Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:22
Valencia sank det hun havde i munden og så på ham, når de havde spist, håbede hun at han ville byde hende på dans, det var noget hun havde glædet sig til også selvom hun ikke var super god til at danse, men hun kunne dog finde ud af det, hun spiste lidt mere af sin mad "Hvad har du lavet i al den tid vi ikke har været sammen?" spurgte hun så og smilede lidt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:22
Han blev lidt overrasket, da hun krammede ham, men han lo bare, og lagde armene om hende, i et stort bamse-agtigt-kram. "Undskyld jeg spørger, men..", han rynkede panden, "Hvad laver du egentlig i cirkusset? .. Altså, hvad optræder du med?", han gættede på at hun optrådte der, siden hun boede der, men man kunne jo aldrig vide, og desuden, var det en god måde at holde samtalen igang på. Han havde ikke lyst til at slippe krammet, så det ville han lade hende om, hvis hun blev træt af det. Han små-lo over tanken, og smilede skævt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:23
I det samme sad Demetri på den fri stol der var mellem Rose og Evelyn, han sad med en smøg og sugede så ind, "Tøser" sagde han imens røgen ud af munden på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:24
Eolith kunne høre en sms lyd fra sin jakkelomme og så undrende hen på den. Han trak på skuldrende og undrede sig over, hvorfor hans moster mon skrev til ham, når hun godt vidste at han var ude. Selvfølgelig var det hans moster, hun var jo den eneste der skrev til ham. Han rejste sig alligevel op og gik hen og fandt sin mobil frem, og så til sin overraskelse, at det var en besked fra Andy. Han læste den og blev helt varm indeni, fordi at han fik sådan en besked. Det var ret sødt faktisk. Han vidste ikke om han havde penge på sin mobil lige nu, men skrev en besked tilbage til ham; Jeg er glad for at du tog med mig. Hvis du ikke var her, ville ballet være døden for mig. Vi ses om lidt. Han lagde mobilen ind til sit bryst og lagde sig smilende ned i sengen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:24
"Ja, uheldigvis" sagde hun og sukkede lavmælt. Hun så hurtigt hen på stolen hvor Demetri pludselig sad på "Demetri" sagde hun lavmælt som hilsen og så frem og tilbage mellem Evelyn og Demetri.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:26
Han så hen imod bordene og sagde "Vi kan da sidde lidt" hvorefter han gik med hende over til en tilfældigt bord.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:28
Andy satte sit glas ned på bordet da han mærkede sin mobil i sin lomme, han så sig kort omkring og tog den op og læste beskeden. han smilte lidt og var også selv glad for at havde taget med, selv om han hadet at vente og mest en hel time. han tænkte lidt over hvad han skulle skrive og gav et lille grin fra sig jeg er også selv glad for at jeg tog med, her er virkelig kedeligt uden dig.. jeg holder en plads ved siden af mig til dig, og jeg skal nok huske at skaffe en drinks.. knus den dæmon der keder sig skrev han drillende og lag sin mobil ned i lommen igen, og drak hurtigt sin drink og tog to nye da der gik en forbi
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:29
Hun sukkede, da Demetri pludselig sad imellem dem, og vendte sig - ubevidst - lidt væk fra dem. Hun svarede ikke på det Rose havde sagt, og gad heller ikke svare Demetri. Hun hostede irriteret. Det irriterede hende, at han sad og røg hende og Rose, direkte op i fjæset, når de faktisk var til et bal.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:30
Ovre ved det bord Liame førte Steph hen sad en fyr, som lugtede som en dæmon (Andy), og drak en drinks. Stephenie satte sig overfor af dæmonen og Liame satte sig ved hendes side. "Hej," sagde hun til dæmonen og smilede til ham. Han så ud som om han kedede sig ret så forfærdeligt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:30
Kristy slap ham ikke og smilede så op til ham "Ehm, jeg er Linedanser og slangemenneske .. men bare roligt jeg skal nok lade være med at vise dig hvad jeg kan uden at du vil have det" sagde hun så i et lille grin, hun havde opdaget nogen mennesker som synes det var ulækkert, hun fandt så ud af at hun stadig krammede ham og slap ham så lidt forlegent, men smilede stadig lidt, selvom hun rødmede svagt, hun så kort rundt og hendes blik landte kort på de dansende par, hun ville gerne danse med Matthew, hun elskede jo at danse, for hun dansede jo ballet i fritiden og var jo mere en profesionel til det, for man kunne jo nærmest sige hun dansede ballet på en line når hun optrødte.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:31
Han smilte bare stort og havde kun øjen for Evelyn, "Hej Skat" sagde han for at måske provokere hende lidt. Han tog endnu et sug fra sin smøg.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:32
Rose så på Demetri og havde godt set hvor meget Evelyn var blevet irriteret over ham. Hun lagde armene over kors og betragtede dem begge uden at sige noget.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:32
Nathan spidste roligt vider men sank det han havde i munden for at svare hende. "Jeg har bare trænet. løbet med buller.. været på Arbejde... hvad med dig" spugerte han og smilede kærligt til hende og tog lidt efter en tår af sin drink
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:35
Evelyn sukkede tungt, "Demetri", sagde hun med en svag stemme. Hendes blik kørte over på Rose' arme og blev der. Hun orkede ikke alt den forvirring med Demetri lige nu. Han forvirrede hende altid.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:37
Han sluttede sin cigarret ned i en ren tallerken, og kiggede så over på Rose. "Er tøse barnet sur eller hvad" han kiggede afslapped på hende og man kunne også høre at han var i et bestemt humør.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:38
Valencia trak kort på skuldern "Det sædvanlige, været på arbejde og sådan" sagde hun så og nævnte helst ikke sit møde med Darve, hun spiste lidt til før hun lagde sit bestik som tegn på hun var færdig, som Dæmon spiste hun ikke særligt meget og hun havde fået mere end hun havde brug for nu, hun tog en lille tår af sin champagne og så på ham "Puha, Gid jeg ikke blev så hurtigt mæt .. det smager ellers så godt" sagde hun så og så på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:38
"Nej, jeg er ikke Demetri!" sagde hun "Jeg er kun irriteret over at du altid skal ødelægge andre folks humør" hun løftede det ene øjenbryn af ham og så derefter på Evelyn og lod sine arme falde ned til hendes sider.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:39
Eolith læste beskeden, og skulle til at svare, men der var der ikke længere nogle penge på tilbage, hvilket var rimelig nedtur nu da det jo var Andy der skrev. Og for første gang. Han lagde mobilen ned i lommen igen og sukkede, mens han blev ved med at kigge på sit ur. Normalt var han ligeglad med at få sms'er, og han plejede også at synes, at det var tamt. Men ikke i dette tilfælde. Faktisk var det lige det der skulle til, for at gøre ham i bedre humør lige nu.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:40
Han smilte overrasket - og selvom hun selvfølgelig ikke kunne se det, kunne hun forhåbentlig høre begejstringen i stemmen, "Hvis jeg må.. Vil jeg gerne komme og se et show engang?", han rødmede let, da hun slap ham, og kløede sig - endnu engang - kejtet i nakken. Hun fulgte langsomt hendes blik, da han lagde mærke til hun blev lidt fraværende, og kiggede nu ud på de dansende par. Han smilte skævt, og en lille smule forlegent, "Ehmm..", hans kejtede nakke-kløen, forvandlede sig til en mærkelig roden i håret, "Har du.. lyst? Til at danse? Med.. mig?", hans kinder blev meget røde, og han lukkede kort øjnene, og trak vejret dybt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:40
"Jeg snakker ligesom om hende" sagde han og pegede på Evelyn, "Tror du selv jeg mente dig" sagde han gad virkelig ikke det der tøse fnat.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:44
Nathan tog de sidste bider men lagde så sit bestik og sank den gode mad og tog en tåra af sit glas og smilede roligt til hende. "OKay.. ja det var det hele værd.." han tænkte lidt over om han skulle byde hende opn nu eller lige vente lidt,.. han valgte og vente lidt... "Hmm.. skat..Kender du nogle her" spugerte han og så kort rundt men bøjede sig så ind over bordert og tog hendes nene hånd og kyssede den blidt men flettede så ders finger sammen og lagde dem på bodert..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:44
"Hold nu op", sagde hun bestemt til dem begge. Hun kiggede nu, direkte på Demetri, "Hvad vil du, Demetri?", hun talte stadig bestemt, men der var en blod undertone. Hun skævede kort over til Rose, for at se hendes reaktion.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:46
"Du så på mig.. Og jeg tror oss at hun er lidt irriteret over dig!" sagde hun og mumlede et eller andet da Evelyn sagde at de skulle holde op. Hun så på Evelyn og hævede det ene øjenbryn af den bløde undertone i hendes stemme, men rystede derefter svagt på hovedet og så derefter tilbage på Demetri og ville egentlig oss gerne vide hvad han ville..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:46
Han satte sig ned ved hendes side og så hen på dæmonen. Han så faktisk ud til at kede sig men i så fald måtte det være hans egen skyld. Der var jo masser at lave?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:47
Han himlede med øjnene og rejste sig, "Jeg skrider...der er hvis nogen der er i den sidste uge" sagde han og pegede på Rose.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …