Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:50
Evelyn sukkede over dem begge, og kiggede irriteret op på Demetri. Han kom og gik som dte passede ham.. desværre. Hun drejede hovedet, og kiggede over på Rose, med et neutralt blik. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige. Hun følte sig faktisk lidt som et lille, skrøbeligt barn, der sad ved spisebordet, mens dets fraskilte forældre skændes. Hun kiggede ned i bordet, og mumlede noget uhørligt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:51
Andy så lidt på sin mobil, men lag den end i lommen da han ikke fik nogen besked. han nået dog at se på ur'et først og glædet sig bare til at havde nogen at snakke med igen, han så lidt på de drinks der stod på bordet og lod sine fingere lege lidt med dem
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:53
"Jeg er ikke på min sidste uge.." mumlede hun og sukkede lavmælt ".. Jeg gider bare ikke have at du skal ødelægge Evelyns og min aften" hun så hen på Evelyn med et undskyldende blik og ville ikke ødelægge Evelyns aften med vilje. Hun følte virkelig at hun havde ødelagt det lidt for Evelyn, men selvfølgelig var det Demetris skyld..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:54
Kristy så på ham igen og smilede "Det må du gerne en dag " sagde hun så muntert og blev kun mere glad af at han enda ville komme og se hende, hun så kort hen mod dansegulvet da han fik spurgt hende om hun ville danse, hun tog forsigtigt hans hånd og nikkede svagt og kort "Gerne" sagde hun og kunne svagt se hans rødmen og det fik hende til at smile, da hun aldrig havde set en dreng rødme, hun synes det var ufatteligt sødt af en eller anden grund.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Valencia så lidt rundt da han havde spurgt hende, hun havde faktisk slet ikke lagt mærke til nogen af de andre gæster før han spurgte hende, hun fik øje på Demetri, men kunne ikke rigtig se andre hun kendte "Nej, det gør jeg ikke" sagde hun så og smilede svagt "Gør du?" spurgte hun så og kendte sikkert nogen af dem der var her, men gad ikke til at se alle de hundrede mennesker igennem.
Gæst Gæst
Stephenie ventede på at dæmonen hun sad ovenfor (Andy) ville svare hende, men det kom ikke. Hun kiggede på sin date igen. "Må man spørge hvad man nu skal prøve at smage?!" spurgte hun halvt jokende, halvt frygtende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:55
Han rystede bare på hoved, og sukkede, "Jeg skal smutte" sagde han og gik op mod scencen der var hvor musikken blev spillet, "Hey alle nogen folk bad mig synge i aften" et stort smil kom på hendes ellers så normale ondskabsfulde læber.Han kiggede ned på Rose og Evelyn.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:56
Han rejste sig stille og giki hen til hende og peggede stille hen på 'Rose' "Hende der og ham der" han pegede hen på Andy.."Skat skal vi ikke dasne" spugerte han og rakte hende hånden..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:57
"Smage? Du... Kan da prøve en martini som den jeg fik hvis du er frisk?" sagde han og smilte skævt til hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:57
Evelyn trak på skuldrene over Rose' blik som i 'det er okay'. Hun forstod ikke helt den samtale de havde gang i, men det kunne jo egentlig også være fuldstændig ligemeget. Hun fulgte tavst, Demetri med øjnene, og løftede undrende det ene bryn, da han trådte op på scenen, og ligefrem ville synge.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:58
Andy så over på vampyren (steph) og smilte svagt "hej" svarede han og legede videre med drinksene, han stoppede dog lidt efter og smilte bare til dem uden at sige nået
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:58
Eolith rejste sig op, da han så hvad klokken var. Den var jo snart hel og så kunne han jo komme ud. lod hatten og jakken blive, men tog masken på. Han gik hen til døren, låste op og holdt øje med sit ur, og talte sekunder.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:59
Roses matchede Evelyns ansigt og var egentlig ret overrasket over at Demetri ligefrem ville synge. Hun ventede spændt på hvad han egentlig ville gøre og håbede egentlig at han ville gøre sig total til grin..
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 10:59
Valencia nikkede og så hen på de to personer, hun tog sin maske på igen og tog så imod hans hånd, hun rejste sig og så på ham, hun havde det bedst med masken, så kunne ingen genkende hende, udover hvis de selvfølgeligt genkendte hendes duft.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:00
Han kiggede ned i jorden og så rundt, "Tag jeres parter op på danse gulvet og tag jer tæt til hinanden" sagde han og kiggede så på Evelyn og begyndte at synge.
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:03
Stephenie smilede til dæmonen. "Du ser ud til at kede dig utroligt meget!" konstaterede hun. Hun ventede på at Liame skulle vælge for hende hvad pokker hun skulle drikke. Hun kiggede skiftevis på Liame, den anden dæmon og folkene der dansede omkring.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:04
Evelyn havde aldrig hørt Demetri synge, og troede rent faktisk ikke hendes egne ører, da han begyndte at synge. Han sang utroligt godt, og hun måbede en smule, mens hun betragtede ham oppe på scenen. Hun lukkede alt andet ude, og koncentrede sig om Demetris sang.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:05
Andy så sig omkring og nikkede da han vende blikket tilbage på hende "det gør jeg også" sagde han og gav et suk fra sig og tog sin mobil frem og smilte når han så at klokken var over 12, han lag den hurtigt ned igen og gav et lille grin fra sig "men ikke særlig meget længere" sagde han og vende sit blik mod trappen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:05
Rose så op på Demetri og var ret overrasket og blinkede et par gange og rystede derefter på hovedet og så over på Evelyn og smilte svagt over hendes ansigt, men lod derefter sit blik gå ned i gulvet og hørte blot til at Demetri sang..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:07
Han smilte stort, "Jeg glæder mig allerede". Matthew var virkelig glad for at have fået en sød, ny veninde her i byen. Hun var meget anderledes end dem i York og Leeds, og han kunne lide hende for det. Han tog hendes hånd, men fastholdte, charmerende, hendes blik, da han fulgte hende ud mod dansegulvet. Hun tog en dyb indåning, og bed sig i læben. Han var ikke den store danser, men havde da lært en eller anden, nem form for vals. Han løftede deres hænder op, og lod hans frie hånd vile på hendes hofte. Han kiggede op på ham der havde stilt sig op og synge, og blev en smule overrasket over hvor godt han sang, i forhold til hans mystiske - og som småt - skræmmende udseende. Han lo af sig selv, og kiggede på Kristy's smukke ansigt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:07
Stephenie smilede høfligt. "Kommer der da nogen, snart?" spurgte hun ham. "Jeg hedder forresten Stephenie." præsenterede hun sig og rakte hånden frem. "Og det her er Liame." fortsatte hun.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:08
Han så op mod scenen hvor en fyr var begyndt at synge. "Bryan Adams. Gad vide hvad han egentlig gør for at få sådan en hæs stemme" spurgte han storsmilende før han rejste sig. "Bare en martini så?" spurgte han for så at gå op og hente hvad hun ville have.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:08
"Its a new world, its a new start" sagde han og tog så den githuar der stod i bagrunden og lavede den lille githuar solo som var i midten af sangen, imens han stadig sang.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:09
Andy vende sit blik mod hende og nikkede "ja min bedsteven kommer snart" sagde han og tog stille hendes hånd i sin og gav den et klem "jeg hedder Andy... er det okay jeg kalder dig Steph ?" spurgte han om og smilte venligt til hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:09
Eolith skyndte sig ud af døren og ned ad trapperne. Han kom ned til den åbne sal og så sig omkring efter Andy. Det kunne være ret svært at finde folk, når der var så mange mennesker i sort. Men Andy havde en rød kappe og en hvis maske, og det var også det, der gjorde at han fik øje på ham, længere henne. Han skyndte sig hen til ham, men stoppede op nogle skridt væk, da han så at han snakkede med en eller anden pige. En pige der så godt ud endda.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …