Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Normal Tirsdag aften.

Go down 
ForfatterBesked
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 08:18

Dato : 16. marts 2010
Årstid : Tidlig forår
Dag : Tirsdag.
Vejr : Lidt diset, fugtigt, mørkt.
Sted : Valencias lejlighed.
Tid : 21:00 ca.
Omgivelser : Møbler og sådan.

Valencia steg ud af badet og viklede et håndklæde om det lange hår, hvorefter hun tørrede sin krop og viklede håndklædet om sin krop, hun gik hen til spejlet, fandt sin tandbørste og og lidt tandpaster frem, hun børstede sine tænder grundigt, hvorefter hun skyldede munden og lagde det på plads igen, hun gik ud fra badeværelset og ind i sit soveværelse, hun gik hen til et lyst skab, åbnede det og bunker hvis af tøj kom til syne på den anden side af skabet, hun tog et par underbukser fra en kurve og lukkede skabet igen, hun lod håndklædet om sig falde til jorden og tog underbukserne på, hun tog en lysseblå nattekloje på som gik til knæeene, hun fjernede håndklædet fra sit hoved og tog sin børste på sit sminkebord, hun kørte den gennem de lange hård med lidt besvær, men efter lidt tid havde hun fået det redt helt ud, hun lagde børsten tilbage på sin plads og gik ind i stuen, hun lod sig dumpe ned foran tv'et i et suk og trak et tæppe over sig, hun tændte tv'et, skiftede kort frem og tilbage, indtil hun fandt noget spændene.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 08:28

Darve steg af sin motorcykel og gik hen til lejlighedsblokken hvor han gik op ad trapperne. Der lød en trampen fra hans store sorte lædersko, og lyden kom hen mod hendes dør og standsede. Lydløst, gik han indenfor. Han lukkede døren bag sig og fortsatte videre ind og så sig tænksomt omkring. Det var første gang han var inde i Valencias lejlighed. De havde kun været hjemme hos ham.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 08:33

Valencia hørte godt nogen ude på gangen, men gjore ingen reaktion da det bare kunne være naboerne. Men da hun hørte sin egen dør gå op, vendte hun hovedt ud mod gangen *Hvad fanden?* tænkte hun og fjernede tæppet og rejste sig fra sofaen "Hm?" sagde hun tænksomt og lyttede til flere lyde, hun ville kunne høre hvis det var en tyv, for så ville personen rode i hendes ting. Hun tog fjernbetjeningen og slukkede fjernsynet for bedre at kunne høre.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 08:40

Darve trådte ind i det rum, hvor Valencia stod og kiggede sig omkring, også selvom han allerede havde set hende. "Du burde flytte ind til mig. Her er virkelig alt for småt her" Sagde han og undgik at lyde snobbet. Han kiggede endelig på hende for første gang og smilte lumskt "Hej Valencia". Han gik tættere på hende og stillede sig kun en meter fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 08:47

Valencia så halv forbavset på ham da han kom frem fra døren, hun lagde armene overkors "og du burde lære at banke på, troede du var en eller anden indbrudstyv der var dum nok til at bryde ind mens jeg var hjemme" sagde hun og rystede kort på hovedt, hun så kort op og ned af ham "Hej, hm hvad vil du siden du er taget helt herhen til mig?" spurgte hun så og lagde hovedt svagt på skrå og kunne mærke sit våde hård mod sin skulder, som stadig dryppede lidt.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 08:53

"Jeg er da kommet for at tvinge dig med til det store bal" Svarede han og smilte nærmest stolt, som om han på forhånd vidste at hun selv syntes det var den bedste ide nogensinde. Da blev han alvorlig igen og kiggede undersøgende på hende. "Ser du... Jeg giver dig ikke noget valg, hvis du benægter det. Jeg tager ikke derhen uden dig og jeg er fast besluttet på at tage derhen".
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 08:59

Valencia lo kort og rystede svagt på hovedt "Darve nu er du latterlig, Jeg har Nathan og ham skal jeg altså til ballet med, Desværre jeg bliver nødt til at takke nej" sagde hun så og smilede svagt, hun var sikker på at Nathan ikke ville bryde sig om at hun tog til bal med en anden mand. Desuden var hun kærester med Nathan så selvfølgelig kom han i første række.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 09:05

Darved lagde selv armene over kors og så surt på hende, som om han var en slags far der lige skulle til at give sin datter stuearrest. "Jeg troede han hed Demetri?" Sagde han og var træt af at hun ikke var til at finde ud af "Det bliver værst for den fyr du tager med, uanset om det er en Nathan eller en Demetri eller nogensom helst andre. Du ved jo at du har lovet dig selv ud til mig".
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 09:11

Valencia der havde håbet på at der ikke skulle gøres det store ud af det, så væk i et dybt suk "Darve, lad nu være .. Jeg gider ikke diskutere det med dig, et nej er et nej .. og du skal bestemt ikke gøre Nathan noget, bare fordi du er Jaloux" hun mumlede lidt det sidste og foldede sine arme ud igen " Det er jo desuden bare et bal .. " sagde hun så, selvom hun godt vidste det ikke bare var et bal, men en af de største begivenheder i løbet at året.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 09:23

Det var ikke bare et bal for Darve. Han havde skam planer med det. "Valencia..." Sagde han alvorligt "Det er måske ham? Ham Nathan, at du skal giftes med en gang? Eller i hvert fald være bundet til?". Han kiggede stift på hende og ventede svar. Det kunne godt være at Valencia ikke var særlig gammel da hun sagde at hun ville være hans, men så længe at han var interesseret i hende, ville han ikke lade hende slippe fra løftet, og heller ikke nu, da hun faktisk afslog ham! Det var godt som at træde på ham og gøre nar ad ham.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 09:32

Valencia så lidt ned og sank kort, hun tænkte kort før hun så så op på ham, han skulle ikke havde lov at vinde og få hende til at sige hun ville med ham til ballet, selvom nathan godt nok ikke havde spurgt hende endnu, men hun regnede da med at han spurgte hende "Måske? .. Jeg ved ikke om Nathan er min eneste ene endnu, men vi har heller ikke kendt hinanden så længe .. " sagde hun så og sukkede, hun dumpede ned og side på sofaen, nærmest opgivende "Det kan godt være du er vant til at alt og alle er vilde med dig og du aldrig for afslag fra en pige, jeg aner det ikke .. men jeg kan virkeligt godt lide Nathan og han kan lide mig, jeg vil ikke ødelægge endnu et forhold" sagde hun så rimligt roligt med et klang af udmattelse.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 07:19

"Nogle gange skulle man tro du ingen hoved havde" Sagde han og sukkede. han stak hænderne i lommen og så til siden ind mod hendes væg og undersøgte lejligheden ud fra den vinkel. Det var dog alligevel utroligt at Valencia havde fået den opfattelse af, at han aldrig fik afslag? Det måtte vel betyde at hun et eller andet sted syntes om ham.
"...Men jaja" Fortsatte han i et smil og rettede blikket på hende igen "Hvis du da virkelig insistere på det, så må jeg jo ødelægge jeres forhold selv".
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 07:26

Valencia rejste sig hidsig som hun var blevet, hun havde ellers taget det meget roligt, men nu kunne hendes indre dæmon ikke holde sig tilbage, hun knugede sin hænder og så arrigt på ham "Darve, hvorfor .. Iih! gør du det her? jeg for lyst til at slå dig!" sagde hun irriteret, hun vidste ikke hvad hun skulle sige, Darve virkede ikke som en person der var så lidt at skifte menning på, hun havde faktisk aller mest lyst til at give ham en lussing, men gjore det ikke, selvom hun ikke fandt sig i at han sagde sådan, kunne han ikke bare være glad for hendes vejne.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 07:31

Darve smilte ustoppeligt af hende, men uden at grine, selvom han var ret så tæt på. "Vi ses til ballet, Valencia" Sagde han og bukkede kort uden frygt for hendes lussing, drejede sig om og gik ud, hen til hoveddøren. Han stoppede dog og og så tilbage på hende "..Nåh ja... Og for at gavne mig, må du da meget gerne tage frækt undertøj på. Du ved jo, at den slags gør mig glad..".
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 07:39

Valencias mund åbnede sig svagt i forbavselse da han sagde det "Jeg lover dig for at jeg skal tage min mormors på!" sagde hun så, selvom hun ikke havde tænkt sig at gøre det, men han fik heller ikke lov til at se hende med så lidt tøj alligevel "Ud!" sagde hun så vredt og gik hen til ham tog fat i hans arm og trak ham mod udgangen.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 07:49

darve lod sig ikke trække, men gik bare med i lange skridt. Da de kom ud i gangen tog han selv fat i hende og slyngede hende med ryggen ind mod døren og med øjnene stift rettet mod hende. Hans smil var væk først her, og han var igen helt alvorlig. Mest af alt fordi han mente det alvorligt.
"Det ville være det mindste du ville kunne give mig" Sagde han lavt, hviskende "Efter at have ladet mig vente i så mange år på at du blev voksen, og når jeg så finder dig, er du sammen med alverdens slapsvanse".
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 08:04

Valencia smilte bestemt heller ikke, men så mere trist ud, hun så ham kort i øjnene, før hun flakkede med blikket og så ned, hun havde ikke lyst til at svare, hun havde svaret ham, hun havde besluttet sig, selvom hun inderst inde havde lyst til at tage til ballet med Darve, men hun kunne bare ikke, hun holdte af Nathan og ville ikke svigte ham, ikke nu.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 08:32

Darve blev stille, men holdt stadig fast i hende. Han kiggede efter hendes øjne, der godt nok var sunket længere ned mod jorden, hvilket fortalte det meste, nu da hun intet sagde.
"Det er ikke ballet, der interesserer mig..." Sagde han tørt, uden at tage blikket væk fra hende "Og det er ikke det at du ikke vil have mig med. Det er mere det, at du er sammen med denne anden...".
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitimeFre 19 Mar 2010, 08:47

Valencia sank kort og fugtede stille sin underlæbe, hun så op på ham og mødte hans øjne med et naturalt blik, der dog ikke helt kunne skjule hendes tristhed " .. Jeg .. Du gør det svære for mig end det er i forvejen, jeg ville virkeligt ønske at jeg var lettere at have med at gøre .." sagde hun så stille og så lidt væk igen, hun havde svært ved at vælge og gøre det rigtige, svært ved at gøre det hun ville.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





Normal Tirsdag aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Normal Tirsdag aften.   Normal Tirsdag aften. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Normal Tirsdag aften.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En normal dag?? <> Kin
» En (ikke helt) normal aften i byen // karina //
» Grå og kedelig tirsdag - Allie
» Tirsdag eftermiddag i Werclare -Azriel-
» En helt normal dag??? (eric)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: