at du ikke lave om på" sagde han og rejste sig op og kyssede hende i håret og træk på skulderne, og så lidt på børnene "det er ingen betydning for mig om det bliver en pige eller dreng.. så længe det er et smukt barn" sagde han og gik ind og satte cola'erne i køleskabet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 24 Mar 2010, 01:29 | |
| Elisa smilede og lagde hovedet på skrå og kiggede på pigerne.. solenkinnede og det var varmt men Elisa's havde sørrede for at der var skygge på hendes traresse.. Hun smilede lidt over det han sagde og klappede lidt på sin mave.."Jeg ønsker det er en dreng.. for så ved jeg at der ikke kommer nogle lækker piger.. der vil stæjle dig fra mig"Hun så kort efter ham. men gik så ind og slukkede musikken og fik ud i køkkenet og kiggede roligt på ham og smilede sødt til ham.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 24 Mar 2010, 01:43 | |
| Morgan grinte lidt af det hun sagde og rystede på hovedet af hende "rolig... jeg er ikke til skole piger" sagde han og viste godt at en skole pige aldrig ville måle sig med Elisa, det var jo hende at kunne lide og ikke en eller anden skole tøs. og satte sig op på køkkenbordet og tog en stor pose slik op af posen, han så over på hende og smilte "her" sagde han og rakte den hen til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 24 Mar 2010, 01:52 | |
| Elisa smilede af det han sagde og gik hen til ham og tog den og kiggede lidt på den. "Tak" hun strakte sig og stillede sig på tær og kom op til hans hovede og kyssede ham ømt men roligt på munden. hun slap lidt efter kysset og kiggede lidt roligt på ham. men gik så ind i stuen og satte sig og åbnede posen og tændte tvet og smilede lidt da hun så det var hendes gyser,.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 24 Mar 2010, 02:00 | |
| Morgan smilte lidt af hende og bøjede sig lidt ned så der var letter for hende, han kyssede hende ømt tilbage og strøg nogle fingere over hendes kind. han hoppede stille ned og gik ind til hende i stuen, han gik stille hen og satte sig ned ved siden af hende og kyssede hende en enkel gang i håret "ser du ?" spurgte han om og lag sit hoved lidt på skrå |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 24 Mar 2010, 02:06 | |
| Elisa lænede sig ind til ham og lagde roligt hovedet på hans skød og tog sin slikpose og tog roligt et stykke i munden og tyggede lidt på det og slugte det lidt efter og smilede lidt. "Jeg tro den hedder..The Strangers " Hun så lidt over på tvet og smilede lidt for sig selv .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 24 Mar 2010, 02:10 | |
| Morgan smilte lidt og begynde at nusse hende blidt i håret med den ene hånd, han lag sin anden hånd på hendes mave og smilte "når okay" sagde han og så bare over på fjernsynet, og nussede hende blidt i håret og på maven. og kunne godt lide at mærke bevægelserne i hendes mave |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 24 Mar 2010, 02:16 | |
| Elisa smilede og nød meget hans nussen og kiggede kort ned på maven da det gav et lilel spark fra sig.. hun smilede stort og kiggede ehn på tvet og spiste roligt noget af slikket som lå på hendes bryst.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 24 Mar 2010, 02:28 | |
| Morgan så kort ned på sin hånd og smilte lidt "det er en livlig unge" sagde han og grinte lidt af det, men stoppede hurtigt og vende sit blik mod tv'et igen og ville ikke ødelægge filmen. han tog en tot af hendes hår og begynde at lege lidt med den, han vende sit blik ned mod hendes ansigt og smilte stort |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Are you gonna go my way | |
| |
|
| |
| Are you gonna go my way | |
|