Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Bvadr!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 08:36

Hun smilte til Stephenie og nikkede "Det er oss rart ikke at være bange" sagde hun og grinte lavmælt da hun sagde at hun ikke bed. Ironisk egentlig.. Hun strøg nogle fingre gennem sit hår og så derefter frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 08:40

Stephenie smilede indbydende. Hun var på vej mod udgangen. Hun kunne ikke klare at være derinde ret meget længere. Hun havde givet manden orkidéen som var meningen og nu kunne hun godt gå igen.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 08:44

"Skal man så til maskebal?" spurgte hun og så på Stephenie og vidste at hun havde hørt om det. Ingen væsner i miles omkreds havde ikke hørt om maskeballet. Det havde været det helt store samtaleemne.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 08:51

Stephenie smilede. "Jo, jeg har date, maske og hele lortet! Jeg glæder mig meget. Skal du med?" spurgte hun og håbede lidt på at svaret blev ja.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 08:53

Hun smilte og nikkede "Yup'yup. Ikke tale om at et maskebal skal finde sted uden MIG!" sagde hun og grinte lavmælt "Men har dog ikke nogen date... Men det gør egentlig ikke rigtig noget" sagde hun først og lød lidt trist, men trak derefter på skuldrene.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 08:54

Stephenie smilede stort. "Jamen så vil jeg da holde udkig efter dig, hvis du lover at holde udkig efter mig." sagde hun og grinede lidt. Hun kunne bedre lide Rose nu hvor hun ikke var så fjendsk.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 08:57

Hun nikkede "Jeg skal gøre mit bedste" lovede hun og smilte venligt til Stephenie og kunne bedre lide hendes selskab nu hvor de snakkede afslappet til hinanden.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 09:07

"Godt så!" sagde hun og smilede. "Det er mig med masken," sagde hun og blinkede kækt.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 09:09

Hun grinte lavmælt og nikkede "Det skære det ned" sagde hun og nikkede "Det er mig med næsen!" sagde hun og prikkede sig på næsen og så på Stephenie og smilte skævt til hende.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 09:11

Stephenie grinede og nikkede anderkendende. "Godt... Det er der heldigvis ikke så mange der har!" sagde hun sarkastisk og grinede lidt igen.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 09:16

"Nej, nemlig" sagde hun grinende og så på Stephenie "Hvem er din date så?" spurgte hun og smilte skævt til hende.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 09:26

Hvis Steph kunne rødme ville hun havde gjort det nu. "Øhm... En fyr der arbejder i et fint advokatfirma, men han er faktisk ikke så kedelig som man skulle tro. Han hedder Liame." fortalt hun og smilede.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 09:30

"Advokat? Uf! Ja, det lyder ret kedeligt" sagde hun og nikkede "Liame? Kender ham ikke.. Han må være en ny fyr her i byen" sagde hun og så lidt tænkende på Stephenie.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 09:36

"Kender du ham under navnet Hera? Han er dæmon og han er ikke kedelig! Tror du måske sådan en som mig ville date en der var kedelig?" spurgte hun hende og lavede en gestus til at hun skulle kigge på hende.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 09:38

Hun tænkte lidt videre "Hmm.. Der er en klokke der ringer" mumlede hun og grinte lavmælt "Good point" sagde hun og nikkede.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 09:54

Stephenie grinede lidt. "Ja jeg tror næppe man forventer en som mig date med en advokat - selvom han er en dæmon." hun grinede lidt og smilede stort ved tanken om Liame.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 09:55

Hun smilte og rystede på hovedet "Nej, det ville være lidt underligt" sagde hun og så på hende "Jeg brydes mig ikke rigtig om dæmoner" mumlede hun og trak derefter på skuldrene.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 10:02

Stephenie grinede. "Jeg gad vide hvorfor du ikke gør det." sagde hun og grinede. Så vidt hun vidste havde engle og dæmoner det med hinanden, som med vampyrer og varulve.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 10:04

Hun grinte lavmælt og trak på skuldrene "I dunno" mumlede hun og så på Stephenie.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 10:11

Stephenie smilede men sagde intet. De var forlængst kommet udenfor. Ude på kirkegården. Stephenie ledte efter en cigaret i sin lomme og da hun fandt den kiggede hun på Rose. "Det gør ikke noget at jeg ryger vel?" spurgte hun.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 10:13

Rose så sig omkring og sukkede lavmælt over at de stod på kirkegården. Hun brød sig ikke om dette sted. Hun så tilbage på Steph og rystede på hovedet "Nej da. Bare ryg" sagde hun og smilte venligt.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 10:20

Stephenie smilede taknemlig og tændte for sin cigaret. Hun tog et par sug og sukkede tilfreds. "Vil du ha' en?" spurgte hun og rakte Rose pakken. Hun kunne godt gætte sig til svaret, men alligevel.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 10:22

"Jeg har faktisk aldrig prøvet at ryge før" indrømmede hun og kløede sig lidt i håret og smilte til Steph.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 10:34

Steph smilede. Det havde været hendes gæt. "Helt i orden." sagde hun, med cigaretten i munden. Hun lagde pakken tilbage i lommen. "Så sparer jeg da den cigaret." sagde hun og smilede.
Gæst
Gæst

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 10:35

Hun smilte skævt og nikkede "Ja, deet!" sagde hun muntert og så op i himlen med et tænkende blik.
Sponsoreret inhold

Bvadr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bvadr!   Bvadr! - Page 2 Icon_minitime

Bvadr!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Sol.. bvadr!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum