Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Are you gonna go my way

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Are you gonna go my way - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 07:34

Elisa smilede, "Ja lad os gører begge dele" hun nød hans nussen og nussede ham vider i nakken og lyttede til havd han sagde og nikkede, "Ja.. men det er bare syndt.. jeg kommer tilabge nårh jeg har født" hun smilede og kiggede roligt på ham.. "Vis du altså vil passe ham/hende alene" hun bed sig i læebn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 07:41

Morgan grinte lidt af hende og nikkede og lyttede på hvad hun sagde, han stoppede dog med at grine og tænkte lidt over det "jeg kan da ikke finde ud af at passe børn" sagde han ærligt og viste ikke engang hvordan man holde en barn eller nået som helst, han nikkede så og smilte lidt "du er jo den af os der har et arbejde" sagde han så og bed sig i læben og gik videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 07:47

Elisa smilede da hun hørte hans grin og kyssede ham hurtigt men ømt på panden. og tænkte lidt over det han sagde og stoppede med og smile og bed sig hårdt i læben. "Jeg kan lærer dig og passe børn.. og vi køber bøger så vi ved hvordan vi skal gøre" hun smilede og så på ham.. og kiggede lidt rundt.. "Jeg kan bare godt lide og arbejde" hun lagde hovedet på ahns skulder..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 07:52

Morgan træk på skulderne og bed sig i læben, og nikkede stille og slap sin læbe "når okay, jamen så skal jeg vel nok klare det" sagde han og var ikke sikker på at det ville gå særlig godt første gang, og nussede hende videre på lårene og smilte imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 07:54

"Jeg elsker dig" hviskede hun og kyssede ømt hans ører med lagde så hovedet på ahns skulder og smilede roligt. "Er så glad for at du endelig er min" hun smilede svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 07:59

Morgan gav et lille grin fra sig og rystede på hovedet af hende "jeg er også glad for at være din" hviskede han og stoppede op når de stod uden foran club'en, han satte hendes stille ned på jorden og tog hendes hånd i sin og begynde at gå ind i den
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 08:09

Hun smilede og flettede roligt ders finger samemn og gik roligt med ham. og vidste faktisk ikke hvordan hun skulle sige det til sin chef..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 08:12

Morgan så sig lidt omkring i club'en og gik bare med elegante skridt op mod baren, han nussede hendes hånd med sin tommelfinger og vende sit blik ned mod hende med et smil på sin læbe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 08:16

Elisa så lidt rundt og nød ahns nussen hun nynnede lidt med på dne sang der spillede og kiggede op på ham da hun mærkede hans blik. hun smilede roligt tilbage og nynnede lidt vider lidt efter.. og gik Elegant med ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 08:26

Morgan kyssede hende i håret og slap hendes hånd og satte sig op på en af stolene ved baren, han lag sine arme på baren og så på hende med smil "få det overstået inden jeg køber en øl" sagde han og rakte en enkel gang tunge af hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 08:30

Elisa smilede og rystede lidt på hovedet af ham. "Ja ja.. jeg skal nok skynde mig" hun stod hurtigt henne ved ham og slikkede ham hurtigt på tungen men kyssede den så ømt og gik roligt ud i bag lokalerne. "Hej Elisa" sagde chefen.. Elisa nikkede og gik der hen.. "Øhm.. jeg er gravid.. og jeg tænkte på om jeg ikek må gå på barsel" hun smilede lidt.. "Gravid! Jamen Elisa tillykke.. selvfølig må du det.. du kan bare tag på barsel nu" Elisa smilede stort, "1000 GAnge tak.. vi ses når det hele er sket" "Ja vi kommer til og savne dig" Elisa smilede, "Jeg kommer også til og savne jer" hun vinkede farvel og gik ud til Morgan igen og smilede. hun gik hen og sætte sig på hans skød.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 08:38

Morgan grinte lidt af hende og tog sin tunge ind i munden igen, og så efter hende og vende sit blik mod alt sprutet. han lag stille sine arme om hende og kyssede hende i håret, han bed sig i læben og overvejede meget at købe en øl. men prøvede at modstå det "hvad sagde han så ?" spurgte han om og smilte til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 08:43

Elisa smilede og lænede sig tilbage ind til ham og sagde roligt, "Han sagde ja.. men først om 5 uger.. " hun smilede lidt og rystede på hovedet, "Han sage ja.. og jeg skulel bare komme når jeg var færdig.. og at de ville komme til at savne mig" hun trak på skulderne og smilede. "Så er jeg hjemme hver dag .. hamm. gad vide om jeg kan holde det ud" hun tænkte lidt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 08:47

Morgan grinte lidt hende og nikkede "jamen det er jo altid nået" sagde han og kyssede hende i håret og træk på skulderne, og var ikke sikker på det endnu "du kan være sammen med mig ?" forslog ham med et lille grin, og nussede hende blidt på låret med nogle fingere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 08:51

Elisa nikkede og smilede, "Ja.. det var ret godt.. " Elisa smilede og nød hans kys og nussen. "Sammen med dig.. mere end gerne" hun grinede lidt og vendte blikket op imod ham og kyssede ham enkel gang på munden. "Du og jeg gå nu" spugerte hun..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 08:59

Morgan smilte og rejste sig stille op og smilte, han tog stille hendes hånd i sin og begynde at gå og smilte "ja meget gerne, jeg vil helst ikke drikke" sagde han og kyssede hende i håret og smilte stort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 09:02

Elisa smilede stort og flettede ders finger sammen og gik roligt med ham. "Nej.. jeg gider ikek ned til det vandfald.. nu er det din tur til og bestemme hvor vi skal hen" hun smilede sit søde smil og pilede lidt ved sit lyserrøde har med den frie hådn og nussede hans hånd med sin tommelfinger..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 09:10

Morgan bed sig i læben og træk på skulderne "jeg ved det ikke" sagde han og tænkte lidt over det og bed sig lidt i læben, han gik ud på gaden og så sig omkring. han vende sig om og smilte til hende og kyssede hende på panden, og tog nogle penge op af lommen og pegede over på en lille café "hvis du går der over og finder et bord og køber en sort café til mig så er jeg tilbage snart" sagde han og kysssede hende ømt på munden og slap hendes hånd, inden han begynde at gå den anden vej
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 19:03

Elisa smilede og nikkede "Jo du gør" hun nikkede og stoppede op da han stoppede op og kiggede lidt på ham. og tog modviligt imod pengene. men havde ikek tænkt sig og bruge hans penge. "Sort kaffe.. Okai" hun smilede stille og kyssede ham ømt tilbage og lagde hænderne i sin lomme og kiggede ned da han gik og vendte sig om og gik den anden vej.. "Hmm" hun bed sig lidt i læben og gik hen til cafen og gik ind og fandt et bord. tjenern kom. "En varm kako.. og en sort kaffe" hun smilede og hev sin enge penge op og gav dem til ham og da tjenern gik.. pillede hun lidt ved sin trøje og kunne godt lide at mærke at der skete noget inde i sin mave.

http://www.venere.com/img/hotel/8/2/6/8/8628/image_services_restaurant_1.jpg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 00:25

Morgan smilte stort og kom lidt efter gående tilbage, med en lille kasse i sine hænder med små huller i. den havde en stor lyserød sløjfe på, han åbnede stille døren til caféen med den ene hånd og så sig lidt omkring efter Elisa. han smilte stort da han fik øje på hende og gik elegant over til hende, han satte kassen foran hende og smilte "den er til dig" sagde han og satte sig på en stol og drak lidt af sin kaffe, han så samtidigt på hende med et stort smil. og satte sin kaffe lidt efter ned

(inde i: http://www.uncoverage.net/wp-content/uploads/2009/12/chihuahua11.jpg)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:31

Elisa tog roligt en tår af sin kako og ventede lidt på at han kom. hun fik færten af ham og så han havde en parkke i hånden. *Åhh.. nej han har brugt penge på mig* tænkte hun. Elisa bed sig lidt efter i læben men slap den da han kom der henn.. "Tak skat.. Her dine penge" hun lagde hans penge foran ham og åbnede stille parken og så hunden og smilede stort.. "Nårhh.. ej hvor den sød" Elisa smilede stort. "Nårh lille baby" Elisa lagde hånden ned til den.. "Er det en dreng eller en pige" spugerte hun med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:38

Morgan hævede sit ene øjebryn og så ned på sine penge, han gav et suk fra sig og lag pengene ned i lommerne. han så over på hende og kunne godt lide at hun blev så glad, han nikkede og drak lidt mere af sin kaffe "det er en pige" sagde han og vende sit blik ned mod sin kaffe, og lod et finger glide rundt på kanten "håber du bliver glad for hende" sagde han og lod to fingere glide ned af hundes ryg "hvad skal hun hedde ?" spurgte han så om og vende sit blik op mod hende og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:45

Elisa smilede stort "Nårh,... en lille pige" hun nussede den vider, hunden begyndte stille og slikke hendes ene hånd. "Hmm" sagde hun tænkene. "Jeg synes hun skal hedde.. Hmm.. trille" hun smilede og tog sin ene hånd og tog sin kakao og smilede lidt bagefter. "Tak... Ej hvor hun kær skat" hun smilede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:49

Morgan smilte og rejste sig op og gik hen og kyssede hende ømt på munden "sikke et flot navn" hviskede han og kyssede hende derefter på panden, og var glad for at han havde købt hende. han gik stille hen og satte sig på sin plads igen og så lidt på Trille "men ikke så kær som dig,, men i bliver dobbelt så kære sammen" sagde han og drak lidt mere af sin kaffe, og kunne ikke få sine øjne væk fra Elisa
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:54

Elisa smilte og kiggede på ha´m da han rejste sig og smilede til ham men lukkede så øjne og kyssede ham ømt tilbage og nød kysset på panden men længede sig så ned til Trille og kyssede hende blidt på hovedet.. "Har du en snor til hende" spugerte hun og smilede til ham og tog sit gals og tog en tår af sin kako imens hun så på smukke Morgan ..
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 27 Icon_minitime

Are you gonna go my way
Tilbage til toppen 
Side 27 af 31Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Næste
 Lignende emner
-
» Im gonna miss you
» what we gonna do here-Maija
» Im gonna eat you! //Zachieboy <3.
» what we gonna do? (samata-privat)
» Are you gonna hurt me? -Grigori.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum